Elektrické stahování oken

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

hotovo, opraveno

Příspěvek od zelvotron »

Tak už je stahování okýnek po půl roce zase funkční. Dozadu sem místo toho motorku se sežveknutym kolečkem dal motorek od Čahouna (dík :) ), ve kterym sem vyměnil celou destičku s uhlíkama z toho mýho motorku rozbitýho. Musel sem to trošku nabastlit, radši to nebudu moc popisovat, trochu se za to stydim jak sem tam do toho druhýho motorku namlátil jinou destičku s uhlíkama :D , ale co, funguje to, jen to má trochu divnej zvuk, tak se uvidí jak dlouho to vydrží :) . Původně sem měl v plánu vyměnit jen ozubený kola, ale zjistil sem že sou jiný :( . Ukázalo se totiž že ten Čahounův motorek je eště jinej než ten můj plastovej. Nechápu jak výrobce kterýmu trvá 10 let než připraví novej model do výroby může použít na autech stejnýho roku výroby tři různý typy motorků na stahování. Eště zajímavej poznatek: myslim že ty motorky by měli bejt záměnný nejen přední a zadní, ale i pravý a levý (tj. že jeden motorek se dá použít na jakýkoliv okýnko).
Přílohy
motorky- vlevo můj, vpravo od Čahouna
motorky- vlevo můj, vpravo od Čahouna
motorky- nahoře můj, dole od Čahouna
motorky- nahoře můj, dole od Čahouna
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

další fotky
Přílohy
Čahounův motorek rozebranej, to černý oz. kolo je z mýho
Čahounův motorek rozebranej, to černý oz. kolo je z mýho
ozubený kola
ozubený kola
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

a ještě...
Přílohy
ozubený kola
ozubený kola
destičky s uhlíkama - v umělý hmotě od Čahouna, na pertinaxu z mýho motorku
destičky s uhlíkama - v umělý hmotě od Čahouna, na pertinaxu z mýho motorku
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

hmm hezky ..ja mel na lade ten motorek s prevodovkou komplet v kovu..jen to ozubene kolo uvnitr bylo z plastu ..
vidim že lada chyta svetove trendy.. vse z plastu.. holt ted už nic nevydrzi vecne...no kdyby to vydrzelo alespon 10 let tak je to parada:-))
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Želvotron: Motorek s převodovkou mám taky komplet v kovu. Když jsem dělal dálkáč, sundal jsem čalounění, abych si ověřil mínusové póly, než jsem je začal klemovat. Sundávat motorek k podrobnější analýze se mi však nechtělo.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

No já mám taky v ostatních dveřích ty motorky celokovový, nevim jak se do jedněch dostal "plasťák". Ale pokud i v tom kovovym je to ozubený kolo plastový tak je to vlastně jedno.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Měl jsem několik ruských věcí a pozoruju trend - coby mělo být z plastu je z kovu a co by mělo mělo být z kovu je z plastu. Navíc kov bývá nějaký pórovitý nakvalitní odlitek.
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Želvotron: Jak by se tam měl dostat? Přece v Mělníku. :-D
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

RAz kritizujete se im pomaly ide vyvoj a ked vyvyjaju o dusu (motorceky na okna :D ) tak je zasa zle :D
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Tak už mám stahování opravené, nebylo to tak hrozný měl jsem to za 1,5 hod hotový. Byla zarezlá kotva v dolním ložisku, bylo to jako kdyby to leželo v rybníce. Asi by to chtělo vyvrtat dírku na odtok vody v tom spodním pouzdře, funguje to jako kalíšek. Taky jsem nepochopil tu černou folii pod čalouněním dveří, byla tam vložená už o výroby pomuchlaná a i kdyby byla natažená nezakrývala by všechny otvory dveří, tak jako je to u jiných aut, už jsem ji tam nedal, ale nevím jestli jsem udělal dobře.
honzat
Příspěvky: 198
Registrován: stř dub 26, 2006 07:49
Bydliště: Tachov

Příspěvek od honzat »

Jinak to velký ozubený kolo mám z plastu a skříň převodů z hliníku.
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Všechny folie ze všech dveří jsem pro zbytečnost taky strhnul.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

For Honzat a Tavri – částečný souhlas – ale - kdyby ty folie byly uchyceny tak ,aby skutečně zabraňovaly zatékání vody do mechanizmů stahování oken a centrálu ,pak určitě nejsou zbytečné . Je to však o svědomitosti montáže karosářských dílů v Togliati . Na mé 2112 se u pravých předních dveří folie dostala pod kladku lanka a s oknem nešlo pohybovat . Odstraněno v rámci záruky – vytrháním a zahozením plachetek – přístup servisu stejný nebo horší než u výrobce . U levých předních dveří ,které jsem musel rozdělat ,poněvadž vypadl motorek centrálu ( byl jen nastrčený do montážních otvorů a matky i s podložkami pohozeny dole ve dveřích ) ,visely plachetky za jeden roh , zbytek zmuchlán ve dveřích . U obou zadních dveří byly volně pohozeny v jejich dolní části . Sluneční clony–levá napravo a naopak , plynové vzpěry zad.dveří namontovány obráceně , drnčící výfuk , uvolněné „zemnící“ svorky , „padající“zpětné zrcátko ,rozpárané sedadlo .
Takže – jako ve Škodovce před 20-40 lety . Normy tvrdé ,kontrola žádná , v karosárnách „potrestaní“ , „pětiletka“ splněna za 3 roky = automobil DO-DO . Naštěstí mi zatím nic neodpadává z brzd , podvozku a hnacího agregátu . Ale vše si raději kontroluji .
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Petr HC píše:automobil DO-DO


Koukám že tento výraz se tu docela ujal, nestálo by za to,dát jej do slovníku? :wink:
DOdělej DOma. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

honzat píše: Asi by to chtělo vyvrtat dírku na odtok vody v tom spodním pouzdře, funguje to jako kalíšek.

Díra zespodu = nejlepší těsnění proti vodě - vždy a všude (mimo úplné ponoření) .
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“