Baterie pro 2111

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Green » sob pro 15, 2007 20:44

Ahoj,na mé 111-ce se zase před pár dny rozsvítila signalizace CHECK ENGINE,dnes ráno jsem nenastartoval,baterka byla úplně vybitá.Po výměně baterky signalizace CHECK ENGINE zhasla.Je možné že slabá baterka má vliv na rozsvícení signalizace?.Jaká baterka patří správně do 111-ky,myslím jaká kapacita,měl jsem 55Ah,tak jestli stačí koupit zase takovou.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod Erik » sob pro 15, 2007 23:20

Ahoj, jestli by se rozsvítil Check Engine při slabé baterce - no nevím, ale patří tam baterie o kapacitě 55 Ah.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvekod plavec » ned pro 16, 2007 10:07

Zajímavé je, že v návodu k obsluze vůbec nepíšou jaká baterie tam patří.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Green » ned pro 16, 2007 10:12

Erik:Asi to napětí baterky má vliv na rozsvícení sig.CHECK ENGINE,někde tady na fóru jsem četl,že ti co mají na 111ce palubní počítač,tak jim to při nízkým napětí dává chybu v určitém kódu,no a my co nemáme počítač tak to zřejmě dává chybu přes sig.CHECK ENGINE.Už na jaře mi to udělalo,v servisu nic nezjistily a protože potom jsem náhodou dobíjel baterku,a od té doby až doteď byl klid,zřejmě to asi tím bude.Teď už jen se rozhoduji od kterého výrobce baterku koupit,jestli Akuma,Varta nebo jiná.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod Green » ned pro 16, 2007 10:23

Plavec:bohužel Já nemám žádný manuál,ale baterka tam byla Akuma 55Ah,420A.Jsem majitel 111ky teprve rok,tak nevím jak je ta baterka stará,ale vůz je r.v.2001,tak bych řekl že bude mít život u konce.Půjčená baterka nastartovala na první otočení klíčkem.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod radek mb » ned pro 16, 2007 10:29

myslím,že 55 je akorát,dávala se i do krabic.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod JmJ » ned pro 16, 2007 10:33

Green píše:Plavec:bohužel Já nemám žádný manuál,ale baterka tam byla Akuma 55Ah,420A.Jsem majitel 111ky teprve rok,tak nevím jak je ta baterka stará,ale vůz je r.v.2001,tak bych řekl že bude mít život u konce.Půjčená baterka nastartovala na první otočení klíčkem.


pokud je baterka puvodni, pak asi bude jeji konec. vzdy ale neni od veci proverit, zda auto nemam prilis velky klidovy odber a tedy zda baterii behem stani zbytecne nevybiji. ve tvem pripade tomu tak asi nebude, ale za jedno zmereni ampermetrem clovek nic neda.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod plavec » ned pro 16, 2007 10:42

Green píše:Plavec:bohužel Já nemám žádný manuál,ale baterka tam byla Akuma 55Ah,420A.Jsem majitel 111ky teprve rok,tak nevím jak je ta baterka stará,ale vůz je r.v.2001,tak bych řekl že bude mít život u konce.Půjčená baterka nastartovala na první otočení klíčkem.


Kdybys chtěl ten manuál, tak na Koněvce Ti ho dají. Sice to dávají jen těm co si u nich auto koupili, ale jestli si ho tam nekoupil tak je zkus ukecat.V případě nouze nejvyšší můžu ten svůj nascanovat a vložit ho sem, snad se mi to povede. Taky mám ročník 2001 8ventil.

Kamarádovi se odešlá baterie projevovala tak, že to chvíli jelo chvíli nejelo, prostě to po čase zhaslo motor, asi už nemohla utáhnout řídící jednotku, tak to změřil voltmetrem při startování a zjistili že je kaput. :( Nebyla to sice lada, ale nějaký opel.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Green » ned pro 16, 2007 11:34

plavec:když se Ti podaří naskenovat ten manuál,tak Ti budu vděčný,protože já jsem k autu dostal pouze servisní knížku,jinak informace sháním přes Ladaklub.Jo já mám 16 ventil.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod plavec » ned pro 16, 2007 11:48

Aha, tak ale snad tam bude všechno stejný.Ovládání je stejný, možná jestli náplně se někde malinko budou lišit.Tak jdu na to skenování, snad se mi zadaří, nejsem vůbec počítačový expert :oops: Já auto kupoval v bazaru a dostal jsem k němu jen kapesní kalendářík v ruském jazyce :) a to bylo všechno.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » ned pro 16, 2007 15:40

Manuál je stejnej pro všechny typy.

Chybovej kód na nízký napětí v palubní síti je, ale jestli to rozsvěcuje check engine nevim.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Jiri » pon pro 17, 2007 13:23

když mě zhehbla baterka tak to chceck engine nerozsvítilo,
ale díky jedné vadné diodě jsem měl palubní napětí 14,3v (mírně nad povolenou hodnotou) a indikovalo mi to kontrolkou nabíjení ...
Jiri
 
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvekod danielTIR » pon pro 17, 2007 13:48

Zdravím, já jsem po zimních problémech dal baterku tuším 72 Ah a měl jsem klid. Doporučuji dát silnější než 55 Ah, ale záleží na tobě. Jinak mě při slabé AKU taky nic nesvítilo.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod Petr HC » pon pro 17, 2007 14:55

Pri nizkem napětí palubní sítě se do RAM paměti řídící jednotky zapíše kód P0560 nebo P0562 . Pokud se tato chyba objeví opakovaně 3 - 5x za sebou ,rozsvítí se Check Engine .
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Green » čtv led 03, 2008 21:00

Ahoj,tak se to potvrdilo,že pokuď má baterka nízké napětí dojde k rozsvícení signalizace Check Engine.Stará baterka už držela kapacitu tak jednu noc,druhý den už jsem nenastartoval.Koupil jsem novou od Bannera a starty výborné,signalizace se už nerozsvítila.Tím ale nechci říct,že když se rozsvítí signalizace Check Engine tak to musí být vždy špatnou baterii,ale je to jedna z možností pro nás co nemáme palubní PC a tudíž si nemůžeme přečíst kód chyby.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků