Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: stř dub 29, 2009 18:50
od plavec
Petr HC píše:Ten údaj čidla hladiny se skutečně mění se sklonem vozu velmi výrazně
To mohu potvrdit, při jízdě do kopce a pak z kopce ukazuje "budík" na přístrojovce rozdílné hodnoty.A to i u lpg.Množství lpg v nádrži se mi taktéž mění podle "palivoměru lpg" když jedu do kopce a když z kopce. :wink:

PříspěvekNapsal: čtv dub 30, 2009 17:58
od Saša
U "palivoměru" LPG je to stará klasika , plovák na rameni a navíc v nádrži nejsou žádné přepážky , čehoš jde někdy záměrně využít (vhodným náklonem auta jde víc natankovat) . U mé 110 ti litrové nádrže (v 043) to někdy po zastavení houpalo i autem a nejenom ručičkou palivoněru . :P

PříspěvekNapsal: pát kvě 01, 2009 11:24
od plavec
No to mě nenapadlo.Znám jednu lpg pumpu, kde je to mírně do kopce.Ale že by mi tam načepoval víc, to jsem nepostřehl.Při objemu nádrže asi 42 litrů to o moc nebude si myslím.Stejnak tam většinou čepuju ne "po okraj" ale když to začne rachotit tak vypínáme. :wink: 110 litrů by do 111ky bylo i stylový :mrgreen:

PříspěvekNapsal: sob kvě 02, 2009 20:18
od Cory
Saša píše:vhodným náklonem auta jde víc natankovat


co myslite, ze na co sa pouziva "zariadenie" medzi modrou 01 a stojonaom na tankovanie? :mrgreen:
http://cory.rajce.idnes.cz/Ukrajina/#Obrazok_050.jpg

Alebo sa da aj takto:
http://cory.rajce.idnes.cz/Ukrajina/#Obrazok_001.jpg

PříspěvekNapsal: sob kvě 02, 2009 20:55
od plavec
ještěže maj tak dlouhou hadici :lol:

PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2009 09:07
od Pisty
Ja tankujem na jednej pumpe skopca LPG za nehoraznych 0,33€ (9,95skk) a tam vzdy natankujem 36L. Inde natankujem maximum len 34L. Takze naklonena rovina pomaha pri natankovani dost.

Alebo maju zly stojan a mne tak natankuju akoze o 2L viac :D

PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 12:26
od Saša
Ano jde o sklon příčný nikoli podélný a to ještě jen na jednu stranu (dle polohy plováku)
plavec píše:Stejnak tam většinou čepuju ne "po okraj" ale když to začne rachotit tak vypínáme.

To "rachocení" je nešvar -neli vada některých multiventilů . Má to cvaknout a dost . Při rachocení vznikají rázy které mohou porušit těsnost spojů .

PříspěvekNapsal: pon kvě 04, 2009 20:53
od plavec
zvláštní ale je, že to rachotí jen při čepování u některých pump.Někde to vklidu narvou až po okraj ani se to poznat nedá, až na to, že posledních pár litrů leze pomaleji.
Je to podle toho, jak velký tlak používaj na tom kterém stojanu?

PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 08:40
od Saša
Plnící tlak je přibližně všude stejný cca 10-12 bar . A vypínací (bezpečnostní pojistka) na stojanu je 14 bar.
Teď pouze má teorie : V případě uzavření multiventilu v nádrži (hladinou) dojde k skokovému nárustu tlaku , stojan vypne , následně tlak špatně těsnícím ventilem ujde do nádrže a stojan opět spustí tankování .
Nebo tam vznikají po rychlém zavření rázové vlny (pumpáž) a ty kmitají ventilem .

PříspěvekNapsal: úte kvě 05, 2009 09:41
od plavec
Saša píše:Plnící tlak je přibližně všude stejný cca 10-12 bar

Myslím si, že jak kde.Jsou v okolí různé pumpy.A doba čepování je u každé jiná.(Počítám to, že přijedu s nádrží úplně prázdnou). A řekl bych že to bude i trochu tím tlakem.Na stojanu je většinou "budíček" tlakoměr, ale málokdy mě napadne se na něj ze zvědavosti kouknout.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 07:00
od tavri
Závada stále stejná, někdy jde a někdy ne. Žádná souvislost mezi teplem a zimou, prázdná nebo plná nádrž. Dám sem aspoň foto... Měřit zatím nemám čím :-(

PříspěvekNapsal: čtv kvě 06, 2010 10:39
od tavri
Rok s rokem se sešel a po samovyléčení je to tady zas :(