Jakou diagnostikou jsi kontroloval ? Co máš za motor a jakou ŘJ ? Jak jsi zjistil to "jiskra nikde"? (tím jsi mohl "odprásknout" i dobrý zapalovací modul - ZM) ZM má své VN spínací tranzistory buzené spínacími tranzistory v ŘJ. Proměření ZM je popsáno na Chiptuner.ru - ale neradím zde cokoli zkoušet, pokud nejsi elektronik - nejlépe s velkým E. Pokud máš 16V motor mohlo by také být vadné čidlo fáze na vačkové hřídeli. Běží Ti palivové čerpadlo ? Po zastartování a opětném zapnutí zapalování by mělo být slyšet. Neškodila by ani kontrola tlaku ve sběrném potrubí trysek.
Diagnostika autoscanner.
http://www.cardiag.cz/cz/autodiagnostik ... -cz-2.html
Motor 1,5 16v. rv 2004. řj Bosch (m7,0 přesně si nepamatuju) dodám zítra.
Zjištění jiskry vytáhl jsem faju 1. válce a dal do ní novou svíčku, tu přiložil na motor a
ostatní faje zůstaly zapojeny.
Na proměření ZM jsem krátkej - elektrice moc nerozumím.
Čidlo fáze jsem nekontroloval. Je jako by před zapalovacím modulem?
Palivové čerpadlo asi běží kryje se ze zvukem toho ventilátorku ve stropě.
Na kontrolu tlaku nemám bohužel měřák. Ale neměl by být problém jej vyrobit.
Mám v autě přestavbu na lpg, mohlo by to mít nějaký vliv?
dík moc