Stránka 2 z 3

Napsal: pát úno 13, 2009 08:48
od plavec
tavri píše:Za 5 a půl roku mi H1 nepraskla ano jedna. Zato u H4 praskalo potkávací vlákno... ne často, ale občas přeci...


U favorita H4 za 3,5 roku dvě- pokaždý prasklo vlákno potkávačky.
U lady H1 za dobu od prázdnin 2007 mi nikdy žárovka nepraskla mám jako měl zelvotron Tungisram +30% svítivost.

Jestli praskají H1 henonové nevím, nemám vyzkoušeno a neznám osobně nikoho kdo to má.Ty prasata co s tím modrým nádechem dokážou oslňovat v noci a neradi přepínají z dálkových na potkávačky nejenom na dálnici tak si zaslouží pustit dálky napřímo.

Napsal: pát úno 13, 2009 11:50
od Wolf
Pro H1 doporučuji EUFAB http://www.wild-tuning.cz/index.php?mai ... e&pID=1324 , mám je u Báry ve všech světlech a zatím bez problémů. Ale H4 u Lady už mně odešly dvě.

Napsal: pát úno 13, 2009 12:40
od zelvotron
plavec píše:.Ty prasata co s tím modrým nádechem dokážou oslňovat v noci


To jsou právě většinou HIDaři :ANAL:

Napsal: pát úno 13, 2009 14:42
od plavec
zelvotron píše:
plavec píše:.Ty prasata co s tím modrým nádechem dokážou oslňovat v noci


To jsou právě většinou HIDaři :ANAL:


No vždyť jo. A jak jsem si všiml už to nemaj jen luxusní vozy.

Napsal: sob úno 14, 2009 14:50
od Čahoun
plavec píše:.....ty prasata co s tím modrým nádechem dokážou oslňovat v noci......

Já nevím kluci, ale když jsem měl ještě na Waranovi xenony, tak jsem nikoho neoslňoval a bylo výborně vidět jak ve dne, jasné rozhraní světlo-tma a větší viditelnost do stran. Na Ladu už je mám taky, jakmile bude trochu čas,tak je nainstaluju.
Samozřejmě jsou dobytci, který světla poštelujou co nejvíc nahoru, "ať to kurva svítí", dálkovky taky nepřepínaj, takoví zaslouží nakopat do pr....e a sebrat i očkovací průkaz. :x

Napsal: sob úno 14, 2009 15:03
od DJW
Vzhľadom na nový zákon od februára (února) na Slovensku idú po neschválených prestavbových xenónoch policajti ako po údenom. Schváleným sa považuje schálenie určitej xenónovej výbojky do konkrétneho svetlometu jedného modelu auta. Riešia to na mieste odobratým TP alebo tabuľky s Evidenčným číslom a pokutou 100€ a viac.

Žiarovky Hx so zvýšenou svietivosťou - obyčajne sú riešené tenším vláknom - majú zvýšenú svietivosť na úkor životnosti. Skúsenosti s Osram:

Silverstar H4, Forman, cca 14 mesiacov, papierovo +50% svietivosť, - 50% životnosť. Spokojný - svietia evidentne lepšie.

Nightbreaker H4, Forman, cca 11 mesiacov, výborné, svietia tak dobre ako kolegove Narva 100/130W (ktoré sú neschálené, problémové - hrejú sa káble). Túto zimu sa mi podarilo niekoľko krát nechať rozsvietené svetlá a a po cca 2 hodinách som naštartoval na prvý krát (55mAh batéria Vesna).

Nightbreaker H1, Lada 2111, cca 2 dni, papierovo +80% svietivosť, -50% životnosť. Dojmy veľmi dobré.. Menil som všetky štyri, na diaľkových to svieti viac ako dobre.

Tieto typy svietidiel podiehajú všeobecnej homologizácii a môžu sa voľne meniť.

Odporúčam premerať voltáž v pätici žiarovky, vzhľadom na citlivosť tenších vlákien na prepäťové špičky (už 14Volt v žiarovke zníži životnosť o dalších 50%) predídete nervom s odchádzajúcimi žiarovkami.

Napsal: sob úno 14, 2009 16:28
od DJW
plavec píše:No vždyť jo. A jak jsem si všiml už to nemaj jen luxusní vozy.


Moderné vozy majú sériové xenóny vybavené povinne ostrekovačmi skiel, číru optiku, automatické prepínanie svetiel a hlavne záťazový senzor na zadnej náprave, kt. plynule reguluje sklon svetlometov.
Niektorý žiaľ nevidia rozdiel.. "Vyhodím halogén, osadím xenón.. Ne?" :wink:

Napsal: sob úno 14, 2009 17:35
od plavec
Čahoun píše:Samozřejmě jsou dobytci, který světla poštelujou co nejvíc nahoru, "ať to kurva svítí", dálkovky taky nepřepínaj, takoví zaslouží nakopat do pr....e a sebrat i očkovací průkaz. :x


Souhlas. Pokud silně nesvítěj přímo protijedoucím do očí tak víceméně nereaguju, ale pokud jo, tak co je moc, to je moc.

Napsal: sob úno 14, 2009 18:44
od DJW
plavec píše:Souhlas. Pokud silně nesvítěj přímo protijedoucím


Veď práve. Aj keď majú xenóny nastavené správne, pri nadhodení auta na nerovnosti cesty Ti aj tak bliknú do očí.. S automatickou reguláciou sklonu svetlometov by sa to nestalo, no tú majú iba sériovky.

Napsal: sob úno 14, 2009 20:44
od Maysner
DJW píše:
plavec píše:Souhlas. Pokud silně nesvítěj přímo protijedoucím


Veď práve. Aj keď majú xenóny nastavené správne, pri nadhodení auta na nerovnosti cesty Ti aj tak bliknú do očí.. S automatickou reguláciou sklonu svetlometov by sa to nestalo, no tú majú iba sériovky.


ale stane a jak casto 8)

Napsal: sob úno 14, 2009 21:02
od Pája
Regulace to při houpání nestíhá. Ani při akceleraci nebo brždění to nestíhá dorovnat.

Napsal: sob úno 14, 2009 21:21
od Maysner
Pája píše:Regulace to při houpání nestíhá. Ani při akceleraci nebo brždění to nestíhá dorovnat.


jj. je tam protoze by se lidi vysrali pri nalozenym aute si ty svetla sklopit dolu a oslnovali by moc. takhle to za ne hlida elektronika.

Napsal: ned úno 15, 2009 09:42
od čmelák
nie je krajsie ked za tebou skace nejaka Q7 a vyzera to ze ti strasne blika

ja mam xenony svietim trosku nizsie a este mi NIKDO neblikol a jazdim stale v noci

Napsal: ned úno 15, 2009 09:53
od Cory
ja som mal tez xenony, mal som ich sklopene dolu a pritom som videl lepsie ako s nastelovanou klasikou a nikdy nikto mi neblikol.

Napsal: ned úno 15, 2009 12:28
od zelvotron
Nojo lidi už otupěli, ono to stejně nemá cenu blikat...