Zapalování

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod DJW » stř úno 25, 2009 13:25

JmJ píše:Otazkou je, kolik stoji ty svice :-).


NGK BCPR6E - po známosti 3,51€ za kus, Bežná cena je 4,82.
Naposledy upravil DJW dne ned dub 12, 2009 23:21, celkově upraveno 1
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod žež » stř úno 25, 2009 22:25

Já nevím jak u aut ale u motorek už se my párkrát stalo že ngk nevydržela ani 2 měsíce.
Po té zkušenosti jsem byl nucen přejít na denso. Zatím bez reklamace. V 2111 jsem měl brisky a teď jezdím na densa. Cena 360 kč za sadu (4ks). Výměnu provádím po 30 tis.km
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Příspěvekod tavri » pon bře 02, 2009 08:48

svíčky po cca 20000 km, následně trochu očištěno a šup s nima zpátky do motoru :P
Přílohy
svicky.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Zapalování

Příspěvekod Michal Novosad » sob srp 15, 2009 12:18

FOMA píše:Tak v letošním roce ani u mě na sebe závada nenechala dlouho čekat a je to tu :evil: Při spouštění studeného motoru nechce motor naskočit ihned(jak bývalo zvykem)a musím točit déle cca 5vteřin popř. zastartuji krátce a pak napodruhé již motor naskočí většinou bez problémů no a ještě po takových startech se rozsvítí ,,check engine,, který po dalších startech již teplého motoru většinou zhasne :(
Teplý motor startuje naprosto bez problémů-chtělo by se říct -svíčky,ale ty jsou tam cca8 000km :roll: ,jinak vše o.k(volnoběh drží,motor jde do otáček apd.)
tak vážně nevím,program na diagnostiku má JmJ,ale zatím nemáme propoj kabel,tak se obracím zde na vás zdali s tímhle jste se již někdo nesetkali ? :cry:



Tak poslední tři dny mě trápí podobný problém :?
Motor na poprvé nenaskočí, většinou až na podruhé. Stává se to jak za studena, tak i při zahřátém motoru. Check engine se teda nerozsvěcuje, ale někdy mám při prvním pokusu pocit, že motor vyskočí, když to točím dýl. sem tam se stane, že trochu po nastortování cítím benzín. pak je taky vše ok. - volnoběh, otáčky...
Michal Novosad
 
Příspěvky: 71
Registrován: pát črc 31, 2009 19:23
Bydliště: Kralice na Hané

Příspěvekod DJW » sob srp 15, 2009 12:57

Kdesi na tomto fóre som čítal, že to môže byť spôsobené prívodom paliva - jeho slabým natlakovaním. Spoznáš to podľa že po opätovnom zapnutí kľúčika do polohy ACC za druhý krát rozbehne elektrické palivové čerpadlo.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod FOMA » ned srp 16, 2009 20:42

ano tak přesně tenhle problém jsem měl a má jej tuším doposud i Petr HC,zatím jsme přišli na řešení: zapni 2x po sobě klíček respt.nech 2x natáhnout čerpadlo a startuj,po tomhle mně vždy motor naskočil ihned.
No tenhle problém mě však trápil přes zimu jak se ochladilo,nyní mi motor naskočí již na první otočení,na diagnostice jsem nebyl a vážně ani netuším v čem ta chyba spočívá. :roll: ...zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Saša » pon srp 17, 2009 10:04

U téhle modelové řady je čidlo měřící tlak paliva před vstřikovači ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod zelvotron » pon srp 17, 2009 10:50

Není, tlak je automaticky udržován ventilem na centrální liště vstřikovačů přepouštějícím palivo do zpětnýho potrubí. ŘJ nemá údaje o tlaku paliva, ani jej nemůže ovlivnit (leda vypnutím pumpy).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Saša » pon srp 17, 2009 11:05

...zatím nejblíže s hypotézou je Petr HC s tím,že ŘJ nenatlakuje (z neznámých příčin)palivo na požadovaný tlak.-proto tedy to dvojté tlakování zapínání klíčku.

Proto ten můj dotaz . Chce to změřit čas běhu čerpadla u více vozů a dle toho usoudit jestli neběží kratší čas a tím nestačí lištu natlakovat . V parných dnech se může stát že teplý motor nenaskočí hned napoprvé , protože se teplo přeneslo z motoru do vstřikovačů a lišty kde se "uvařil" benzín a systém se zavzdušnil . Bohužel k tomu přispívá "dnešní" poviné přidávání ethanolu do benzínu , který je tím více náchylný k tvorbě bublin .
Není již třeba zanesen filtr paliva ?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod FOMA » pon srp 17, 2009 16:06

filtrem si myslím to nebude,poněvadž mě to začalo dělat až jsem měl filtr chvíli nový,ta teorie s teplem je sice pravdivá a věrohodná-nicméně mně to nestartovalo přes zimu..v létě je vše o.k
no a čerpadlo běží taky docela dlouho,naopak když jsem v zimu načerpal-zapl.klíček více než 2x 3x tak to taky nechtělo chytit,podezříval jsem původně i imobilizér ale fakt nevím :roll:
..ted to prostě startuje jak má
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod DJW » pon srp 17, 2009 21:39

Ja to tiež vidím na nedostatočný tlak podávacieho čerpadla.
Zaujímavé info od môjho známeho (Rusa): Stáva sa, že toto čerpadlo odíde. Keďže kúpiť celé je drahé, na východe ho predávajú len čisto ako turbínku spolu s tesneniami. Vtip je v tom, že údajne sú tieto dielce u nás nezohnateľné, on ich kupoval v Charkove (údajne na najväčšom automarkete v Európe).
Výhoda je tá, že náhradná pumpička má 3,5 Bar namiesto 3 Bar orig.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod FOMA » úte srp 18, 2009 19:49

no to zní zaujímavo,ale kde to zoženem my tu u nas.. :roll: snad na UA,a na kolik ten pajšl vyjde?čerpadlo snad stojí 5000czk
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Luděk Musil » čtv srp 20, 2009 05:52

:idea: Ano, proč shánět spřáhlo - když musíme koupit celou lokomotivu :puke: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Wolf » čtv srp 20, 2009 11:03

Kombíkové čerpadlo bych na vyzkoušení měl, šlapalo, ale bylo hlučnější, ale asi se to moc nevyplatí na zkoušku přehazovat
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod tavri » čtv kvě 06, 2010 10:36

Po nastartování vozidla něco křuplo ve spínačce. Po zastavení nešel vyndat klíček v (pozici P) ani opětovně nastartovat (poloha II).
Po demontáži skříňky jsem z ní vysypal ulomené otřepy a vyndal pár nepotřebných věcí a už zase funguje jak má 8) kromě blokace volantu.
Přílohy
zámek spínačka.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků