Stránka 1 z 2

STARTÉR u 211X

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 17:25
od Raduz
Tatík na 12ce zavařil startér, prostě to úplně mlčelo. Nepomohlo ani ťukání ani bouchání. Po poradě s panem NEDBALEM (Sadská), jsme se dozvěděli že prý u starších ročníků (2001má tatík) se tato závada objevuje, udajně je to horší konstrukcí spínací skříňky, která muže zůstat déle sepnutá ve 2., čímž zůstane pastorek zakouslý v setrváku a když sním jedete pár desítek km, tak ten startér schoří.
Samotná výměna je jednoduchá, odpojí se dva kabely a povolí se dvě matky, a TO JE TO PROČ TO PÍŠI. Ty matky jsou pro klíč 15!!!! :shock: nejlepší je oříšek s nástavcem a ráčnou. Já měl pouze 16. tak jsem jej upravil několika ranami kladivem, ona ta 16 prokluzovala. :roll: jinak brnkačka. 8) Chtěl jsem to vyměnit za normální matku, ale bohužel je tam jemný závit. :roll:
Takže pořiďte si do výbavy 15. Já se s tímto rozměrem setkal poprvé! :shock:
CO VY?????????

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 17:32
od Roman
To si nikdy neopravoval bicykel? Tam su 15 bezne :lol:

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 18:05
od plavec
v poviný výbavě mám klíč 14-15 mm ,tak ale proto že tu bednu s nářadím mám na všechno právě i na to kolo, jak řekl Roman.Vlastně když jsem šel do kovomatu pro tenhle klíč, tak se prodavač na mne usmál a pravil: "Aaa,pán je cyklista" :lol: Jo ale na startéru bych ho u lady fakt nečekal.Díky za info.Pro jistotu mám i klíček 11-12 na mazničky, a myslím že bych někde vyštrachal i 5,5-7 , ten jsem použil snad jen jednou a už nevím nač.
Jo a spínačku mám taky strašně vylágrovanou a někdy mám pocit, že v tý poloze 2 ten klíček je a není. mám ročník 2001 tak to by sedělo.

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 21:20
od Raduz
Roman píše:To si nikdy neopravoval bicykel?


Na ten mi stačí takový ten plecový klíč stranový a na něm nejsou čísla, tu je třeba oříšek. :(

PříspěvekNapsal: pon črc 21, 2008 21:31
od Raduz
plavec píše:5,5-7

5,5 je matička M3

plavec píše:Jo a spínačku mám taky strašně vylágrovanou a někdy mám pocit, že v tý poloze 2 ten klíček je a není. mám ročník 2001 tak to by sedělo.


Já mám jinou než tatík, ale nepřijde mi to jako výhra, protože aby mi držela po hromadě tak mám pod těma plastovejma zobáčkama nacpaný špejle, aby to pružilo. :roll:
Výhledově počítam s předělávkou vypínač + spínač, takové ty velké, co mají zespoda takové kostky, u nas je teď nový typ a můžou být i prosvětlený. 8)

Re: STARTÉR u 211X

PříspěvekNapsal: stř dub 07, 2010 11:50
od jjenik
Raduz píše:Tatík na 12ce zavařil startér, prostě to úplně mlčelo. Nepomohlo ani ťukání ani bouchání. Po poradě s panem NEDBALEM (Sadská), jsme se dozvěděli že prý u starších ročníků (2001má tatík) se tato závada objevuje, udajně je to horší konstrukcí spínací skříňky, která muže zůstat déle sepnutá ve 2., čímž zůstane pastorek zakouslý v setrváku a když sním jedete pár desítek km, tak ten startér schoří.
Samotná výměna je jednoduchá, odpojí se dva kabely a povolí se dvě matky, a TO JE TO PROČ TO PÍŠI. Ty matky jsou pro klíč 15!!!! :shock: nejlepší je oříšek s nástavcem a ráčnou. Já měl pouze 16. tak jsem jej upravil několika ranami kladivem, ona ta 16 prokluzovala. :roll: jinak brnkačka. 8) Chtěl jsem to vyměnit za normální matku, ale bohužel je tam jemný závit. :roll:
Takže pořiďte si do výbavy 15. Já se s tímto rozměrem setkal poprvé! :shock:
CO VY?????????

Ahoj a kde si sehnal novej startér ?? mém stejný problém.

Re: STARTÉR u 211X

PříspěvekNapsal: stř dub 07, 2010 12:07
od Wolf
Raduz píše:...Takže pořiďte si do výbavy 15. Já se s tímto rozměrem setkal poprvé! :shock:

U Fiatů bych se bez 15 neobešel :) . Japonci mají i 20.

PříspěvekNapsal: stř dub 07, 2010 20:00
od Raduz
jjenik píše:Ahoj a kde si sehnal novej startér ?? mém stejný problém.


V LADA CS v Praze 3 na Koněvově ulici.

PříspěvekNapsal: pát dub 09, 2010 20:01
od jjenik
V praze ho maj za 4353 kč a v Sadký jen za 3900 což je skoro o 500

PříspěvekNapsal: sob dub 10, 2010 04:03
od Raduz
Zajímavá informace!

já jsem tenkrát probíral závadu s p.Nedbalem a on mi řekl, že jestli bych to nezvládl vyměnit tak ať si startér koupím na Koněvce, že by jej stejně musel jet k nim koupit, on to koupí se slevou a už si asi tolik nepřihodí co LADA-CS. Nebo nevím.

Jo a v Sadský také platí sleva pro ČLENY LADAKLUBU!

PříspěvekNapsal: úte dub 13, 2010 17:14
od jjenik
a zůstal mi ten starej, je pryč rotor, takže akorát mechanická část je v cajku... kdyby to někdo koupil byl bych rád. Byl sem stim u známýho co opravuje startéry a měl tam rozebranej podobnej a bylo u něj rozteklý plastový ozubený kolo po obvodu kde běhaj ty tři malý já to mam v přádku tak kdyby někdo měl zajem.

Re: STARTÉR u 211X

PříspěvekNapsal: pon dub 30, 2012 21:56
od Antonin00
Caute .dneska ked som isiel z prace sa mi stal taky problem.sadnem do mojej lady 110-tky idem startovat a motor normalne nabehol asi....pre ten hluk startera som to nepocul,pricom starter tocil aj pri vytiahnuti klucika zo spinacej skrinky.tak som rychlo zobral kluc ze odpojim baterku,ale po chvilke to samo prestalo.potom som uz normalne nastartoval,pricom doma som skusal startovat este asi 5 krat pre istotu.nemal uz niekto podobny problem????co to moze byt????spinaci elektromagnet na startery alebo spinacia skrinka???????

Re: STARTÉR u 211X

PříspěvekNapsal: úte kvě 01, 2012 07:01
od zelvotron
No tak buď zůstal viset spínací elektromagnet, nebo relátko startéru. Mě se to stalo dvakrát s relátkem potkávaček, že zůstalo sepnutý a tudíž světla svítily i po vypnutí spínače, jednou sem si toho nevšim a vymlátilo to baterku, podruhý sem měl štěstí, že jsem šel od auta dopředu a viděl to, spravilo to poklepání na relátko, od tý doby to neudělalo.

Re: STARTÉR u 211X

PříspěvekNapsal: sob bře 15, 2014 13:04
od usirew
Já zas občas mám problém s tím, že když chci startovat, tak jenom uslyším cvaknutí ve startéru, ale netočí. Je to možná divné, ale vysledoval jsem, že když je chladno a motor studený, tak to funguje. Ale když je auto např. na sluníčku nebo motor zahřátý, tak to jenom cvakne a nic. Přitom palubovka povadne, rádio se vypne, ale netočí. Může to být taky to relé? Neb kontakty čistím pravidelně, startér mám cca rok starý a spínací skřínku neřeším, jelikož jsem si udělal startovací tlačítko jedné záslepky :)

Re: STARTÉR u 211X

PříspěvekNapsal: sob bře 15, 2014 14:09
od Luděk Ondrůch
To spíš vypadá, že se nevysouvá pastorek. Silové kontakty motoru se spínají až po jeho vysunutí.