"Budík" množství paliva a problémy s ním spojené

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod plavec » stř dub 29, 2009 18:50

Petr HC píše:Ten údaj čidla hladiny se skutečně mění se sklonem vozu velmi výrazně
To mohu potvrdit, při jízdě do kopce a pak z kopce ukazuje "budík" na přístrojovce rozdílné hodnoty.A to i u lpg.Množství lpg v nádrži se mi taktéž mění podle "palivoměru lpg" když jedu do kopce a když z kopce. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Saša » čtv dub 30, 2009 17:58

U "palivoměru" LPG je to stará klasika , plovák na rameni a navíc v nádrži nejsou žádné přepážky , čehoš jde někdy záměrně využít (vhodným náklonem auta jde víc natankovat) . U mé 110 ti litrové nádrže (v 043) to někdy po zastavení houpalo i autem a nejenom ručičkou palivoněru . :P
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod plavec » pát kvě 01, 2009 11:24

No to mě nenapadlo.Znám jednu lpg pumpu, kde je to mírně do kopce.Ale že by mi tam načepoval víc, to jsem nepostřehl.Při objemu nádrže asi 42 litrů to o moc nebude si myslím.Stejnak tam většinou čepuju ne "po okraj" ale když to začne rachotit tak vypínáme. :wink: 110 litrů by do 111ky bylo i stylový :mrgreen:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Cory » sob kvě 02, 2009 20:18

Saša píše:vhodným náklonem auta jde víc natankovat


co myslite, ze na co sa pouziva "zariadenie" medzi modrou 01 a stojonaom na tankovanie? :mrgreen:
http://cory.rajce.idnes.cz/Ukrajina/#Obrazok_050.jpg

Alebo sa da aj takto:
http://cory.rajce.idnes.cz/Ukrajina/#Obrazok_001.jpg
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod plavec » sob kvě 02, 2009 20:55

ještěže maj tak dlouhou hadici :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Pisty » ned kvě 03, 2009 09:07

Ja tankujem na jednej pumpe skopca LPG za nehoraznych 0,33€ (9,95skk) a tam vzdy natankujem 36L. Inde natankujem maximum len 34L. Takze naklonena rovina pomaha pri natankovani dost.

Alebo maju zly stojan a mne tak natankuju akoze o 2L viac :D
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Pisty
 
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Saša » pon kvě 04, 2009 12:26

Ano jde o sklon příčný nikoli podélný a to ještě jen na jednu stranu (dle polohy plováku)
plavec píše:Stejnak tam většinou čepuju ne "po okraj" ale když to začne rachotit tak vypínáme.

To "rachocení" je nešvar -neli vada některých multiventilů . Má to cvaknout a dost . Při rachocení vznikají rázy které mohou porušit těsnost spojů .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod plavec » pon kvě 04, 2009 20:53

zvláštní ale je, že to rachotí jen při čepování u některých pump.Někde to vklidu narvou až po okraj ani se to poznat nedá, až na to, že posledních pár litrů leze pomaleji.
Je to podle toho, jak velký tlak používaj na tom kterém stojanu?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Saša » úte kvě 05, 2009 08:40

Plnící tlak je přibližně všude stejný cca 10-12 bar . A vypínací (bezpečnostní pojistka) na stojanu je 14 bar.
Teď pouze má teorie : V případě uzavření multiventilu v nádrži (hladinou) dojde k skokovému nárustu tlaku , stojan vypne , následně tlak špatně těsnícím ventilem ujde do nádrže a stojan opět spustí tankování .
Nebo tam vznikají po rychlém zavření rázové vlny (pumpáž) a ty kmitají ventilem .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod plavec » úte kvě 05, 2009 09:41

Saša píše:Plnící tlak je přibližně všude stejný cca 10-12 bar

Myslím si, že jak kde.Jsou v okolí různé pumpy.A doba čepování je u každé jiná.(Počítám to, že přijedu s nádrží úplně prázdnou). A řekl bych že to bude i trochu tím tlakem.Na stojanu je většinou "budíček" tlakoměr, ale málokdy mě napadne se na něj ze zvědavosti kouknout.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod tavri » čtv kvě 21, 2009 07:00

Závada stále stejná, někdy jde a někdy ne. Žádná souvislost mezi teplem a zimou, prázdná nebo plná nádrž. Dám sem aspoň foto... Měřit zatím nemám čím :-(
Přílohy
ld_pal.jpg
ld_detail.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod tavri » čtv kvě 06, 2010 10:39

Rok s rokem se sešel a po samovyléčení je to tady zas :(
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Předchozí

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků