palubní počítač

Moderátor: Moderátoři

Re: palubní počítač

Příspěvekod Petr HC » pon pro 24, 2012 11:17

zelvotron píše:Jo nastavené je to dobře, resp. nastavené, no ono se to ani nenastavuje protože to typ řj zjistí samo a ukazuje to dobře MP7.0.

Ale Cory může mít pravdu v té záležitosti čidla fáze, poněvadž do skupiny řídících jednotek označených MP.7.0 patří i jednotky pro Euro2 i Euro 3 - viz http://chiptuner.ru/content/ser_b70/
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » pon pro 24, 2012 11:35

ger007 píše:na to podsvietenie som zobral tiez klickove + nechcelo sa mi hladat :D takze je eto asi fuk :D tak uz ostava zapojit len to na tu spotrebu


Tak ono je to se zaplým zapalováním taky podsvícené, když se to zapojí odděleně tak je pak akorát rozdíl v intenzitě podsvícení se zaplými nebo vyplými světly, ale pokud se svítí celodenně tak to stejně postrádá smysl.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: palubní počítač

Příspěvekod ger007 » pon pro 24, 2012 22:12

ok dnes to uz aj fungovalo dokonca svieti to je to cele po rusky takze je cas precitat si navod :-D ale tak a to dufam pridem postupom casu :-D akurat ten jeden konektor je nezapojeny
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » úte pro 25, 2012 08:26

Tlačítka zleva doprava:

hodiny, plazmer, <=, menu, =>

hodiny - tak to je jasný přepíná se tím do menu hodin a dál šipkama přepínáč hodiny, datum, budík, vnější teplota, myslím že to tam někde ukazuje i typ ŘJ (nenastavuje se, zjistí si to samo) a telefon na výrobce PP :-) , pokud chceš něco nastavit, nebo vynulovat zmáčkni najednou šipku doprava a doleva (platí obecně ve všech menu).

plazmer - při krátkým stisku a vypnutým motoru se zaplým zapalováním spustí "plazmer" (spustí jiskření na svíčkách, čímž vysuší spalovací prostor a usnadní start), při delším stisku resetuje přizpůsobení ŘJ (pozor, pokud to uděláš za chodu může to chcípnout)

<= doleva (nahoru)

menu - přepíná mezi různýma menu - diagnostika, intervaly údržby, parametry ŘJ, palubní počítač, každý z menu má ještě v sobě posunem šipkama další údaje (obvykle jsem používal multiobrazovku menu palubní počítač, byla tam teplota vody, hodiny, spotřeba, aktuální stav paliva (poměrně dost přesně ukazoval narozdíl od AMK 2110)

=> doprava (dolu)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: palubní počítač

Příspěvekod ger007 » stř lis 27, 2013 09:25

dotaz, vozidlo ukazuje ze na 100km som spalil 35l paliva ?? :-D na nadrz uz som spravil 420 km a to nebola zdaleka plna a momentalne není zdaleka prazdna, neda sa to tam neako koracne upravit ???
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » stř lis 27, 2013 16:37

To je ten Shtat? Jsem ti říkal, že ta spotřeba paliva nefunguje, řešil jsem to i fóru shtatu ale bezvýsledně, je tam možnost úpravy +- 40% ale to nestačí, takže je to stejně fuk, navíc to stejně ukazuje blbosti, poněvadž při brzdění motorem by i tak měl ukázat 0, což nedělá. Pokud odpojíš k-line, a jedeš jen ze signálu spotřeby paliva, tak to ukazuje dobře, bohužel tedle PP ještě nemá SW možnost volby zdroje z jakýho počítá spotřebu, jako novější modely, tedy pokud je k-line napojená počítá prioritně bohužel z ní a blbě.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: palubní počítač

Příspěvekod FOMA » ned pro 01, 2013 12:50

Tak jsem si pořídil PP do 2111, nechal jsem si jej poslat z UA celé to vyšlo na rovných 50USD(včetně převodu peněz). Jedná se o tento menší model místo záslepky vypínače: http://aukro.ua/bk-dlya-vaz-2110-so-sta ... 23099.html , PP jsem namontoval asi během 10minut, montáž není vůbec složitá. Dokáže to mimo jiné taky vygenerovat kód závady a následně jej resetovat tak aby "check engine" zhaslo. V diagnostice funguje všech 7 funkcí (poruchové kódy vč. reset, teplota motoru, poloha otevření škrtící klapky, otáčky ot/min., aktuální rychlost km/h, okamžitá spotřeba paliva, voltmetr - palubního napětí). Cestovní funkce fungují taktéž (doba provozu, zbytek paliva v nádrži...) ale nejsem si jistý zdali funguje pruměrná spotřeba, dojezdová rezerva apd. Je to výrobce Shtat a řešil se tu jiný model o řádky nahoru. Ovšem nutno podotknout, že jsem se návodem ještě úplně neprokousal. Jediné co mě zlobí je, že při prvním studeném startu kdy je v síti značný pokles napětí z důvodu staršího akumulátoru se PP z neznámého a ne zcela úplně logického důvodu vypne a znovu jej nahodí až odpojení od svorkovnice napájení a jeho následné připojení. Což je poněkud nepraktické, protože svorkovnice se nachází za hodinami na středovém panelu. To budu muset ještě nějak dořešit. PP sám o sobě působí velice kvalitně a spolehlivě. I prodejce je velice seriozní a zboží přišlo do 7dnů naprosto v pořádku. Jen nechápu proč třeba takové provedení PP se nemontovalo, do Lady již v sérii když svorkovnice pro připojení vyvedena je a PP sám o sobě stojí cca 500czk. Jistě by tato maličkost ušetřila majitelům Lad 110 spousty starostí a také peněz - zejména za diagnostiku.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » ned pro 01, 2013 13:16

FOMA píše:Jen nechápu proč třeba takové provedení PP se nemontovalo, do Lady již v sérii když svorkovnice pro připojení vyvedena je a PP sám o sobě stojí cca 500czk. Jistě by tato maličkost ušetřila majitelům Lad 110 spousty starostí a také peněz - zejména za diagnostiku.


Protože jediný oficiální palubák byl AMK 2110 za 5000 ;)

Tenhle místo tlačítka se mi taky dycky líbil, stejně těch tlačítek je tam zbytečně moc a zůstanou hodiny, ale tahle fotka mě dostala, to se někdo v Malování moc nesnažil :mrgreen:

Obrázek
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: palubní počítač

Příspěvekod FOMA » ned pro 01, 2013 17:58

Jen doplňuji, i všechny cestovní funkce včetně průměrné spotřeby paliva a dojezdy v km fungují. Baterku stačilo dobít asi 30min., napětí na startu tolik již nespadlo a PP již fungoval normálně aniž by se "seknul". :)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: palubní počítač

Příspěvekod Petr HC » ned úno 09, 2014 17:56

Až budeš podrobně studovat "příčurku" k PP , mrkni se jestli tam není zmímka, že tento PP spolupracuje s řídícími jednotkami MP 7.0 xxxx ,konkrétně s BOSCH made in Russia M7V 08 X 03 2112 – 1411 020 – 50
nebo poraď kam se obrátit o tuto informaci.
Někde jsem viděl seznam spolupracujících ŘJ a ta moje tam nebyla.
Dík předem.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: palubní počítač

Příspěvekod FOMA » ned úno 09, 2014 19:03

Na http://www.shtat.ru uvadějí tyto ŘJ:
Совместим с контроллерами Январь 5.1, Январь 7.2, Итэлма VS 5.1, Воsch М1.5.4(М), Воsch М7.9.7. (Euro2, Eeuro3)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: palubní počítač

Příspěvekod FOMA » ned bře 30, 2014 19:47

PP mně hlásí chybové kódy: 1-0131,2-0134 a někdy 3-0171, auto škube při akceleraci i při jízdě okolo 2000 ot/min. Naposledy to dělalo, když byly vadné zapalovací kabely. Je možné, že jsou zase vadné? (naj cca 50tis.km, dnes jsem vyměnil po 47tiskm. i svíčky.) Co znamenají jednotlivé kody nevím, protože mi žena nechtěně vyhodila tabulku s nimi co jsem obdržel k PP, jinak je mám uloženy v PC, ale bohužel v jiném...
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: palubní počítač

Příspěvekod FOMA » ned bře 30, 2014 19:53

Jo tak kody už mám ze shtat.ru jedná se o signál z lambdy a bohatost směsy. Kua co s tym, že by kyksla lambda?Teda esi ty kody sou správný
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: palubní počítač

Příspěvekod JmJ » ned bře 30, 2014 21:24

lambda to treba nebude, proste to blbe micha, coz bude bud vahou vzduchu nebo snimacem polohy klapky. Jiste to muze byt cer vi cim. Bohuzel klapku se snimacem ma ger, zkusim to znej vymamit. Kdyby jsi chtel zkusit lambdu, tak mam myslim schovanou tu mou puvodni. Zkus odpojit vahu, jestli to bude skubat.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » pon bře 31, 2014 07:34

Jako první bych prověřil konektor lambda sondy na převodovkou.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků