Stránka 1 z 1

Riadiaca jednotka, chiptuning

PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2008 20:27
od DJW
Bol som sa v Slovlade pytat na typ riadiacej jednotky pouzitej v Priore a dozvedel som sa len to, ze je to Bosch.. Nic viac povedat nevedeli - nechceli..? Zaujima ma to vzhladom k nedestruktivnemu tuningu (filter + ladenie na presny typ benzinu), kvoli spotrebe..
Majo, urcite ju uz mas prekopanu skrz na skrz - nevies prosim aky presne typ riadiacky je pouzity a kde je schovany servisny konektor, pripadne bol by si taky dobry a odfotil to?
Vopred dakujem..

Re: Riadiaca jednotka, chiptuning

PříspěvekNapsal: úte pro 23, 2008 18:50
od plavec
DJW píše:Bol som sa v Slovlade pytat na typ riadiacej jednotky pouzitej v Priore a dozvedel som sa len to, ze je to Bosch.. Nic viac povedat nevedeli - nechceli..? Zaujima ma to vzhladom k nedestruktivnemu tuningu (filter + ladenie na presny typ benzinu), kvoli spotrebe..
Majo, urcite ju uz mas prekopanu skrz na skrz - nevies prosim aky presne typ riadiacky je pouzity a kde je schovany servisny konektor, pripadne bol by si taky dobry a odfotil to?
Vopred dakujem..


Servisný konektor bude nejspíš jako u 2110 pod volantem a trčí kolmo dolů jakoby k pravé noze řidiče.

PříspěvekNapsal: úte pro 23, 2008 19:29
od Majo
samozrejme OBD II.
Kde je to som neriesil, zatial k tomu nebol dovod.
Bosh MP7.9.7 by to mal byt.
Neviem ako si to chipovanie predstavujes. Mas pristup k valcom? Alebo mas upraveny software pre dany motor?? Chipovat seriovku ma vyznam len ak to mas zadarmo a je to seriozne nie nejake pokusy....

PříspěvekNapsal: úte pro 23, 2008 22:09
od DJW
V prvom rade cakam na Prioru Combi. Motor sa chystam zverit do ruk odbornikom (motorarovi viacerych aut jazdiacich PAV - podla toho co uzna za vhodne) a nasledne chipnut na konkretny druh benzinu. Na 220k na nechystam, ani nechcem - zabit sa da aj na bicykli, skor len vychytat rezervy od vyrobcu. Pri atmosferickych motoroch je vraj znizenie spotreby mizerne, no pri mojich kilometroch mi aj 0,1L vrati investiu do 3 rokov. Ma niekto skusenosti s Profituningom z BA alebo Kováčovej?

Motor sa chystas robit sam?
PS: dakujem pekne za radu

PříspěvekNapsal: stř pro 24, 2008 10:37
od plavec
Kdo si koupí prioru a nechá ji tak jak je, bez úprav, tak to bude unikát.Protože když na to tady koukám, tak jedni si jí kupují proto, aby do ní po dvou dnech začali řezat a jiní proto, že jí budou přečipovávat. Nebo tu máte někdo v ůmyslu koupit prioru a nechat ji jako seriovku?

PříspěvekNapsal: stř pro 24, 2008 12:29
od FOMA
Jo :roll: ,myslím,že i jo :lol: nicméně nějaké ty detailíky byse asi časem našly..

PříspěvekNapsal: stř pro 24, 2008 15:34
od plavec
FOMA píše: Jo :roll: ,myslím,že i jo :lol: nicméně nějaké ty detailíky byse asi časem našly..


Nojo detaily ano, ale dělat nějaký velký zásahy do střev u už takle atypického povozu mi přijde docela nesmysl. :wink:

Když bych šel do priory, tak bych si jistě něco drobného vylepšil, ale byly by to folie na skla(už nikdy více auto jako pojízdnou výkladní skříň :lol: ), tažný zařízení no a možná časem bych si tam dal nějaký neonový světýlko do interieru nebo i do kufru.Toť vše. :)

PříspěvekNapsal: stř pro 24, 2008 16:58
od Pája
Profituning z BA vědí co dělají. Nejsou to žádný paka.

PříspěvekNapsal: čtv pro 25, 2008 01:22
od OndrejGTi
suhlas, spoluziak sa s nimi pozna a ma urobeneho naftaka... dobra firma.