světlo nefunguje

Moderátor: Moderátoři

jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

světlo nefunguje

Příspěvek od jakke »

moje teta si koupila ladu 2111 a za náký čas mi zavolala že jí nejde pravý dálkový tak sem se na to kouk :shock: a dal novou žarovku a furt to nesvítí nevý někdo co to může být než se v tom začnu vrtat :P
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Na pojistku jsi se koukal? Jestli bude pojistka v pořádku, tak změř, jestli jde do patice žárovky napětí. Může to být špatná žárovka (i ta nová), chyba v patici, přerušený drát. Ale začal bych u té pojistky. Na pravé dálkové by to měla být pojistka č. 13, hodnota 10A.
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

hele já vim že to zní divně ale já sem majitel lady 2104 a nevim kde ty pojistky na nový ladě sou já je hledal a nevim kde sou :oops:
Čahoun
Příspěvky: 75
Registrován: pát led 12, 2007 00:45
Bydliště: Praha 4-Braník

Příspěvek od Čahoun »

jakke, pojistky jsou před levou nohou řidiče ve vyklápěcím kastlíku.U levé ruky,blízko tlačítka na otevírání kufru je regulátor sklonu světel,hned pod ním je takovej obdélníkovej čudl,ten zmáčkneš a měl by se vyklopit panel s pojistkama.Nekdy se stává,že je zaseklej a musíš mu rukou pomoct.Pojistky jsou číslované od leva,pojistka v horní řadě vlevo je "1",horní pravá je "10",levá spodní "11" a pravá spodní "20".Jsou tam i symboly,co která pojistka chrání,ale jsou blbě vidět.
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

hele dík já to skusim a uvidim dyštak se ozvu
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Tak už svítí? :idea:
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
jakke
Příspěvky: 658
Registrován: ned črc 01, 2007 19:16
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakke »

jo už svítí nebylo to pojistkou ani žárovkou ale blbim kontaktem vyčistl sem to prostříkal kontaktolem a de
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Světlo nefunguje.

Příspěvek od žež »

Mam ladu 2111 a přestal mě svítit zadní obrys, nejde mě tam šalina. Potřeboval bych schéma elektrického zapojení. Děkuji za pomoc.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Světlo nefunguje.

Příspěvek od plavec »

žež píše:Mam ladu 2111 a přestal mě svítit zadní obrys, nejde mě tam šalina. Potřeboval bych schéma elektrického zapojení. Děkuji za pomoc.
Zkus vyhodit a dát tam jinej ten vnitřek tý lampy- myslím jako ty objímky. JInak jasně že napřed koukni na pojistky. Ale co se mi jednou dtalo u fáčka, tak mi nešla jedna obrysovka, a tak jsem hledal a nenašel nic, elektrikář vzal zkoušečku a ejhle pojistka nebyla prasklá, ale nevedla, tak jsem udělal v opravně kšeft za asi pětikorunu a za ušetřený penízky si koupil zmrzlinu. :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Světlo nefunguje.

Příspěvek od žež »

Vnitřkem lampy to není a pojistkou taky ne. :( ( Prostě v drátu co živí zadní levej obrys není šťáva.) Už jsem měl venku aji tišták jak jsou pojistky jestli není chyba tam (na pohled to vypadá OK) ale potřeboval bych právě to schéma abych si to mohl proměřit.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Zkusil bych jestli je napětí na pojistce. Případně zkusit jít "po drátu".
Přílohy
2110-36.jpg
2110-37.jpg
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

zelvotron píše:Případně zkusit jít "po drátu".


To se projde! :D

žež píše:přestal mě svítit zadní obrys


Jestli máš závěsný, tak je možný že jak jej napojovali na osvětlení tak to naštípli takovým nácestným přípojem, a teď už se to ulomilo úplně. Taky mi to zlobilo i ty objímky. Já to zapojil komplet do konektorů a objímky dal kovový. :wink:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Levá přední obrysovka svítí asi o půlku míň než pravá. Prohodil jsem žárovičky a výsledek stejný. Zavrklal jsem s konektorama a taky nic. Nějaký úbytek napětí?
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Petr HC »

For Tavri – škoda ,že jsem to nevěděl včera – jel jsem přes Trutnov a měl jsem ssebou multimetr .Ale to ti nepomůže .Zkus vzít kus drátu „šlusovadlo“ a propoj zemnící přívod slabě svítící žárovky se spolehlivou kostrou – nejlépre minus na aku .Pokud se žárovka rozjasní je přechodový odpor a tedy závada zde . pak zkus (při svítící žárovce) spojit šlusovadlem plus žárovky s plusem aku .Rozjasní-li se je závada mezi pojistkou (včetně pojistky) a žárovkou . Pozor na tvrdý zkrat ! Máš-li multimetr měř proti minus aku oba přívody k žárovce .Minusový pól žárovky může mít několik mV až desítek mV , plusový pól žárovky může mít o přibližně stejný počet mV méně ,než je napětí aku . Závadu hledej tam ,kde je velký úbytek napětí .
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Petr HC: Půjčil jsem si multimetr a na levé obrysovce jsem naměřil 9,6 a na pravé 11,1 V. Při spuštěném motoru to bylo levá 11,2 a pravá 12,1 V. Bohužel jsem to měřil na obrysovce vůčí jejímu mínus pólu a né na mínusu baterky.
Baterka má napětí 12,3 V a při spuštěném motoru 13,5 V.
Vyzkoušel jsem tu fintu s vodičem napojeným přímo na baterku, tak tedy mínus pól je v pořádku a při napojení plusu se rozsvítila na správnou intezitu.
Je tam takový žlutý tenký drátek co vede kamsi do svazku, mám ho propojit s plusovým pólem obrysovky na pravé parabole nebo to vyřešit nějak lépe?
Dodge Avenger 2.0 VVT
Zamčeno

Zpět na „Elektrická soustava“