To Tavri: hmm to je nějak moc věcí najednou ne
asi bych to tipoval na nějaké společné ukostření či uvolnění kabelu hlavního přívodu k pojistkovce
Má to tak nějak i svoji logiku spoj se po chvíli "práce" začne hřát a vznikne přechodový odpor a pokles napětí a následně ke koncovým spotřebičům(světla, stěrače aj.) začne týct už jen malý proud, který nestačí na jejich provoz včetně zapalování a vstřikování - proto nejspíš to pokuckávání a neochota motoru pracovat. V případě že vypneš světla, není to tak zlé a napětí s proudem zřejmě na pokrytí potřeb zapalování a vstřiku tak nějak stačí
toť jen trocha teorie, už jen zbývá ji potvrdit. Chyba může bát i na "tišťáku" pojistkovky proto bude nutné ji vymontovat a kuknout se z druhé strany není li třeba "ukopnutý", vypálený, odtečený nějaký spoj. Škoda že nebydlíš blíž, to auto začíná být výzva