Stránka 1 z 8

Elektrické stahování oken

PříspěvekNapsal: sob srp 20, 2005 15:02
od elisalex
Děs,má s tím někdo nějaké zkušenosti?? :evil: :evil:

Re: Elektrické stahování oken

PříspěvekNapsal: sob srp 20, 2005 15:48
od tavri
elisalex píše:Děs,má s tím někdo nějaké zkušenosti?? :evil: :evil:

Jáá :D Furt s tím něco bylo, hned co jsem to koupil, tak tam byl nejdříve zarezlý motorek na stahovaní okna u spolujezdce, nezoufej, stačí odrezit a vyčistit rotor a promazat stator.
Loni se mi na dovolené podělalo jedno z těch koleček, jak se po nich navíjí lanko. Tentokrát na straně u řidiče. Úplně deformovaný a lanko v důsledku toho sežvejkané. Jeden kámoš soustružník mi ho vyrobil nové z duralu a mám pokoj. (Btw. ten trojúhelníkový vehement stojí jako náhradní díl něco přes 900,- jak jsem poptával u CS Autolada)
No a letos mi praskla jedna žárovička ve středovém panelu :(
Teďka v létě to je hodně opruz. Chvilku jsem jezdil tak, že jsem sklo něměl k tomu mechanismu přišroubované a okénko stahoval plácnutím dlaněmi z každé strany okna (realizovatelné pouze při otevřených dveřích :lol: )
Prý se liší starší ročníky od těch nových. Ty nové se prodávají jako celek s motorkem a stojí něco přes 4000 !
A co že s tím máš ty?

PříspěvekNapsal: sob srp 20, 2005 15:56
od elisalex
Okno u řidiče a vzadu do kříže nejde otevřít.Řidičovo bylo rozebrané a jsou olámané zuby o toho plastového vehementu.Vzadu to nereaguje na spínač.Chcíplo zcela. :shock:
Zajímalo by mě hlavně,zda se to nechá předělat na normální kličky,dle servisu prý ne.

PříspěvekNapsal: sob srp 20, 2005 17:38
od Flipper Tom
nic si z toho nedělejte, dle mýho kamaráda okýnka u jeho nového renaultu po 1000 km fungují zcela stejně - to jest na pytel.
a nezapomeňte juknout do auditka tuning - aktuální aktualizace !

PříspěvekNapsal: sob srp 20, 2005 19:22
od tavri
elisalex: Zuby? :shock: vždyť tam žádný nejsou. Já to měl rozebrané asi 4x, vždycky jsem to lanko pracně namotal na to unášecí kolečko resp. kladku u motorku. Je to strašně pracný, musí se sundat čalounění a pak vevniř je taky spousta šroubů. Celý ten vehement se vytáhne i s motorkem ven...
mrkni sem http://zubilovod.spb.ru/Romic102/esp.html
a sem http://www.samara-faq.auto.ru/page12_9.html
S tím týpkem jsem si jeden čas psal po icq, ale Ladu už prodal a koupil dvojkovýho Passata (ten s tou hnusnou maskou vytaženou z kapoty).
Hrozně se divil že mám Ladu :D Prej: "plócho sobrána"
Ty zadní dveře, koukni jestli tam jde šťáva. Zapni světla nebo rádio a zmáčkni ty šipky, pokud tam jde šťáva, zarezlý motorek by šel jakoby do zkratu a klesne napěrí, světla se ztlumí. Pak by byl na vině motorek. Ale vzadu není nutné za každou cenu (asi 2 tisíce za motorek) mít stahovací okénko :wink:
Kup si v Koněvově takový ty plastový čudlíky, určitě se nějaký urve, až budete sundávat to čalounění. Jeden stojí asi 6 korun 8)
Na normální kličky to fakt nejde, je tam zcela jiný mechanismus.
A jinak máš hezkou ikonku :love1:
Flipper Tom: když ty máš ceny jako CS Autolada, t.j. drahýý :lol:

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 11:29
od Flipper Tom
tavri: co konkrétně máš na mysli ? každopádně s cenama nic nevykouzlim pokud to nechci dotovat :-/

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 11:33
od tavri
Flipper Tom píše:tavri: co konkrétně máš na mysli ? každopádně s cenama nic nevykouzlim pokud to nechci dotovat :-/

No nechci se tě doknout, ale všechno. Blbý lišty za 500 co se dají sehnat v Polsku na tržnici za 150-200 ...

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 11:45
od JmJ
tavri píše:
Flipper Tom píše:tavri: co konkrétně máš na mysli ? každopádně s cenama nic nevykouzlim pokud to nechci dotovat :-/

No nechci se tě doknout, ale všechno. Blbý lišty za 500 co se dají sehnat v Polsku na tržnici za 150-200 ...


jed pro ne do polska a pripocitej cestu.

nerikam, ze ti vyjde 500kc, ale uz to nebude 150 - 200.

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 11:52
od tavri
JmJ píše:jed pro ne do polska a pripocitej cestu.
nerikam, ze ti vyjde 500kc, ale uz to nebude 150 - 200.

Do Polska mám 18 km, vyjde to levněji než poštovné balné dobírkovné... Prostě... Svého času jsem tam jezdil 3-4x měsíčně (pro benzin).
Ale to jsme se dostali někam jinam, než el. stahování oken... :roll:

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 12:38
od Flipper Tom
tavri: pokud se v polsku na tržnici daj sehnat origo italský lišty na samaru
za 150 korun pak samozřejmě nezbývá než případným zájemcum dopuručit výlet k našim severním sousedům :)

a pokud by tam měli čirý světla "angel eyes" od prosportu v podobně mírných cenových relacích, tak bych uvažoval si tam zajet taky :)

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 17:12
od elisalex
Tavri,díky za poklonu,jinou,co by měla alespon něco podobného jsem tam nenašla a k těm zubům,tak ty tam jsou,nad motůrkem pod tím krytem.Topí se ve vazelíně.Jinak jsem koukala na ty odkazy od Tebe a díky,hodí se.

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 17:38
od tavri
Flipper Tom píše:...tak bych uvažoval si tam zajet taky :)

V Polsku jsou všeobecně náhradní díly velmi levné, jsou to všechno většinou repliky made in Poland. Ale tím, že Poláci většinou nedovážejí z ciziny nebouraná auta, ale naopak vyhledávají šílené bouračky, je tam spousta různých výrobců ND. Jeden dělá spojky, další motá bowdeny, jinej vyfuky atd. Proto je to tak levné než dovoz originálních. Navíc domácí produkce automobilová nic pořádného nevyrábí, kromě Fiat Seicento a pár zahr, montoven typu Opel Astra. Náhradní díly jsou tam na každém kroku a není problém na západní auto cokoliv objednat. Kromě Lady 211x. To je logické.
Doplňky jsou ještě levnější, tiskne to každej trouba a z praktických doplňků se vyplatí koupit třeba i pumpičku.
Také jsou tam burzy, dobrá je Gielda v Lubinu, znáš ne? Máš to kousek od Liberce. Ten tvůj príma výfuk za 165 éček tam mají za 1800 (i dvouděrovej, různé modifikace), a nepochybuji, že by ten trhovec šel ukecat nebo zaplatit v místní měně (zpravidla výhodnější)
:toimonster:

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 17:41
od tavri
elisalex píše:...Topí se ve vazelíně...

Já už asi vím, myslíš ten převod. Tahle část mi neodešla. Jak jsem již zmiňoval. Jednou lanko a jednou zarezlý rotor ve statoru.

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 19:34
od Jiri
Tavri + Flipper já moc polským dílům neverim. Ano vyfuk na 2111 stoji v polsku 800 kc ale do roka a do dne... koupis dalsi. To je co rict protoze original to vydrzi jen 3 roky.
Nejblizsi civilizovana zem kde jsou dily na ladu levnejsi je madarsko (vlastni zkusenost).
nevim proc by tam nemely jit klicky..v rusku se tyhle dady prodavaji s mechanickym stahovanim..jestli se s tim musi vymenit spoustu dalsich veci tak asi jo.
Elisalex: Ja jsem mel taky zarezlej motorek (servis AKAR ho udajne vymenil a nauctoval a kdyz jsem chtel ten vadny zpatky tak me rekli ze auto si budu moct prevzit az po vikendu) .. no a do 3 mesicu zarezl znova. Samozrejme nebyl vymeneny,jen klestema rozchozeny...
Motorek si kleknul v zime pri -18... byla to docela pakarna ro rozchodit na parkovisti u vleku-- porve jsem tenkrat ocenil topeni u lady. Nechtel bych tuhle epizodu opakovat ani za lepsiho pocasi:-)
BTW skoro 10 let stary Renault 19 ma ovladani oken s koncovymi spinaci chodi to bezvadne, tise a hlavne pri dotyku spinace nemam pocit ze jsem se dotklnul zehlicky.

PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2005 21:24
od Flipper Tom
tavri: ať si každej nakupuje kde je libo, ale pochybuju že si chodíš stěžovat do adidasu že jsou drahý, když u větnamců jsou podobný kecky za čtvrtinu ceny. a podobný to bude i s těma lištama, vejfukama a čímkoliv dalším.
ale dost bylo OT :)

ale pokud tě můžu poprosit tak až zas pojedeš do polska, nafoť mi tam lišty pro 2109 /99 se stříbrným proužkem a potiskem "samara" za 150 korun, že bych si tam zajel když se mi budou líbit, dík