Zadne. Resp. v situaci, kdy je problem nastolen, tak palubni pc neumi chyby vicist. Kdyz nejak obnovim funkci (odpojenim/pripojenim imobu nebo odpojenim baterie na cca 3 minuty), tak pokud jsem odpojil baterii, tak je chyba "ztrata trvaleho napajeni RJ", ktera smozrejme zmizi sama a pokud neni deaktivovan imob, tak je chyba "ztrata komunikace s imob". To prvni je jasne, to druhe se objevuje vzdy, kdyz je zaple zapalovani a imobilizer je aktivni, coz mi dava smysl.
Inac jsem to zas cele prolezal, nenasel jsem zase nic. Kdyz jsem smatral kolem "systemu palubni kontroly", tak zacalo fungovat cidlo kapaliny ostrikovace, pak zas prestalo a pak zas zacalo. Blbe se k tomu zezadu leze, jen naslepo jsem tam satral rukama. Cidlo mi ale nejelo uz snad rok. Asi je to jiny problem.
Nasel jsem draty, ktere maji privadet napajeni k imobu, ale z zadneho schematu jsem nevycetl, kam vedou, proste zmizi ve svazku a smitec. Ted zkusim za pomoci ruskojazycneho alexeje najit kam vedou a taky najit, kde je bod G eee teda kostrici bod G2. Mate-li prosim radu, kam ty draty vedou, tak prosim povidejte.
btw co za zahadnou vec je dutina pod nohama spolujezdce pro kobercem? Padak? Nafukovaci clun?