Tak tady je takové malé schémátko od ruky, jak to zapojili mě. Relé je přichyceno na nádobce ostřikovače, ho toho držáku (poblíž toho čepu, jak to rádo praská) navrtej malinkou dirku a relátko chytni samořezným šroubkem, ale opatrně, aby ses netrefil do toho čepu, jinak Ti poteče voda
To relátko ukostři hned na kastrolu tlumiče, tam jak je M6ka šroub, co drží tu nádobku( potřebuješ očko).Kousek vedle natáhneš + od baterie a mezi baterii a relé umísti pojistku s pouzdrem(aby k ní nemohla voda) .Pak táhneš dva dráty k mlhovým světlům, světla ukostři ke šroubu M6 hned za hlavníma světlama už tam nějaká kostra je.Na pravé straně je trochu jinej šroub a je hodně blízko u alternátoru.Na straně levý(řidičova strana) je to blíž a oba ty šrouby trčí kolmo k zemi, nemůžeš nenajít
Z relátka ještě vytáhni dostatečně dlouhej drát dovnitř k vypínači světel. Ze spodního vypínače přetáhni podsvícení a ty další dráty co vedou z vypínače Ti zkouknu zítra a namaluju jak to tam je. Doufám že jsem Ti aspoň trochu pomohl.[/code]
Obrázek se mi nepodařilo nahrát sem, tak se račte podívat na něj sem:
http://plavec.bloguje.cz/699282-mlhovky.php