Stránka 23 z 26

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: úte bře 12, 2013 19:39
od plavec
cyky 3x 2.5 :D

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: úte bře 12, 2013 20:44
od žež
Ten VAG co mam zapozicany od Matka asi nepojde co?

Ve VAGu se mě to rozchodit nepovedlo - vag kabel, soft. Vag com ihr 3040 i 409-1.

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: úte bře 12, 2013 23:13
od JmJ
zelvotron píše:
JmJ píše:Tak se hlasim mezi ty, co se uspesne spojili s ridici jednotkou. Uspech mel sw ICD a pc s plnohodnotnym seriovym portem. Pres usb2rs232 konvertor s cipem prolific to nejede. Ted jeste rozchodit azbuku a treba z toho neco vyctu. Umi to ICD malovat grafy? Poslepu jsem to nenasel.


Jakej máš kabel?


Kabel bude tak trochu zahada. Myslim, ze prevodnik na rs232 si prvni majitel urobil sam, nebo minimalne cast delal sam. Pouzdro je totiz standardni sede s nalepkou "lada 110 k-line" nebo tak neco a diodami znazornujicimi rx a tx aktivitu a napajeni. Samotny konektor na diag zasuvku je pomerne mohutny s diodou napajeni a diodou FCP, ktera sviti kdyz jede cerpadlo (?). Mozna mam nekde v papirech namalovane schema.

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: úte bře 12, 2013 23:31
od Petr HC
Není to náhodou toto ? Nenašel jsem to zde. Už to asi někdo smazal.

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: stř bře 13, 2013 19:09
od JmJ
Prochazeni papiru potvrdilo, ze pan si adapter vyrobil sam. Schemat jsem nasel vic, ale v zasade jsou asi vsechna stejna/podobna jako to vyse.

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: pon dub 01, 2013 10:06
od Petr HC
Dnes jsem objevil dobré "udělátko" na proběhání motorku volnoběhu, ale bohužel se mi nedaří nalézt cokoli k tomu integrovanému obvodu. Kdyby se někomu podařilo něco sehnat - sem s tím.
EDIT-už se něco rýsuje.

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: pon dub 01, 2013 11:33
od mirozv

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: pon dub 01, 2013 11:41
od Saša
NE ! to je obvod pro řízení komutátorových motorku (dvoudrátových) s uhlíky .
To spíš tohle http://pandatron.cz/?1055&zesilovac_tri ... eho_motoru
pak samozřejmně ještě generátor a posuvný registr nebo čítač (součástka) .

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: pon dub 01, 2013 14:57
od zelvotron
Petr HC píše:Dnes jsem objevil dobré "udělátko" na proběhání motorku volnoběhu, ale bohužel se mi nedaří nalézt cokoli k tomu integrovanému obvodu. Kdyby se někomu podařilo něco sehnat - sem s tím.
EDIT-už se něco rýsuje.


Dle RU fóra by pro získání tohoto obvodu mělo stačit kuchnout nějakou starou GM řídící jednotku ;)

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: pon dub 01, 2013 15:38
od Petr HC
To Saša- myšlenka výborná, problém je v tom, že uvedený zesilovač má napájení max 5,5 V a malý výstupní výkon ,navíc ve třídě D.Možná, že by to spravily dva MHB 2030 ve třídě A,AB nebo B.(na spotřebě a účinnosti zde nezáleží).
To Zelvotron - to je v návodu řečeno také, spíš jde o to ,kde přijít k vyřazené ŘJ GM.
To oba - další problém je v tom, jestli KM v Ladách pracuje 4taktně nebo 8mitaktně. V logické tabulce je 8mitaktní provoz.
K tomu obvodu 34993 by musel být jako řídící logika připojen PC (nebo jiná logika), ale v režimu MS-DOS, poněvadž LPT u vyšších OS pracuje v režimu přerušení (dávkově).
Nevím, jestli bych měl nervy na "hrani si"s tím.
Až pojedu do Náchoda, zkusím se poptat bývalých vývojářů z MEZu- (mají firmu na serva v Č. Skalici) jestli neexistuje něco podobného jako jeden IO (Fa Maxim umí kouzla).
I tak ale dík za zprávy.

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: pon dub 01, 2013 15:44
od tavri
Petr HC píše:... spíš jde o to ,kde přijít k vyřazené ŘJ GM.

u mě :wink:

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: pon dub 01, 2013 15:47
od Petr HC
Pokud nepochodím v Č Skalici, měl bych zájem. Co by "koštovala" ? I tak je to ale jen koncový stupeň, takže k tomu je třeba mnoho dalšího.
Edit: Vracím se z elektronických výšin na zem. Našel jsem schema testeru fy Magneti Marelli-italského výrobce autoelektroniky .
Je to jednoduchoučké a dá se to zbastlit za hodinku. Když místo tl. generátor dám dvojici relé jako bistabil, nebude to mít chybu. Jenom ten kondenzátor by asi měl být bipolární.

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: čtv dub 04, 2013 09:26
od tavri
Petr_HC: Její hodnotu neumím odhadnout. Pro mě má cenu jako záložní jednotka. Cenu by sis nějakou navrhnul :-)
Kdyby něco, je u mě ;-)

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: ned dub 07, 2013 07:05
od mirozv
Ešte k tomu servu voľnobehu tuto http://лада2111.рф/repear/759-test-rhh-2110.html je tiež popis "udelátka" na testovanie "PXX"

Re: Diagnostika RJ motoru Lada 2112 v domácich podmienkach

PříspěvekNapsal: ned dub 07, 2013 11:30
od Petr HC
mirozv píše:Ešte k tomu servu voľnobehu tuto http://лада2111.рф/repear/759-test-rhh-2110.html je tiež popis "udelátka" na testovanie "PXX"

Princip jako Magnetti Marelli, ale mnohem jednodušší. Problémem může být sinusový průběh místo obdélníkového, ale asi to mají vyzkoušené.