Stránka 12 z 13

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pát čer 16, 2017 12:20
od FOMA
To Tavri: hmm to je nějak moc věcí najednou ne :? asi bych to tipoval na nějaké společné ukostření či uvolnění kabelu hlavního přívodu k pojistkovce :roll: Má to tak nějak i svoji logiku spoj se po chvíli "práce" začne hřát a vznikne přechodový odpor a pokles napětí a následně ke koncovým spotřebičům(světla, stěrače aj.) začne týct už jen malý proud, který nestačí na jejich provoz včetně zapalování a vstřikování - proto nejspíš to pokuckávání a neochota motoru pracovat. V případě že vypneš světla, není to tak zlé a napětí s proudem zřejmě na pokrytí potřeb zapalování a vstřiku tak nějak stačí :roll: toť jen trocha teorie, už jen zbývá ji potvrdit. Chyba může bát i na "tišťáku" pojistkovky proto bude nutné ji vymontovat a kuknout se z druhé strany není li třeba "ukopnutý", vypálený, odtečený nějaký spoj. Škoda že nebydlíš blíž, to auto začíná být výzva :twisted:

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 20:08
od tavri
Opraveno kostření od baterky k motoru i na kastli. Fastony jsem opravil kladivem, připevnil novými matkami s podložkami a místa spojů očistil. Na pojistkovce jsem zkontroloval plusové přívody a preventivně fastonky zamačkal šroubovákem. Vyndal a odmastil jsem zapalovací blok.
Zatím to vypadá dobře ;-)
Vodní pumpu jsem také vyměnil.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pon čer 19, 2017 20:58
od zelvotron
pěkně ses do toho dal

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: úte čer 20, 2017 17:20
od FOMA
Vidíš jak jsi šikovný :D akorát ty koncovky hlavních kabelů by bylo lepší očistit a přecínovat "kopytem" tou pájkou s velkým kovovým hrotem, aby se situace neopakovala 8)

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pát srp 11, 2017 05:07
od tavri
Vyměněno vše možné i nemožné a dělá to dál. Vypozoroval jsem, že to dělá nahodile do 2 km po startu, motor v tahu kuckne, jako když vynechá zapalování, také přitom jen velmi líně jedou stěrače. Po 2 km jedou jak mají a volnoběh je stabilní.
Pumpa po výměně neteče, aspoň něco :-)

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv srp 31, 2017 10:01
od tavri
Zdá se, že po vyřazení spínací skříňky problémy odezněly. Startování jako ve filmu Nahota na prodej. :-)

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv srp 31, 2017 12:48
od Petr HC
tavri píše:Zdá se, že po vyřazení spínací skříňky problémy odezněly. Startování jako ve filmu Nahota na prodej. :-)

V dobře utajeném příspěvku jsem psal:
To nevypadá na smrt starteru, ale na to ,že je v komatu "oříšek" (kontaktová sada) ve spínací skříňce. Byly dva typy - jeden s izolací z termosetu-u něho stačí očistit a napružit kontakty a druhý s izolací z termoplastu-u něho se teplem na přechodu kontaktů nataví termoplast a kontakty "zalezou" do izolace. Nahřátím (pistolovou páječkou) je lze vrátit zpět a je třeba je zajistit zalitím epoxy pryskyřicí. Takto jsem jich opravoval několik a myslím,že by tato rada byla užitečná i v FAQ.(Kdo by to hledal v tematu baterka? ).
Týkalo se to sice L 2104/5 ,ale předpokládám, že to může být stejné u dalších modelů.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2017 04:51
od tavri
Zapalovací skříňku jsem nahradil otočnými přepínači, levý s aretací na zapalování, pravý je bez aretace s vracečkou na start. Jezdí to, lítá to 8)

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2017 12:28
od radek mb
Tak to je hustý.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2017 12:36
od valda1971
radek mb píše:Tak to je hustý.

Ale funkční :mrgreen:

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2017 14:17
od Luděk Musil
Jinak též řečeno slovy klasika (Adéla ještě nevečeřela, Michal Dočolomanský x Miloš Kopecký):
Jak primitivní ...
Ale jak účinné !
L.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv zář 14, 2017 19:52
od JmJ
Slusna parada :-)

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: sob dub 27, 2019 13:32
od FOMA
Po dosáhnutí 200tis.km intervalu si laděnka zaslouží nějakou tu drobnou péči. Zapalovací svíčky po 60tis.km přišly vhod - zkultivoval se i chod motoru. No a samozdřejmě klasika: olej+filtry. Jen ještě drobný postřeh svíčky Bosch WR7DCX 11 měly opět na zadní straně uvedeno Made in Russia 8)

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2019 02:50
od MarVin
Zdravím všechny Ladaře, mám problém s mojí 111-kou je to 1.6 16v 2007.
Před dvěma dny mi začala blbnout, jela jen na dva válce jak kdyby odešli zapalovací cívky, jenže po výměně cívek se chovala úplně stejně :shock: , rozsvítila se mi kontrolka motoru a po připojení diagnostiky mě nechce pustit do řídící jednotky abych zjistil co se s tím děje. Z prvu jsem si myslel že mám vadnou ŘJ (otec měl na Opelu Zafiře stejný problém) zkusil jsem tedy vyměnit ŘJ, ale stále mě to do ní nechce pustit. Nemáte náhodou někdo tip na co se zaměřit :?: Děkuji

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pon pro 30, 2019 04:49
od Cory
V prvom rade podme riesit diagnostiku. Aky program pouzivas, aky adapter a ci mas odstraneny imobilizer