Zapalování

Moderátor: Moderátoři

Re: Zapalování

Příspěvekod FOMA » pát čer 16, 2017 12:20

To Tavri: hmm to je nějak moc věcí najednou ne :? asi bych to tipoval na nějaké společné ukostření či uvolnění kabelu hlavního přívodu k pojistkovce :roll: Má to tak nějak i svoji logiku spoj se po chvíli "práce" začne hřát a vznikne přechodový odpor a pokles napětí a následně ke koncovým spotřebičům(světla, stěrače aj.) začne týct už jen malý proud, který nestačí na jejich provoz včetně zapalování a vstřikování - proto nejspíš to pokuckávání a neochota motoru pracovat. V případě že vypneš světla, není to tak zlé a napětí s proudem zřejmě na pokrytí potřeb zapalování a vstřiku tak nějak stačí :roll: toť jen trocha teorie, už jen zbývá ji potvrdit. Chyba může bát i na "tišťáku" pojistkovky proto bude nutné ji vymontovat a kuknout se z druhé strany není li třeba "ukopnutý", vypálený, odtečený nějaký spoj. Škoda že nebydlíš blíž, to auto začíná být výzva :twisted:
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Zapalování

Příspěvekod tavri » pon čer 19, 2017 20:08

Opraveno kostření od baterky k motoru i na kastli. Fastony jsem opravil kladivem, připevnil novými matkami s podložkami a místa spojů očistil. Na pojistkovce jsem zkontroloval plusové přívody a preventivně fastonky zamačkal šroubovákem. Vyndal a odmastil jsem zapalovací blok.
Zatím to vypadá dobře ;-)
Vodní pumpu jsem také vyměnil.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Zapalování

Příspěvekod zelvotron » pon čer 19, 2017 20:58

pěkně ses do toho dal
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Zapalování

Příspěvekod FOMA » úte čer 20, 2017 17:20

Vidíš jak jsi šikovný :D akorát ty koncovky hlavních kabelů by bylo lepší očistit a přecínovat "kopytem" tou pájkou s velkým kovovým hrotem, aby se situace neopakovala 8)
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Zapalování

Příspěvekod tavri » pát srp 11, 2017 05:07

Vyměněno vše možné i nemožné a dělá to dál. Vypozoroval jsem, že to dělá nahodile do 2 km po startu, motor v tahu kuckne, jako když vynechá zapalování, také přitom jen velmi líně jedou stěrače. Po 2 km jedou jak mají a volnoběh je stabilní.
Pumpa po výměně neteče, aspoň něco :-)
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Zapalování

Příspěvekod tavri » čtv srp 31, 2017 10:01

Zdá se, že po vyřazení spínací skříňky problémy odezněly. Startování jako ve filmu Nahota na prodej. :-)
Přílohy
kabsp.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Zapalování

Příspěvekod Petr HC » čtv srp 31, 2017 12:48

tavri píše:Zdá se, že po vyřazení spínací skříňky problémy odezněly. Startování jako ve filmu Nahota na prodej. :-)

V dobře utajeném příspěvku jsem psal:
To nevypadá na smrt starteru, ale na to ,že je v komatu "oříšek" (kontaktová sada) ve spínací skříňce. Byly dva typy - jeden s izolací z termosetu-u něho stačí očistit a napružit kontakty a druhý s izolací z termoplastu-u něho se teplem na přechodu kontaktů nataví termoplast a kontakty "zalezou" do izolace. Nahřátím (pistolovou páječkou) je lze vrátit zpět a je třeba je zajistit zalitím epoxy pryskyřicí. Takto jsem jich opravoval několik a myslím,že by tato rada byla užitečná i v FAQ.(Kdo by to hledal v tematu baterka? ).
Týkalo se to sice L 2104/5 ,ale předpokládám, že to může být stejné u dalších modelů.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Zapalování

Příspěvekod tavri » čtv zář 14, 2017 04:51

Zapalovací skříňku jsem nahradil otočnými přepínači, levý s aretací na zapalování, pravý je bez aretace s vracečkou na start. Jezdí to, lítá to 8)
Přílohy
start.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: Zapalování

Příspěvekod radek mb » čtv zář 14, 2017 12:28

Tak to je hustý.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re: Zapalování

Příspěvekod valda1971 » čtv zář 14, 2017 12:36

radek mb píše:Tak to je hustý.

Ale funkční :mrgreen:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Zapalování

Příspěvekod Luděk Musil » čtv zář 14, 2017 14:17

Jinak též řečeno slovy klasika (Adéla ještě nevečeřela, Michal Dočolomanský x Miloš Kopecký):
Jak primitivní ...
Ale jak účinné !
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Zapalování

Příspěvekod JmJ » čtv zář 14, 2017 19:52

Slusna parada :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Zapalování

Příspěvekod FOMA » sob dub 27, 2019 13:32

Po dosáhnutí 200tis.km intervalu si laděnka zaslouží nějakou tu drobnou péči. Zapalovací svíčky po 60tis.km přišly vhod - zkultivoval se i chod motoru. No a samozdřejmě klasika: olej+filtry. Jen ještě drobný postřeh svíčky Bosch WR7DCX 11 měly opět na zadní straně uvedeno Made in Russia 8)
Přílohy
filtry.jpg
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní
Lada 21120(2004) (Rozmar) 2023 - nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2177
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Zapalování

Příspěvekod MarVin » pon pro 30, 2019 02:50

Zdravím všechny Ladaře, mám problém s mojí 111-kou je to 1.6 16v 2007.
Před dvěma dny mi začala blbnout, jela jen na dva válce jak kdyby odešli zapalovací cívky, jenže po výměně cívek se chovala úplně stejně :shock: , rozsvítila se mi kontrolka motoru a po připojení diagnostiky mě nechce pustit do řídící jednotky abych zjistil co se s tím děje. Z prvu jsem si myslel že mám vadnou ŘJ (otec měl na Opelu Zafiře stejný problém) zkusil jsem tedy vyměnit ŘJ, ale stále mě to do ní nechce pustit. Nemáte náhodou někdo tip na co se zaměřit :?: Děkuji
Obrázek
Obrázek
MarVin
 
Příspěvky: 17
Registrován: úte bře 19, 2019 15:09
Bydliště: Pardubice

Re: Zapalování

Příspěvekod Cory » pon pro 30, 2019 04:49

V prvom rade podme riesit diagnostiku. Aky program pouzivas, aky adapter a ci mas odstraneny imobilizer
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků