Stránka 3 z 3

Re: Alternátor

PříspěvekNapsal: sob lis 03, 2018 19:58
od Majo
Neprezivaj to s tymi Voltami, dolezity je prud, ktory dokaze altik dat, nie prud pri akom tecie. Ja mam doma niekolko reglerov a vsetky ovplyvnia napatie zasadnym sposobom od 13.2 do 13.8, viac neda ziandy. Z dlhodobeho hladiska je takmer jedno, ktory tam mam. No dobre, 13.2 je uz fakt malo, ale 13.5 v pohode staci.

Re: Alternátor

PříspěvekNapsal: úte lis 06, 2018 18:15
od Dusan
13.8V mas mat na batérke. (samozrejme baterka nesmie byt vybita do mrtva, proste po hodine jazdy) Pri 2000ot urcite.
Cokolvek menej, znamena ze zbytocne mas vybytu bateriu a srym suvisiace veci.

Re: Alternátor

PříspěvekNapsal: stř pro 05, 2018 18:14
od FOMA
Tak jsem se pustil do GO alternátoru, vzal jsem to z gruntu. Samozdřejmě nová ložiska, nové komutátorové kroužky(protože po 200tis.km.byly již vydřené zejména ten blíž plast. krytu) a samozdřejmě výměna regulátoru s vyšším dobíjecím napětím 8) Regulátor je orig. RU z Automanta .sk a se zapnutými světly dává 14V a s vypnutými světly 14,2-14,3V. Zatím naprostá spokojenost, auto tak nějak celkově ožilo. Je to znát i při stzartu, kdy neklesá napětí pod 9,5V a nezhasíná tak PP. Akumulátor je jednoznačně v lepší kondici :wink: