Stránka 11 z 13

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: stř pro 04, 2013 07:18
od Cory
To je jedno, to su len modfikacie, takze je to zamenne

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: stř pro 04, 2013 17:53
od zelvotron
Sou jenom dva typy modulů ne? Jeden na 2110 a druhej menší na kalině ne? Víc to netřeba řešit ne?

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: stř pro 04, 2013 18:08
od Cory
Ten vacsi ma 4 piny, ten mensi len 3 piny, takze ani zamenit to nejde..Ten maly je lacnejsi, je to vlastne len dvojcievka bez elektroniky.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pát pro 06, 2013 08:35
od usirew
hou hou :D teda nevím jak dělá Mikuláš, ale přinesl mi novou cívku a autíčko frčí jako předtím ;)
Díky chlapi

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pát pro 06, 2013 16:39
od JmJ
Super :-) Aspon nejake VAZove pozitivni zpravy :-)

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: sob kvě 02, 2015 11:47
od Michal Pokorný
Tak a já bych měl jeden dotaz, hloupý, inu můj 8)
Jde o zapalovací cívky novějšího typu, ty co má každá svíčka svojí. Mám tu dvě, obě jsou BOSCH, obě jsou označeny "ladačíslem" 2112-3705010-10, ale jedna je BOSCH 0 221 504 461 a druhá BOSCH 0 221 504 473.
Jaký je mezi nimi rozdíl, pokud nějaký je?

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2015 08:17
od zelvotron
Jestli sem to dobře pochopil, pak by tam měl bejt rozdíl jen v kontaktu na svíčku, ta první by tam měla mít jakousi objímku z plíšku s prolisem kterej se po nasunutí zaklapne na svíčku, a ta druhá má nějakou pružinku a nezacvakne, drží jen nasunutím.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2015 09:12
od Michal Pokorný
Já tam mám totiž ty 461 (mají pružinku), když mi onehdy jedna umřela, koupil jsem novou. BOSCH číslo jsem tehdy neřešil, řídil jsem se jen tím Lada číslem. Až teď jsem si všiml, že má jiné to BOSCH číslo a právě to 473. Ovšem kontakt na svíčku má stejný jako 461 - pružinku.
Jak jsem zjišťoval, tak ostatní výrobci to nerozlišují a jako náhradu za BOSCH 461 i 473 nabízí svůj totožný výrobek. Jen NGK nabízí za 461 svojí náhradu s jiným číslem, než náhradu za 473 a to s patrným cenovým rozdílem.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: ned kvě 03, 2015 10:43
od zelvotron
Tak nevím, co je tam za změnu, tohle konkrétně tam psali pro jiný auto, pro ladu nic nepíšou :) každopádně 461 se už nevyrábí a náhrada je 473.

http://www.bosch-automotive-catalog.com ... toLoad%3D1

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: úte čer 13, 2017 15:53
od tavri
Začíná se to sypat. Už po dvakráte se mi během jízdy zastavilo auto. Vždy stejná situace, ráno dálkáčem odemknu, v pohodě nastartuji a po 2 km to zdechne - jednou při jízdě na dvojku, jednou na neutrál v křižovatce. Baterka je najednou totálně vytlučená. Znovu nastartováno roztlačením.
V mezidobí jsem přehodil autobaterie a alternátor, dal zcela nové svíčky a dnes ráno zase. Také jsem minulý týden odpojil něco na pojistce č. 17, ukazovalo to proud 0,5 A, po odpojení zoxidovaného stropního svítidla už jen 0,02A. (zbytkový odběr immo+hodiny)
A aby toho nebylo málo, tak odešla nejspíš vodní pumpa, Lada dělá louže i když stojí, přes noc flek o velikosti talíře
Vycházím z toho, že něco během jízdy vycucává baterku, sázím na světla nebo už nevím. Nebo chyba v kostření...?
Už neřeším spotřebu, jen aby to jezdilo denně po městě okolo 10-15 km se zhruba 4 starty denně...

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: úte čer 13, 2017 17:59
od FOMA
Tak nejprve bych změřil odběr baterie v klidu. 0,02A je naprosto v pořádku, 0,5A je opravdu hodně. Poté změř dobíjení jak bez světel, tak i se světly. Samozdřejmě, projdi veškeré dostupné svazky a spoje jak kostru, tak plusové přívody (startér, alternátor, baterie a přívody k pojistkové skříni) Stejně tak k trafu(cívce zapalování) spínací skříňce apd. A taky se podivej esi není třeba některý z hlavních kabelů prodřený a nemůže se v nějaké poloze něčeho dotýkat. A co baterka ta je v jakém stavu, myslím tím esi není třeba chyba v ní uvolněný článek apd. :roll:

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: stř čer 14, 2017 05:37
od tavri
Večer jsem multimetrem proměřoval co se dalo a nic jsem nenašel. Baterka byla vyměněna za jinou tam to nebude. Zkusím dnes povolit a utáhnout hlavní přívody u startéru, kostra apod. možná je rovnou vyměním, mám náhradní...

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: čtv čer 15, 2017 18:32
od zelvotron
No když sme u toho, občas se mě rozsvítí kontrolka dobíjení a po chvíli zase zhasne, ale rozsvítí a zhasne se najednou, žádný mžourání nebo problikávání, prostě jako kdyby se zapla a vypla vypínačem. Napětí během toho je ale v normálu. ještě jen teda to že svítí tak 50% ale to i při zapnutí zapalování, tak to přičítám pravděpodobně částečně vypálený žárovičce.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pát čer 16, 2017 06:35
od Luděk Musil
zelvotron píše:... svítí tak 50% ale to i při zapnutí zapalování, tak to přičítám pravděpodobně částečně vypálený žárovičce.
Tomu bych teda ani moc nevěřil :cry: . L.

Re: Zapalování

PříspěvekNapsal: pát čer 16, 2017 07:39
od tavri
Dnes místo bicyklu jsem použil Ladu a po necelých 4 km mi přestaly jít blikače a stěrače se málem ani nevrátily do původní polohy. Pomohlo túrování a vypnutí světel.