palubní počítač

Moderátor: Moderátoři

Re: palubní počítač

Příspěvekod Cory » stř dub 09, 2014 06:59

Je to dost mozne, lenze pri tych 77% je klapka otvorena prakticky na 100% a je zapnuty rezim maximalneho vykonu...takze ktovie preco :) A mam taky pocit, ze M7.9.7 uz ukazuju 100%. Dokonca taka perlicka z ruskeho fora...V Samarach 2 zistili po čase až samotný užívatelia, že klapky sa neotvárajú naplno...príčína bol zlý tvar pedálu plynu a kto chcel výkon, musel si ho dotvarovať :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: palubní počítač

Příspěvekod Majo » stř dub 09, 2014 07:04

100percent mi ukazalo len na chevy s origo zostavou, po upravach som mal problem dostat sa cez 70 so vsetkymi potenciometrami co mam. Ako sa to nastavuje sme nezistili, len sme sa vsade docitali, ze sa to udajne neda. Takze pri chipovani RJ sme sa drzali aktualneho stavu a preratavali to tak...
Dolezite je len aby pri zavretej klapke bolo menej ako 1percento, pretoze to jedno uz nie je povazovane za volnobeh. A nastavit to tak(mechanicky) aby pri plne stlacenej bolo najviac ako umoznuje ten potenciometer.

Ono je to uplne jedno ci je to 77 alebo 100, pretoze ako pise cory, klapka je otvorena naplno, tak zostava len dufat, ze je to chipnute tak, aby to nebolo v tom momente chudobne. Pretoze v tomto rezime(maximalnej sily) uz neberie RJ do uvahy vacsinu korekcnych cidiel vratane lambda sondy a bezi len z tabuliek.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: palubní počítač

Příspěvekod Petr HC » stř dub 09, 2014 07:24

Ono to u různých ŘJ je různé. U MP7.0 mi také ukáže při plném sešlápnutí akcelerátoru 77 - 78 % ,ale pokud chceme využít plný výkon, musí parametr "zatížení motoru" překročit určitou hodnotu. Když ale startujeme s plně sešlápnutým akcelerátorem, ŘJ MP7.0 vypne vstřiky a zapalování a tím přejde do režimu proplachování čistým vzduchem a tak chrání katalyzátor před "vypálením" po "ulití" motoru.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » stř dub 09, 2014 18:14

To je jen a jen problém zobrazení hodnoty, řj si ten potenciometr během provozu "ošahává" a tím si kalibruje maximum a minimum (proto se doporučuje po výměněně potenciometru párkrát sešlápnout plyn na doraz), takže nějaký číslo na diagnostice nebo palubáku je irelevantní. Rozsah pohybu potenciometru je pochopitelně větší než je rozsah klapky a klapka reálně opravdu chodí o 90°, tedy při plynu na podlaze je zcela otevřená. Diagnostiky a palubáky obvykle ukazují tenhle rozsah reálně tedy hodnotu cca 10 až 80 % nebo si umínakalibrovat 0 a pak ukazují od 0 do těch cca 77%.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: palubní počítač

Příspěvekod Chester » ned srp 24, 2014 20:30

Kolegové,
prosím, kdo máte manuál k AMK-211000, v něčem co je psané latinkou?? Při výměně palubky se mi vynuloval. Teď umí akorát spotřebu a hodiny.
Děkuji
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 848
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: palubní počítač

Příspěvekod JmJ » ned srp 24, 2014 22:03

Chester píše:Kolegové,
prosím, kdo máte manuál k AMK-211000, v něčem co je psané latinkou?? Při výměně palubky se mi vynuloval. Teď umí akorát spotřebu a hodiny.
Děkuji


To je ten palubak, co mas odeme? K tomu bylo cesky jen to zalaminovane a to nestaci? Nebyla k tomu i ceska knizecka?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: palubní počítač

Příspěvekod Chester » ned srp 24, 2014 22:16

JmJ píše:
Chester píše:Kolegové,
prosím, kdo máte manuál k AMK-211000, v něčem co je psané latinkou?? Při výměně palubky se mi vynuloval. Teď umí akorát spotřebu a hodiny.
Děkuji


To je ten palubak, co mas odeme? K tomu bylo cesky jen to zalaminovane a to nestaci? Nebyla k tomu i ceska knizecka?



Jj, ten od tebe. V češtině je akorát návod k použití, ale ne k montáži a prvnímu nastavení. Z rusky psaný knížky moudrej nejsem. Musím se podívat jestli mám docvakaný konektory, protože to neměří ani teplotu.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 848
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » pon srp 25, 2014 18:18

Zřejmě to bude tim konektorem, klasika ruskej konektor co se musí vyndavat a zandavat párem volů, jak de ztuha, patrně nemáš ani kontakt na k-line, proto ti většina nechodí. Příručku mám celou dokonce někde i uloženou ve wordu, ale v češtině nic.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: palubní počítač

Příspěvekod mirozv » úte pro 08, 2015 20:58

Zaobstaral som si "bortovoj kompjúter" :D
Přílohy
20151205_1056341.jpg
20151205_1051371.jpg
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: palubní počítač

Příspěvekod Majo » úte pro 08, 2015 23:13

"plug and play"?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: palubní počítač

Příspěvekod mirozv » stř pro 09, 2015 19:06

Majo píše:"plug and play"?

Majo Áno. Je to p&p. Aj diagnostika funguje. Inak je to štat 110x6. Má to zaujímavé funkcie ako "plazmer" je to vraj nejaký "predohrev" sviečok. Funkciu "tropik" spínanie ventilátora chladiča pri dosiahnutí nastavenej teploty, nezávisle od riadiacej jednotky.

Schránka 01.jpg
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: palubní počítač

Příspěvekod Cory » stř pro 09, 2015 19:15

plazmer pusta do sviecok prud s frekvenciou 150Hz po urcitu dobu, cim ionizuje vzduch, zohrieva a vysusuje sviecky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » stř pro 09, 2015 20:22

tak tropik si podle toho schématu může udělat každej, jenom vodič nepude do zásuvky palubáku ale přikostří ho přes spínač, co spotřeba ukazuje to dobře? mě ten shtat co sem měl po Čahounovi ukazoval kraviny, ten plazmer měl taky, párkrát sem to zkoušel, ale přišlo mě to víceméně k ničemu
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: palubní počítač

Příspěvekod mirozv » stř pro 09, 2015 21:11

Želvo, zatiaľ neviem, od namontovania som s autom nejazdil, ale má to možnosť korekcie, tak by sa to malo dať nastaviť aby to ukazovalo +- korektne. Ten plazmer mi tiež príde ako taká kravinka k ničomu. Má to aj funkciu “БЛИЖнИй СВЕТ“ podľa nastavenia to by to malo zapínať tlmené svetla buď po zapnutí zapaľovania, alebo pri dosiahnutí rýchlosti 20km/h, alebo sa to dá vypnúť. Len som sa v návode nedočítal, kam res. ako to zapojiť. Podľa fóra shtat pin13- уву2 spína na zem, a týmto vývodom sa by sa malo ovládať relé, ktoré bude ovládať relé tlmených svetiel. Inak na pin 4 je u AMK21100 zapojené tuším čidlo vonkajšej teploty
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: palubní počítač

Příspěvekod zelvotron » stř pro 09, 2015 22:06

je to možný, neb shtat má čidlo teploty zvlášť konektor, hele to já měl taky možnost korekce, ale ukazovalo mi to 2x tolik na což korekce nestačila, zajmavý bylo že při odpojení k-line to ukazovalo spotřebu dobře, tohle tvoje už je novejší tak už by měl mít možnost v menu navolit zdroj signálu pro výpočet spotřeby, to ten můj neuměl a automaticky jel z k-line když jí měl k dispozici což byla chyba
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků