Postup spárování ŘJ motoru s ŘJ imobilizéru

Moderátor: Moderátoři

Postup spárování ŘJ motoru s ŘJ imobilizéru

Příspěvekod dmatej » pon srp 04, 2014 08:49

Těmi návody si nejsem úplně jistý, protože jsem je dělal každý snad 10x, než jsem to udělal správně, takže možná je tam někde nějaký chyták :D
Užijte si zábavu! :-)

Kapitola první, deaktivace:
- vypne dálkové ovládání klíčkem, autu navíc bude srdečně jedno, jakým klíčkem startujete.

    1. Zavřít dveře
    2. Červeným klíčkem otočit v zapalování a vypnout zapalování a vytáhnout klíček - rozbliká se kontrolka
    3. Do 5 sekund černým klíčkem otočit v zapalování, počkat na 3 a po chvíli 2 pípnutí a vypnout zapalování a vytáhnout klíček
    4. Do 5 sekund červeným klíčkem otočit v zapalování, počkat na 3 a po chvíli 2 pípnutí a vypnout zapalování a vytáhnout klíček
    5. Auto jednou pípne a kontrolka se rozbliká rychle
    6. Do 5 sekund černým klíčkem otočit v zapalování, počkat na kontrolku a píp.
    7. Vypnout zapalování, ale nevytahovat klíček, dokud nezhasne kontrolka.

Kapitola druhá, akivace:
- spojí dálkové ovládání klíčku s řídícími jednotkami, zkrátka všechno začne fungovat bez nadávání auta.

    1. Zavřít dveře
    2. Červeným klíčkem otočit v zapalování a vypnout zapalování a vytáhnout klíček - rozbliká se kontrolka
    3. Do 5 sekund černým klíčkem otočit v zapalování, počkat na 3 a po chvíli 2 pípnutí a vypnout zapalování a vytáhnout klíček
    4. Do 5 sekund červeným klíčkem otočit v zapalování, počkat na 3 a po chvíli 2 pípnutí a vypnout zapalování a nevytahovat klíček!
    5. Auto jednou pípne a kontrolka se rozbliká rychle
    6. Do 5 sekund červeným klíčkem opět otočit v zapalování, počkat 2-3 vteřiny a vypnout zapalování
    7. Do 5 sekund kontrolka přestane blikat, bliknou kontrolky blinkrů
    8. Po nějakých 10 sekundách je možné klíček vytáhnout.

Tím návodem si nejsem úplně jistý, protože jsem ho opakoval snad 10x, než jsem se trefil ... možná někde má být černý klíček místo červeného ...?
Každopádně když v tom druhém návodu bliknou kontrolky směrovek, máte vyhráno, evidentně i auto má radost, že jste tuhle hru konečně dali :lol:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2721
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Postup spárování ŘJ motoru s ŘJ imobilizéru

Příspěvekod Majo » pon srp 04, 2014 08:57

skusim a dam vediet hned ako mi to cas a pocasie umozni :)
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6397
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Postup spárování ŘJ motoru s ŘJ imobilizéru

Příspěvekod zelvotron » pon srp 04, 2014 17:42

Chtěl bych vidět toho šílenýho ajťáka, co tyhle postupy vymejšlí. :rolleyes:
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 5920
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Postup spárování ŘJ motoru s ŘJ imobilizéru

Příspěvekod dmatej » pon srp 04, 2014 20:13

Tos ještě nečetl návody na nahrání nového firmware :D
(Odpájejte tenhle odpor a připájejte ho sem .... nahrajte firmware ... odpor napájejte zpátky ... pokud se nahrání nepovede, ŘJ vyhoďte :D ... to se týkalo mých ŘJ Bosch, dneska už mají Kaliny ruskou ŘJ).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2721
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Postup spárování ŘJ motoru s ŘJ imobilizéru

Příspěvekod Majo » úte srp 05, 2014 17:22

najlepsie je, ze mi az teraz doslo, ze spravim trt lebo nemam cerveny kluc :D
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6397
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen


Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník