Motor nejde nastartovat

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod zelvotron » ned bře 27, 2011 19:34

Jedno relé je k ventilátoru chladiče, jedno k čerpadlu paliva a třetí asi zapalování, už přesně nevím. U každýho relé je ještě pojistka.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod plavec » ned bře 27, 2011 20:18

zelvotron píše:Jedno relé je k ventilátoru chladiče
To je to první od motoru
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod usirew » čtv pro 22, 2011 11:16

Tak já se taky musím přidat do party, ta moja taky nestartuje. Normálně jsem přijel, zaparkoval před barákem na sidlišti. Vda dny na ni sněžilo a potom potřebuju někam jet a nenaskočí. Startér točí, imobilirér snad funkční. Před otočením klíče slyším bzučení i cvaknutí. Mám 112 1.5 67kw r.v.2002. Právě se mi rozsvítila rezerva něž jsem s tím zaparkoval. Minulou zimu jsem tento problém neměl. Když jsem to nechal točit 2x asi 5-6sekund a vylezl trochu se kouřilo od výfuku. Rád bych mezi svátky vyjel na chatu tak snad tomu pomůže malé oteplnení, jinak jsem v brndě. Mám k tomu servisní knihu a takový sešit od předchodích 2 mjitelů kde je psaný kdy se co měnilo a opravovalo. Případně to tady můžů potom doplnit. JInak já jsem bezradný :-(
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod usirew » pát pro 23, 2011 12:49

Takže po výměně svíček a chcilce přemlouvání lada naskošila, ujel jsem kilák a potom zastavil a zjistil že mi teče nějaká kapalina pod motor. Podívám se tedy blíž a nejspíš mi rupla nějaká voda z chladiče nevím kde přesně ale všechna voda z nádržky byla za chvilku pryč....snad někda nazamrzla hadice. Potom po druhém startu naskočila kontrolka hladiny oleje a po nahlednutí k filtru oleje jsem uvyděl potok oleje tekoucího ze spoje který je nad filtrem. Potom nechal motor v klidu a měřil hladinu, no a na tyčce ani ň snad jen na špičce...takže se přesouvám do PORUCH, pŕotože první zimní dny ustědřili moemu Láďovi kruté K.O.
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod csfousek » pát pro 23, 2011 16:21

Zdravím viděl jsem tě u nás na autobusaku jak tam stojíš mám kolegu ktery by se ti na to podival ma i diagnostiku tak jestli budeš chtít tak se ozvi tel. 604507317.
Lada 2105 r.v. 1985
Lada 21044 1700i r.v.1996
Lada 112 1.6 16V r.v. 2006
Lada Vesta 1.6 16V r.v.2018


LADA-Krása a elegance,volnost a svoboda,odolnost a vytrvalost.
Uživatelský avatar
csfousek
 
Příspěvky: 591
Registrován: úte dub 22, 2008 09:42
Bydliště: Orlová

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod JmJ » sob pro 24, 2011 11:23

usirew píše:Takže po výměně svíček a chcilce přemlouvání lada naskošila, ujel jsem kilák a potom zastavil a zjistil že mi teče nějaká kapalina pod motor. Podívám se tedy blíž a nejspíš mi rupla nějaká voda z chladiče nevím kde přesně ale všechna voda z nádržky byla za chvilku pryč....snad někda nazamrzla hadice. Potom po druhém startu naskočila kontrolka hladiny oleje a po nahlednutí k filtru oleje jsem uvyděl potok oleje tekoucího ze spoje který je nad filtrem. Potom nechal motor v klidu a měřil hladinu, no a na tyčce ani ň snad jen na špičce...takže se přesouvám do PORUCH, pŕotože první zimní dny ustědřili moemu Láďovi kruté K.O.



jsi si jist, ze nemrznouci kapalina byla nemrznouci?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod zelvotron » ned pro 25, 2011 19:50

No ... tak nějak bych to taky viděl...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod usirew » pát pro 30, 2011 18:50

Je jsité že nebyla.....v nádobce byl led. Jaké jsou možné následky??
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod JmJ » pát pro 30, 2011 19:20

usirew píše:Je jsité že nebyla.....v nádobce byl led. Jaké jsou možné následky??


vytlacena mraz pojistka z bloku. tama ti asi chcije ten olej. snad to bude jedina vec. ty mraz pojistky jsou tam snad dve, nevim jiste.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod usirew » pát pro 30, 2011 20:01

ten olej jde z takové trubky co je nad olejovým filtrem, nejspíš přes vadné těsnění. A ty pojistky, co jako s nimi teď?
Mám fotku toho tekoucího oleje
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod JmJ » pát pro 30, 2011 23:28

usirew píše:ten olej jde z takové trubky co je nad olejovým filtrem, nejspíš přes vadné těsnění. A ty pojistky, co jako s nimi teď?
Mám fotku toho tekoucího oleje


tak z tech mraz pojistek by rozhodne olej tec jen tak nemel, to byla samozrejme blbost :-)

dej fotky a uvidi se. mraz pojistky se daji nalisovat nove.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod usirew » sob pro 31, 2011 12:12

A kvůli těm pojistkám se vypustila chladící kapalina, když teda potom roztála?
Přílohy
TAk.JPG
Tam jak je to těsnění, tak tam to proudilo jako z žíly
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod JmJ » sob pro 31, 2011 12:31

No, to nebude olejova trubka, to bude trubka s chladici kapalinou od vodni pumpy. Takze oddelat a pretesnit.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod usirew » sob pro 31, 2011 12:42

Jo ale ten olej se ztrácí kam. Určitě to bude ta chladící kapalina, teď mi došlo že takovou hnědavou barvu určitě muj starý olej mít nemohl :-)
Naposledy upravil usirew dne sob pro 31, 2011 20:38, celkově upraveno 1
Kdo se v tom má vyznat o_O
usirew
 
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová

Re: Motor nejde nastartovat

Příspěvekod Petr HC » sob pro 31, 2011 13:02

usirew píše:Jo ale ten olej se stácí kam. Určitě to bude ta chladící kapalina, teď mi došlo že takovou hnědavou barvu určitě muj starý olej mít nemohl :-)

Stará ruská chladící kapalina může mít nahnědlou barvu, ale pokud to je pravda, je to ten lepší případ. Pokud je to opravdu olej (a vidím to v místě hlavního olejového kanálu), pak je "trhlý" blok a to je prů..r. Lituji, že zrovna dnes Ti musím nastínit hororovou situaci. Kdyby v té chladící kapalině bylo jen trochu fridexu, zrosolovatěla by, možná by vytlačila mrázpojistky, ale netrhala by. Tak Ti přeji, ať se mýlím.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron