Stránka 11 z 12

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2014 06:59
od Cory
Je to dost mozne, lenze pri tych 77% je klapka otvorena prakticky na 100% a je zapnuty rezim maximalneho vykonu...takze ktovie preco :) A mam taky pocit, ze M7.9.7 uz ukazuju 100%. Dokonca taka perlicka z ruskeho fora...V Samarach 2 zistili po čase až samotný užívatelia, že klapky sa neotvárajú naplno...príčína bol zlý tvar pedálu plynu a kto chcel výkon, musel si ho dotvarovať :mrgreen:

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2014 07:04
od Majo
100percent mi ukazalo len na chevy s origo zostavou, po upravach som mal problem dostat sa cez 70 so vsetkymi potenciometrami co mam. Ako sa to nastavuje sme nezistili, len sme sa vsade docitali, ze sa to udajne neda. Takze pri chipovani RJ sme sa drzali aktualneho stavu a preratavali to tak...
Dolezite je len aby pri zavretej klapke bolo menej ako 1percento, pretoze to jedno uz nie je povazovane za volnobeh. A nastavit to tak(mechanicky) aby pri plne stlacenej bolo najviac ako umoznuje ten potenciometer.

Ono je to uplne jedno ci je to 77 alebo 100, pretoze ako pise cory, klapka je otvorena naplno, tak zostava len dufat, ze je to chipnute tak, aby to nebolo v tom momente chudobne. Pretoze v tomto rezime(maximalnej sily) uz neberie RJ do uvahy vacsinu korekcnych cidiel vratane lambda sondy a bezi len z tabuliek.

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2014 07:24
od Petr HC
Ono to u různých ŘJ je různé. U MP7.0 mi také ukáže při plném sešlápnutí akcelerátoru 77 - 78 % ,ale pokud chceme využít plný výkon, musí parametr "zatížení motoru" překročit určitou hodnotu. Když ale startujeme s plně sešlápnutým akcelerátorem, ŘJ MP7.0 vypne vstřiky a zapalování a tím přejde do režimu proplachování čistým vzduchem a tak chrání katalyzátor před "vypálením" po "ulití" motoru.

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř dub 09, 2014 18:14
od zelvotron
To je jen a jen problém zobrazení hodnoty, řj si ten potenciometr během provozu "ošahává" a tím si kalibruje maximum a minimum (proto se doporučuje po výměněně potenciometru párkrát sešlápnout plyn na doraz), takže nějaký číslo na diagnostice nebo palubáku je irelevantní. Rozsah pohybu potenciometru je pochopitelně větší než je rozsah klapky a klapka reálně opravdu chodí o 90°, tedy při plynu na podlaze je zcela otevřená. Diagnostiky a palubáky obvykle ukazují tenhle rozsah reálně tedy hodnotu cca 10 až 80 % nebo si umínakalibrovat 0 a pak ukazují od 0 do těch cca 77%.

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: ned srp 24, 2014 20:30
od Chester
Kolegové,
prosím, kdo máte manuál k AMK-211000, v něčem co je psané latinkou?? Při výměně palubky se mi vynuloval. Teď umí akorát spotřebu a hodiny.
Děkuji

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: ned srp 24, 2014 22:03
od JmJ
Chester píše:Kolegové,
prosím, kdo máte manuál k AMK-211000, v něčem co je psané latinkou?? Při výměně palubky se mi vynuloval. Teď umí akorát spotřebu a hodiny.
Děkuji


To je ten palubak, co mas odeme? K tomu bylo cesky jen to zalaminovane a to nestaci? Nebyla k tomu i ceska knizecka?

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: ned srp 24, 2014 22:16
od Chester
JmJ píše:
Chester píše:Kolegové,
prosím, kdo máte manuál k AMK-211000, v něčem co je psané latinkou?? Při výměně palubky se mi vynuloval. Teď umí akorát spotřebu a hodiny.
Děkuji


To je ten palubak, co mas odeme? K tomu bylo cesky jen to zalaminovane a to nestaci? Nebyla k tomu i ceska knizecka?



Jj, ten od tebe. V češtině je akorát návod k použití, ale ne k montáži a prvnímu nastavení. Z rusky psaný knížky moudrej nejsem. Musím se podívat jestli mám docvakaný konektory, protože to neměří ani teplotu.

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2014 18:18
od zelvotron
Zřejmě to bude tim konektorem, klasika ruskej konektor co se musí vyndavat a zandavat párem volů, jak de ztuha, patrně nemáš ani kontakt na k-line, proto ti většina nechodí. Příručku mám celou dokonce někde i uloženou ve wordu, ale v češtině nic.

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2015 20:58
od mirozv
Zaobstaral som si "bortovoj kompjúter" :D

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: úte pro 08, 2015 23:13
od Majo
"plug and play"?

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2015 19:06
od mirozv
Majo píše:"plug and play"?

Majo Áno. Je to p&p. Aj diagnostika funguje. Inak je to štat 110x6. Má to zaujímavé funkcie ako "plazmer" je to vraj nejaký "predohrev" sviečok. Funkciu "tropik" spínanie ventilátora chladiča pri dosiahnutí nastavenej teploty, nezávisle od riadiacej jednotky.

Schránka 01.jpg

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2015 19:15
od Cory
plazmer pusta do sviecok prud s frekvenciou 150Hz po urcitu dobu, cim ionizuje vzduch, zohrieva a vysusuje sviecky.

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2015 20:22
od zelvotron
tak tropik si podle toho schématu může udělat každej, jenom vodič nepude do zásuvky palubáku ale přikostří ho přes spínač, co spotřeba ukazuje to dobře? mě ten shtat co sem měl po Čahounovi ukazoval kraviny, ten plazmer měl taky, párkrát sem to zkoušel, ale přišlo mě to víceméně k ničemu

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2015 21:11
od mirozv
Želvo, zatiaľ neviem, od namontovania som s autom nejazdil, ale má to možnosť korekcie, tak by sa to malo dať nastaviť aby to ukazovalo +- korektne. Ten plazmer mi tiež príde ako taká kravinka k ničomu. Má to aj funkciu “БЛИЖнИй СВЕТ“ podľa nastavenia to by to malo zapínať tlmené svetla buď po zapnutí zapaľovania, alebo pri dosiahnutí rýchlosti 20km/h, alebo sa to dá vypnúť. Len som sa v návode nedočítal, kam res. ako to zapojiť. Podľa fóra shtat pin13- уву2 spína na zem, a týmto vývodom sa by sa malo ovládať relé, ktoré bude ovládať relé tlmených svetiel. Inak na pin 4 je u AMK21100 zapojené tuším čidlo vonkajšej teploty

Re: palubní počítač

PříspěvekNapsal: stř pro 09, 2015 22:06
od zelvotron
je to možný, neb shtat má čidlo teploty zvlášť konektor, hele to já měl taky možnost korekce, ale ukazovalo mi to 2x tolik na což korekce nestačila, zajmavý bylo že při odpojení k-line to ukazovalo spotřebu dobře, tohle tvoje už je novejší tak už by měl mít možnost v menu navolit zdroj signálu pro výpočet spotřeby, to ten můj neuměl a automaticky jel z k-line když jí měl k dispozici což byla chyba