zelvotron píše: Nojo lidi už otupěli, ono to stejně nemá cenu blikat...
Napriek tomu ja im blikám - a s radosťou.
Saša píše: Kdyby byla věnována při výrobě trocha péče šneku tak není žáden problém .Krokové motory neutaháš . Například osazovací automaty třeba součástek na desky tištěných spojů zvládají běžně nepřetržitě pokládat součástky tempen 30 000 ks/h a to "jezdí v třech osách !
Súhlas - v prístrojoch ktoré používam sú krokové motory, ktoré bežne fungujú cca 8 hodín nonstop pri teplote cca 65°, najstaršie mám 9 rokov a fungujú bezchybne. Pochopiteľne sú Made in Denmark, nie China.
Inteligentné xenóny su napr. v posledných
Mercedesoch E a S klasse, doba odozvy 40ms. Údajne nedochádza k oslňovaniu, no ak má niekto iné dôkazy, rád prehodnotím moju dôveru k nemcom
Kto má xenóny a má ich sklopené - moja úcta, no žiaľ podstatne viac je arogantných tuzingových prasiat.. Preto môj názor - xenón by mal byť od výroby na aute, kde je to zvládnuté.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.