od MisoB_PK » úte lis 24, 2015 08:08
Chlapi zdravim
rozhodol som sa pre svojpomocnu oprave karoserie mojej Nivicky. Prekvita spod laku, ale nie je este tak hnila aby boli niekde do oka bijuce diery, takze vychadzam z toho ze nebudem musiet varit a preto by som chcel urobit opravu karoserie skor, nez to pride do tohoto stadia. Nikdy som to nerobil ale mam za to, ze to nie je az taka veda (s uctou voci vsetkym profi lakyrnikom) a domace vysledky by na Nivicku mohli byt dostacujuce. Chcem to streknut primarne len zvonka , pretoze sa bojim, ze ak by som to cele odstrojil zvnutra, uz nedam tie popraskane plasty dohromady. Aj ked stale nie som presvedceny o tom, ci je takato polovicata robota dobry napad, ci to nevyhadzat vsetko a dat tomu kompletny general. Napadaju ma ale drobne otazky ktore by som sa chcel opytat skusenejsich:
1) stresne okapove strieborne listy - daju sa demontovat bez poskodenia a vratit nazad? Vyzera to tak, ze su tam nejako nalisovane, obavam sa, ze ak ich dam dole nasilim, budem musiet kupit nove. Pripadne, ako ich dat dole bez poskodenia?
2) strieborne listy okolo zadnych okien - rovnaka otazka ako v bode 1), daju sa zmontovat bez poskodenia?
3) je nejaka moznost lacnejsieho nakupu interierovych plastov (zvlast pristrojovka ma zaujima, je cela popraskana), tapacirov, kobercov, stropnej latky a pod, bez toho aby som za to vyhodil majland? Da sa to sice kupit (automanta) ale cena je radovo v desiatkach eur za kazdy diel, co by cely spas hodne predrazilo. Ako to riesite? Chodite po to na ukrajinu alebo to odlievate z laminatu alebo?
4) kto ste to robili doma svojpomocne - predpokladam, ze je lepsie striekat a opravovat demontovatelne diely zvlast (dvere, kapota) a sasi zvlast, alebo vsetko spolu namontovane?
5) v pripade ze by bolo treba varit, skusal niekto varit aj oblukom (bazicky) alebo je to uplny nezmysel a inak ako plynom sa to neda?
Dakujem za odpovede
SLOUČENO ®
Niva 1600 r.v. 89