Stránka 3 z 3

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: stř srp 07, 2013 22:57
od Kewint
Díky ,zkusím .

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: ned srp 11, 2013 21:40
od plavec
Pokud by nepomohlo a budíky byly po smrti, můžu nabídnout, jedny, možná dvoje se mi tu válejí. S mechanickým počítadlem km.

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: pon srp 12, 2013 17:35
od zelvotron
Jo vidíš já vlastně taky můžu jedny nabídnout, VDO s digipočítadlem.

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: ned lis 08, 2015 16:16
od zelvotron
Má někdo zkušenosti s rozděláním přístrojovýho štítu? sundal sem přední plexi štít, zadní kryt na šroubkách ale dál nevím, potřeboval bych sundat ručičky, ale vůbec se jim nechce a nerad bych něco ulomil.

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: ned lis 08, 2015 18:59
od zelvotron
Tak už sem na to přišel.

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: ned lis 08, 2015 19:43
od plavec
No tak nás nenapínej :-)

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: pon lis 09, 2015 15:09
od Majo
co nejde silou, ide este vacsou silou :mrgreen:

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: pon lis 09, 2015 18:12
od zelvotron
Ručička se musí nejdřív na osičce protočit proti dorazu a pak současně táhnout, jenom tahem to fakt nešlo. Jinak sem přišel na to že příčinou vypadávající segmentů displeje je to že takový plechový zoubky co displej přidržujou k plošňáku nebyly asi už od výroby ohnutý takže displej neměl kontakt. Taky doufám, že příčinou zadrhávající ručičky tachometru bylo to že byla moc natlačená a středem drhla trochu o podklad, jinak by to muselo bejt krokovým motorkem, což by bylo naprd, šel by sice snadno vyměnit, ale kde ho vzít. To bych tam musel nechat ten štít s 67.000 km, což se mě nechce.

jinak je legrace jak je ten štít předpřipravenej pro verzi se dvěma displejema, v podstatě tam chybí jen ten druhej displej a jeden čip a ještě by se musela udělat samozřejmě díra do podkladu číselníků. Tuším kdysi že tu někdo kupoval štít jako ND a dostal už ten se dvěma displejema a ten druhej mu ukazuvola akorát -40°C, ale je tam přímo v zadních konektorech vývod pro čidlo vnější teploty.

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: pon lis 09, 2015 18:40
od plavec
Ručička se musí nejdřív na osičce protočit proti dorazu a pak současně táhnout, jenom tahem to fakt nešlo.

Takže je tam kousek závitu ?

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: pon lis 09, 2015 19:29
od Majo
to nie, ale casto to pomoze, ze sa uvolni a potom to ide vytiahnut...

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: pon lis 09, 2015 20:10
od zelvotron
Tak, navíc když se to vrací zpátky, tak se stejně protáčením ručičky musí nastavit správná nulová pozice.

Re: Vypadávají "budíky"

PříspěvekNapsal: sob lis 14, 2015 15:46
od zelvotron
Diagnostika budíků VDO:
Podržení nulovacího tlačítka při zapnutí zapalování = test budíků, další stiknutí tlačítka během testu přeruší test a zobrazí verzi firmware budíků, další stisknutí zobrazí chybový kódy uložený v paměti závad, který se dalším podržením tlačítka dají vymazat.

Význam kódů:
0 - bez chyb
1 - chyba mikroprocesoru
2 - obvod palivoměru přerušen
4 - přepětí >16 V
8 - podpětí < 8 V

V případě více chyb se zobrazí součet výše uvedeného, např. zobrazení čísla 14 = chyba 2 + 4 + 8.

zdroj: http://remont-vaz2110.ru/oshibki-paneli ... rovnostej/
Funguje to, ale je to víceméně k ničemu, třeba já tam měl právě 14 :)