od Majo » pon lis 26, 2007 12:25
Soustava imobilizéru umožňuje přecházet do režimu technických prohlídek a opět z tohoto režimu vycházet. Soustava imobilizéru se v tomto režimu chová takovým způsobem, jakoby neexistovala, t.j. nebrání natočení motoru. Tento provozní režim může být užitečný v případě, kdy je nutno předat řízení automobilu jiné osobě bez toho, že jí byly předány kódové klíčky a dále také při provádění opravářenských prací na automobilu, kdy by činnost imobilizéru automaticky bránila pro provedení těchto prací. Při tomto je nutno mít na zřeteli, že kontrolér, který se nachází také v režimu technických prohlídek, bude dále pokračovat v dotazech imobilizéru na heslo pro spouštení motoru a v připadě poruchy nebo závady na imobilizéru nebo přerušení spojení mezi imobilizérem a kontrolórem motor nebude možné natočit.
Přechod do režimu technických prohlídek a zpětný výstup z tohoto provozního režimu se provádí za použití "červeného" klíčka. K tomu je nutno vykonat následující úkony:
1.Soustava imobilizéru se nacházi v ochranném provozním režimu. LED dioda indikátoru stavu soustavy musí kmitat s frekvencí jednou za dvě a půl sekundy.
2.Zapnout zapalování. LED dioda musí začít kmitat s frekvení dvakrát za sekundu a zobrazovat tak režim čtení.
3.Přiložit svůj "červený" klíček k indikátoru soustavy a v této poloze klíčku vypnout zapalování. LED dioda se musí rozsvítit a bzučák musí vydat krátký zvukový signál. Nyní odejmout klíček od indikátoru stavu soustavy.
4.Přibližně po uplynutí 3-5 sekund po vypnutí zapalování musí LED dioda začít kmitat s frekvencí 10 krát za sekundu a přerušovat toto kmitání po uplynutí každé sekundy.
5.Přiložit znovu "červený klíček k indikátoru stavu soustavy. LED dioda se musí rozsvítit a bzučák musí vydat zvukový signál o délce přibližně jedné sekundy.
6.Nejpozději do 10 sekund po rozsvícení LED diody je nutno zapnout a dále po uplynutí jedné až dvou sekund znovu vypnout zapalování automobilu. Jestliže výměna informací s kontrolórem proběhla úspěšně, musí LED dioda po uplynutí jedné až pěti sekund zhasnout a bzučák musí vydat krátký signál.
7.Zapnout zapalování. LED dioda se musí rozsvítit trvalým světlem a zobrazovat tak režim technických prohlídek.
Jestliže bude LED dioda kmitat s frekvencí jednou za dvě sekundy, je nutno vypnout zapalování a po uplynutí 15 sekund znovu zapnout. LED dioda musí svítit trvalým světlem a motor musí jít natočit.
Jestliže byla kterákoliv etapa evedených úkonů provedena nesprávně nebo nebyla dodržena čekací doba, vrací se imobilizér zpět do normálního režimu, jako by nebyl žádný z úkonů vykonán.
Při tomto chybném výstupu bude LED dioda dvě sekundy kmitat s frekvencí dva krát za sekudnu.
Jestliže byly všechny úkony provedeny správně, přejde soustava imoblizéru do režimu technických prohlídek.
Tymto dakujem janovi za poskytnutie tohto navodu a pridavam ho sem aby pomohol aj dalsim
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4