Zapalování

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod vintera » úte srp 17, 2010 13:11

nebo cívka starteru, někdy je pouze uvolněný nebo zoxidovaný kontakt na cívce, zkus sním zahýbat.
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod tavri » úte srp 17, 2010 13:13

Hlavi píše:Mám malý dotaz. Pokud někdy otočím klíčkem zapalování, tak se vůbec nic neděje. Teprve po pár pokusech to začne startovat. Že by spínačka ?

patrně ano, vyčlochtaný zelený světlovod v místě, kde jej unáší výstupek na zámku.
Pomůže vložit tenkou podložku hned pod plastový kryt (krátkodobě), přišemž bude nutné překonávat větší tlak pružiny nebo sešroubování zeleného světlovodu s unašečem (trvale), zde pružina již netlačí na plexi a je nutné při startování klíčku pomáhat se vracet.
Třetí variantou je nová spínačka, na Koněvce 2200 myslím, když jsem to loni zjišťoval...
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod dvk » úte srp 17, 2010 13:15

Dělalo mi to samé, byl to zaoxidovaný konektor ještě před startérem. Samec meď, samice hliník. Nevím, jestli na nové řadě vůbec je, u krabice spojuje drát k cívce cca pod baterkou.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Příspěvekod plavec » úte srp 17, 2010 13:19

desítka a její spínačky to je kapitola sama pro sebe. U modrý ji mám tak vylágrovanou že se někdy nedá otočit do polohy Start a musím klíče zas vrátit (přitom projet kukačky) a znovu.Jednou se to rozpadne. A zámek ve dveříchz totéž, klíček mohu vytáhnout v jakýkoliv pozici natočení. U stříbrný mám spínačku taky načatou.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Hlavi » úte srp 17, 2010 20:54

Kdyby to alespoň nebyla už třetí v pořadí :evil:
Teď to zrovna funguje, jenom mám obavy abych někde nezůstal stát. Stačí když si vzpomenu jak mě jednou odtahovali večer s Citroenem z hruškového sadu :D
Hlavi
 
Příspěvky: 102
Registrován: úte led 23, 2007 22:23
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod tavri » stř srp 18, 2010 15:19

Pro tyto případy je vhodné mít připravenou startovací kabeláž - dráty s fastony. Je potřeba 5 vodičů!
dva na zapalování, třetí na start, dalšími dvěma se imituje přítomnost klíčku ve skřínce. Klíček musí být vsunut a zapnutý do polohy 1, kvůli zamčení volantu. Aktivace imobililizéru obvyklým způsobem.
Poslední dva kabely nejsou potřebné, slouží k osvětlení spínačky.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod zelvotron » stř srp 18, 2010 16:16

Kdyby to alespoň nebyla už třetí v pořadí


To už bych se na to vykašlal a předělal to na vypínače, a zámek volantu vyřadil, stejně, kdo by to krad.

Ale já mám pořád původní na dlouhej klíček, co s tím proboha pořád děláte? :D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod tavri » stř srp 18, 2010 19:44

Samý couračky po městě, cca 5-6 x start denně x 365 dní x 7 let + 2 a půl roku předch. majitel... = cca 20000 startů? To nemůže vydržet věčně. :roll:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod vintera » stř srp 18, 2010 23:13

to bych si pořídil bošárnu a tlačítko z traktoru, snadná výměna. :wink:
vintera
 
Příspěvky: 671
Registrován: úte bře 23, 2010 21:07
Bydliště: Podbořany

Příspěvekod plavec » čtv srp 19, 2010 20:24

vintera píše:to bych si pořídil bošárnu a tlačítko z traktoru, snadná výměna. :wink:

Taky mě to napadlo, na kolik by to přišlo ?
stejně, kdo by to krad
Ten kdo si to tu přečte nebo opilec co nechce jít pěšky z hospody, tomu je věru jedno v čem jede, hlavně že to jede :lol:
co s tím proboha pořád děláte?
Jezdíme, a startujeme přeci :P :lol:
TO Tavri: Jak dlouhý dráty? A na každej konec drátu tedy hádám faston jinýho pohlaví...
Nojo ale co když to rupne v pozici zamčenej volant :shock:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Hlavi » čtv srp 19, 2010 22:32

Ona to asi nakonec spínačka nebude. Dneska mi to zase nechtělo startovat, pomohlo až vypnutí větráku. Problém bude asi někde v elektrice. Pokud se dobře pamatuji, tak problém byl vždy se zahřátým motorem a když předtím běžel větrák nebo byla připojená lednice. I když minule jsem vypnul ventilátor a stejně to naskočilo až na několikátý pokus. Je to divný. Čím by to mohlo být ?
Hlavi
 
Příspěvky: 102
Registrován: úte led 23, 2007 22:23
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod tavri » pát srp 20, 2010 07:15

plavec: 20-30 cm stačí
když rupne spínačka co do mechaniky zamykání volantu, nezbývá než ji vyjmout. Potřeba je sekáček a kladívko, jde to snadno.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod dvk » pát srp 20, 2010 07:24

Hlavi píše:Ona to asi nakonec spínačka nebude. Dneska mi to zase nechtělo startovat, pomohlo až vypnutí větráku. Problém bude asi někde v elektrice. Pokud se dobře pamatuji, tak problém byl vždy se zahřátým motorem a když předtím běžel větrák nebo byla připojená lednice. I když minule jsem vypnul ventilátor a stejně to naskočilo až na několikátý pokus. Je to divný. Čím by to mohlo být ?

Jdi po kabelu od cívky startéru a všechny konektory, které po cestě najdeš, důkladně vyčisti a prostříkni kontaktolem. Přesně tak se mi to chovalo, studené ok, jak se motorový prostor ohřál už to byla loterie.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Uživatelský avatar
dvk
 
Příspěvky: 2562
Registrován: pát pro 04, 2009 16:21
Bydliště: okr. Přerov

Startovací sada

Příspěvekod tavri » úte srp 24, 2010 13:51

Pro útrapy se spínací skříňkou jsem si zhotovil startovací kabeláž. Barevné provedení vodičů zhruba odpovídá tomu co je u orig. skříňky.
Spojením šedého a oranžového kabelu se sepne zapalování, přiložením červeného dojde ke startu vozidla. Také je nutné spojit žlutý se zeleným, který detekuje přítomnost klíčku v zapalování. Chybějíčí fastony jsou pro osvětlení skříňky.
Takto je možné startovat ihned při nenadálém selhání spínací skříňky po rozebrání plastového deklu s 5 šrouby (vruty).
Přílohy
ssada1.jpg
ssada2.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod joles » úte srp 24, 2010 16:13

A prečo si tam už rovno nespraviť tlačidlo ŠTART?. Mne sa občas zasekávala spínacia skrinka a odvtedy, ako mám to tlačidlo, už sa mi nezasekáva.
joles
 
Příspěvky: 64
Registrován: ned srp 10, 2008 19:26
Bydliště: Ivanka pri Dunaji

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků