Stránka 4 z 12

Napsal: čtv pro 02, 2010 11:56
od radek mb
Vím,že to bude vypadat,že jsem úplný pako,ale co to je K-Line?

Napsal: čtv pro 02, 2010 12:51
od Roman

Napsal: čtv pro 02, 2010 15:59
od Petr HC
radek mb píše: ...co to je K-Line?
Je to druh jednovodičové sběrnice po které komunikuje řídící jednotka motoru s palubním počítačem, ev. diagnostickou jednotkou nebo interfejsem (rozhraním - mezičlánkem) mezi ŘJ a počítačem podle určitého komunikačního protokolu. Některé protokoly vyžadují navíc vodič L - nevím to jistě ,ale myslím, že právě systémy GM. Není ale vyloučeno, že máš systém Rossija 91 nebo některý starší Bosch z řady M, případně Janvar xx .V té Wikipedii popisují jen vývody diagnostického konektoru OBD2 (16 pin) a Ty budeš mít s největší pravděpodobností ruský konektor 12 pin. Pro případné další jednání v těchto otázkách si opiš číslo a typ ŘJ a zjisti druh konektoru. Pro info 2x obr.

Napsal: čtv pro 02, 2010 16:16
od zelvotron
Radku, máš k tomu i tu příručku? V tý jsou obrázky jak zapojit, první musíš najít konektor palubáku, je někde v prostoru za hodinama občas pěkně schovanej.

V tom konektoru je všechno zapojený kromě K-line, což je datová linka k ŘJ. Tu musíš natáhnout od diagnostický zásuvky, v tvým případě kontakt M (zásuvka GM-Opel). Přesně kterej kontakt propojit je dobře rozkreslený v tom návodu.

Dál první ročníky neměly zapojenej měřič paliva, tak to pak uvidíš jestli zobrazuje stav paliva.

A dál se na jeden pin zásuvky počítače připojuje venkovní čidlo teploty.

Napiš jestli máš ten návod, kdyby ne, naskenuju ti sem potřebný obrázky.

edit: to je tak když mám odpověď otevřenou půl hodiny :)

Napsal: čtv pro 02, 2010 19:30
od radek mb
Návod nemám,za jakékoliv info budu vděčný.

Napsal: čtv pro 02, 2010 20:12
od zelvotron
Jo jak ten návod někde vyhrabu kouknu do něj, zatím sem ti vyfotil něco od PP Štat, zapojení je stejný, Akorát zásuvka, i PP AMK 211000 mají jen piny 1 až 9, těch dalších dvou chlívečků napravo s textem si nevšímej, to má jen ten štat.

Napsal: stř kvě 04, 2011 17:14
od marian2110
Toto nepomôže :?:

Re: palubní počítač

Napsal: pon lis 07, 2011 18:29
od mirozv
Mám otázku na tých, čo majú vazidlá vybavené štandardným PP AMK 21100. Teraz, keď je tma som si všimol, že displej je slabučko podsvietený, aj keď mám vypnuté svetlá a vypnuté zapaľovanie. Je to vlastnosť tohto palubného ščotu?

Re: palubní počítač

Napsal: pon lis 07, 2011 18:46
od JmJ
mirozv píše:Mám otázku na tých, čo majú vazidlá vybavené štandardným PP AMK 21100. Teraz, keď je tma som si všimol, že displej je slabučko podsvietený, aj keď mám vypnuté svetlá a vypnuté zapaľovanie. Je to vlastnosť tohto palubného ščotu?


jedine co muzu ted z postele rict je, ze pri zapnutem zapalovani je display podsviceny pomerne intenzivne vic zlute, ale pokud se roznou svetla, tak se podsviceni zmeni vice do zeleno-modra a je jako by mene intenzivni. na tvou primou otazku zkusim odpovedet, pokud se mi bude chtit jit jeste ted vecer ven ;-)

Re: palubní počítač

Napsal: pon lis 07, 2011 19:37
od marian2110
:shock: Svieti to kvôli displeju aby v zime to nezmrzlo :!: S tým sa nedá urobiť nič :!: Jas displeja sa dá nastaviť pri zapnutom klúči od zapaľovania a cez menu :lol:

Re: palubní počítač

Napsal: pon lis 07, 2011 20:12
od mirozv
JMJ Mne to farby nemení. Mne to svieti stále na žltozeleno.

marian2110 Dá sa nejako regulovať jas podsvietenia pri zapnutých svetlách? Zatiaľ som prišiel iba na to, ako za dá regulovať jas podsvietenia pri zapnutom zapaľovaní. S tým zamŕzaním sa mi to nezdá. Zatiaľ som nerobil pitvu БК, ale aj keby to bolo robené žiarovkou, tak pri tom sliepňavom móde to veľa tepla nevytvorí

Re: palubní počítač

Napsal: pon lis 07, 2011 21:54
od zelvotron
Co je na tom pravdy nevím, každopádně můžu potvrdit, že za mrazu se na mým Shtatu písmenka na displeji mění dosti zpomaleněji než za normální teploty, přestože má taky podsvícení zapnutý pořád. Na AMK jsem si ničeho takovýho nikdy nevšim.

Re: palubní počítač

Napsal: úte lis 08, 2011 08:05
od marian2110
:shock: Pri zapnutých svetlách sa to robi :rolleyes: Pri zapnutom osvetlení prístrojov sa intenzity osvetlenia vykonáva regulátorom osvetlenia stupnice prístrojov automobilu :lol: tak je to napísané v manuale :lol: :roll: Pod volantom na pravo :roll: Zvišok sa robí pri zapnutom zapalovaní :idea:

Re: palubní počítač

Napsal: úte lis 08, 2011 17:57
od mirozv
marian2110 Ja len, že som si nevšimol, žeby regulácia intenzity osvetlenia prístrojovky mala nejaký výraznejší vplyv na podsvietenie PP. Nevidím pre oči :lol:

Re: palubní počítač

Napsal: úte lis 08, 2011 18:59
od marian2110
:shock: Skus pozreť svorku č.6 na počítači tá je na svetlá :!: :roll: Pozri obrázky :!: