Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 17:48
od sabo.jsa
OK chlapi,vymením(dám vymeniť) PF aby som vylučil ďalšiu možnosť vady a priznám sa keď čítam vaše rady čo všetko to môže byť,budem rád keď to bude PF----ale netrhalo by to potom stále????? To už ja neviem,ale rozhodne to skúsim a dám vedieť :wink:

PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 20:18
od Petr HC
Velmi dobrý indikátor činnosti zapalování je dlouhovlnný radiopřijimač (starší „tranzistoráky“),který na DV naladíš mezi stanice, dáš hlasitost naplno , otevřeš kapotu a přijimač přiblížíš cca 0.3 – 1m od motoru (ne do těsné blízkosti !). Každý zážeh se projeví intenzivním „lupnutím“.Podle pravidelnosti „lupání“ se dá usoudit, jestli jde o závadu zapalování, nebo něčeho jiného. To jsem zde již jednou psal.
Dnes to doplňuji touto informací :
Software ICD umí spouštět zapalování (cívky 1-4 nebo 2-3 válce) při motoru v klidu a v kombinaci s předešlou informací, lze lokalizovat, zda je jedna ze zapalovacích cívek vadná - projeví se odlišným charakterem „lupnutí“. Navíc ICD umí blokovat za chodu motoru jednotlivé vstřiky, což může opět přispět k lokalizaci řady závad jako je např. kolísání otáček. Také je v těchto případech nutno vzít na vědomí, že tlak ve sběrném potrubí vstřiků (který se značně sníží při závadě čerpadla nebo ucpání filtru paliva) není ovládán ŘJ, ale samostatným redukčním ventilem na sběrném potrubí. A pochybuji, že ten tlak servisy měří nebo kontrolují redukčák.

PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 20:29
od plavec
Stalo se mi tenhle víkend, že jsem ani nedojel na náves a pod kopcem mi chvíli "blekotal motor" a až nakonec zhasnul.Tak sem si lámal hlavu nad tím, co se zase dějě, a ejhle.Bylo málo benzínu v nádrži. Jak jezdím na lpg tak to ani nesleduju kolik mám benzínu :roll: Naštěstí jsem přepnul na lpg a pak jsem radši hnedka načepoval, měl jsem strach o čerpadlo. :oops:

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 20:26
od FOMA
Už se to tu řešilo hodněkrát a nyní to potkalo i mě :cry: Včera při přidání plynu automobil držel konstantní rychlost a nechtěl zrychlit :shock: po krátkém šoku jsem akcelerátor sešlápl až na podlahu auto zaškubalo a poté zrychlilo již normálně, tak se dělo ještě asi 2x během jízdy.Při konstatní rychlosti(při jízdě po městě) auto občas poškubne. :roll:
Volnoběh o.k,startování o.k,žádné pazvuky,žádné střílení do výfuku apd.
Check engine nesvítí.(ale funguje).
Zjednodušeně: auto občas nereaguje na sešlápnutý pedál plynu,popř.reaguje jaksi se zpožděním.
S JmJ se laicky domníváme,že zřejmě potenciometr škrt.klapky, popř.váha vzduchu.
Auto má najeto 104 000km.
Jaký je váš názor?Děkuji za všechny reakce :) (i negované typu Plavec 8) )

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 20:33
od zelvotron
Laicky bych se domníval stejně, přehoď to od JmJ :lol: a nezapomeň odpojit baterku při tom.

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 20:39
od FOMA
zelvotron píše:Laicky bych se domníval stejně, přehoď to od JmJ :lol: a nezapomeň odpojit baterku při tom.


To bych si moc nepomohl, on je na tom obdobně :lol:

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 06:03
od Luděk Musil
FOMA píše:
zelvotron píše:Laicky bych se domníval stejně, přehoď to od JmJ :lol: a nezapomeň odpojit baterku při tom.


To bych si moc nepomohl, on je na tom obdobně :lol:
Právě proto by jste to měli navzájem vyměnit - třeba se problém touto výměnou odstraní u obou aut :idea: . L.

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 14:13
od JmJ
Luděk Musil píše:
FOMA píše:
zelvotron píše:Laicky bych se domníval stejně, přehoď to od JmJ :lol: a nezapomeň odpojit baterku při tom.


To bych si moc nepomohl, on je na tom obdobně :lol:
Právě proto by jste to měli navzájem vyměnit - třeba se problém touto výměnou odstraní u obou aut :idea: . L.


ja sem zatim v klidu, protoze to dela jen z kraje chodu pedalu a jen pri studenem motoru a jen nekdy ;-) ale taky s tim budu muset asi neco urobit. poridit druhy a prvni zkusit "opucovat".

vite prosim nekdo jake hodnoty a ceho (asi odporu) se na tom potenciometru maji dat namerit na jakych pinech? (ptam se velmi informativne, zatim sem tuto soucastku ani poradne nehledal pod kapotou).

navic sem nebyl takovy "blazen" jako FOMA a nechal sem si cerveny interceptor v zaloze :lol: ;-)

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 14:25
od radek mb
JmJ píše:navic sem nebyl takovy "blazen" jako FOMA a nechal sem si cerveny interceptor v zaloze :lol: ;-)


Moudré rozhodnutí :)

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 15:20
od Petr HC
JmJ píše: ...vite prosim nekdo jake hodnoty a ceho (asi odporu) se na tom potenciometru maji dat namerit na jakych pinech? (ptam se velmi informativne, zatim sem tuto soucastku ani poradne nehledal pod kapotou).

Podívej se okolo :
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %2A#189425

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 16:07
od JmJ
Petr HC píše:
JmJ píše: ...vite prosim nekdo jake hodnoty a ceho (asi odporu) se na tom potenciometru maji dat namerit na jakych pinech? (ptam se velmi informativne, zatim sem tuto soucastku ani poradne nehledal pod kapotou).

Podívej se okolo :
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... %2A#189425


Diky, je to zjevne jak sem si myslel, proste zmerim odpor, jestli se meni plynule. Multimetr Iskra meho otce bude opet slavit uspech ;-).

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 16:36
od Petr HC
JmJ píše: .. Multimetr Iskra meho otce bude opet slavit uspech ;-).

Digitální přístroj je pro tento účel naprosto nevhodný . Během "vzorkování" se závada v průběhu může snadno "ztratit". Nejlepší je ručkový voltmetr s minimálním tlumením, nebo přípravek podle obr. u kterého se musí plynule měnit tón ve sluchátku. Vcc je 5 V. Tranzistory jsou běžné nízkovýkonové NF ,třeba KF 507/KF 517 nebo KC147/BC157.

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 22:34
od plavec
Ano, čidlo polohy škrtící klapky, hledat u škrtící klapky (překvapivě :mrgreen: ) . Tyto čidla jsem myslím vyprodal, hoši sere se vám to moc rychle, nestíhám doplňovat sklady :D

Re: Trhanie motora

PříspěvekNapsal: pon úno 08, 2016 19:29
od hranicar
Tak opět je to tu.Ladička si děla zas co chce , a už nevím kam šáhnout.
U auta výměna svíček , zapalovacích kabelu , zapalovacího modulu , snímač polohy plynu ,...-na volnoběh hotový švícary ,vonoběžný otačky drží krásně jak má , ale jak zařadím a chcu po motoru aby dělal co má , tak vynechává zapalovaní -hlavně když potřebuju aby táhnul , takže pocukavame a jen to musím lehtat aby se nenadřel ,aby se dalo jet .na Lpg to samozřejmě děla taktež.
Jestly někdo měl podobný problem prosím o radu .

Re: Trhanie motora

PříspěvekNapsal: pon úno 08, 2016 19:42
od Chester
Přesně to samé jsem řešil, ale byl to zapalovací blok, ten už máš nový.