Tatík na 12ce zavařil startér, prostě to úplně mlčelo. Nepomohlo ani ťukání ani bouchání. Po poradě s panem NEDBALEM (Sadská), jsme se dozvěděli že prý u starších ročníků (2001má tatík) se tato závada objevuje, udajně je to horší konstrukcí spínací skříňky, která muže zůstat déle sepnutá ve 2., čímž zůstane pastorek zakouslý v setrváku a když sním jedete pár desítek km, tak ten startér schoří.
Samotná výměna je jednoduchá, odpojí se dva kabely a povolí se dvě matky, a TO JE TO PROČ TO PÍŠI. Ty matky jsou pro klíč 15!!!! nejlepší je oříšek s nástavcem a ráčnou. Já měl pouze 16. tak jsem jej upravil několika ranami kladivem, ona ta 16 prokluzovala. jinak brnkačka. Chtěl jsem to vyměnit za normální matku, ale bohužel je tam jemný závit.
Takže pořiďte si do výbavy 15. Já se s tímto rozměrem setkal poprvé!
CO VY?????????