Imobilizér a řídící jednotka

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod TDI tech » úte bře 03, 2009 15:41

Takze Niva uz startuje. Vsimol som si ze ked som odpojil a pripojil aku tak zacalo bzucat palivove cerpadlo.
Meral som napatie od 15stky na zapalovacom moduje a mal som ho tam, takze uz bolo jasne ze ten IMM je nefunkcy, proste ho niekto uz vyradil. Takze ked ide palivove cerpadlo a aj napatie od 15stky do modulu zapalovania, ale iskru nedava tak som hodil na osciloskop hallowe clanky a zistil som ze su funkcne. Takze zavada bola jasna. Zly modul zapalovania. Nahodil som druhy a auto uz vrci :mrgreen: .
Dakujem vsetkym za pomoc.
Uživatelský avatar
TDI tech
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2009 15:58
Bydliště: SK

Příspěvekod plavec » úte bře 03, 2009 18:31

TDI tech píše:Zly modul zapalovania.


Další kus. :|
S těch modulů už mě asi vážně trefí šlak, jak to kdekomu odchází.Co na to může mít vliv, že prostě modul odejde?

Jinak odborník na obor "drátenictví" Saša radí: Modul nevyhazovat a prohlídnout si jestli nemá někde praskliny a nedostává se do něj vlhkost, pokud ano, zalepit tavnou pistolkou. :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Majo » úte bře 03, 2009 18:52

u MPI je to horsie, tam je ten modul zlozitejsi, ale aj tak pridam svoju skusenost s SPIckovym modulom - na kombiku mi to islo nejak na 3 valce tak som kupil starsi modul udajne funkcny, prehodil a bud auto slo na dva valce :x
takze som ich oba rozobral(ma to dve dvojinducky a plosak) a pokombinoval inducky, nahodil a bum auto nenastartovalo iba strielalo do sania. Nahodil som ten druhy a auto ide normalne - proste na kazdom module bola vadna jedna inducka - takze stastie v nestasti...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod staneko » pon čer 22, 2009 15:40

Tak něco k tomu IMM ... ten systém je docala složitej a má i několik verzí, které se liší .... na první pohled vypadají stejně, ale mají různé funkce ..... některé jdou uvést do servisního režimu a některé ne ..... ale to hlavní je vlastnit červený ovladač, který je kódovací ..... bez něj je to problém ......
Pokud není, pak jsou dvě varianty
a) dražší - výměna řídící jednotky i s IMM jednotkou
b) levnější - přeprogramování ŘJ a vyřazení IMM
Osobně doporučuju B) je to trvalý vyřazení, ale funguje ..... pokud by někdo chtěl kontakt na člověka, kterej to dělá, tak mám .... už jsem přez něj řešil dvě jednotky a funguje to :wink:
Uživatelský avatar
staneko
 
Příspěvky: 110
Registrován: sob čer 20, 2009 21:36
Bydliště: Brno

Příspěvekod matelko » sob led 23, 2010 01:28

vidim ze sa tu riesi imobilizer a kluce tak by som sa rad dozvedel ako je to s vyrobou nahradneho kluca.. moj problem je ze sa mi nalomili obakluce (resp. som to uz take kupil) a jeden ma dost na male..chcem predist tomu aby sa mi v spinacke zalomil a chcel by som si zadovazit novy.. mam SPI... k autu som dostal iba 2 cierne kluce, ziadny cerveny ako citam .. budu mi ho musiet nakodovat v lade?alebo da sa to aj cez najeky VAG alebo nieco podobne?

diki za rady
Začíname -Lada niva 1.7I
Honda blackbird ešte nekončíme :)
matelko
 
Příspěvky: 79
Registrován: pon zář 21, 2009 08:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Saša » ned led 24, 2010 14:59

Niva 1.7 SPi nebude mít imobilizér v klíči . Do těhle variant ŘJ se ještě sériově imob. nemontovaly . Pokud tam je imob. tak je řešen jako přívěšek ke klíči , nebo tam s největší pravděpodobností vůbec není .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Maysner » ned led 24, 2010 20:28

ani mpi niva nema imob v klici. ma privesek, ale imob uz je integrovan do rj motoru
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod matelko » ned led 24, 2010 22:55

to znamena ze ked si dam spravit nahradny kluc tak bez nejakeho kodovania pojde??
Začíname -Lada niva 1.7I
Honda blackbird ešte nekončíme :)
matelko
 
Příspěvky: 79
Registrován: pon zář 21, 2009 08:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Majo » pon led 25, 2010 09:19

SPI ziadny imob nema, takze ano, normalne vyrobis kluc a startujes, je to len kov a plast, kodovat neni co ;-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod staneko » sob led 30, 2010 22:56

Klíč se dá jednoduše nechyt udělat skoro všude, kde se klíče vyrábí ..... tam problém není žádnej ......
Jinak ještě upřesnění .... imm není v ŘJ motoru .... má vlastní jednotku, která s ŘJ motoru komunikuje a je to sériově montovaný :wink: ale platí to pro MPI
Uživatelský avatar
staneko
 
Příspěvky: 110
Registrován: sob čer 20, 2009 21:36
Bydliště: Brno

Příspěvekod kolen.stefan » úte bře 16, 2010 16:15

sebest123 píše:V praci mame 3 Nivy, akonahle klesne teplota pod nulu nechce nam precitat imobilizer.
Musim ho 20 minut prikladat, otacat, .... . Nevie niekto poradit?


napis mi prosim ta na kolen.stefan@gmail.com
kolen.stefan
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon bře 08, 2010 13:31
Bydliště: Martin

imobilizer

Příspěvekod nivapraktik » čtv pro 29, 2011 11:38

ahojte chcem sa spýtať mám nivu r.v.1/2011 dovoz nemecko má centrál a po odomknutí dialkovým ovládačom sa dá naštartovať bez toho aby sa musel deaktivovať imobilizer tým čiernym čidlom ako bežne u nivy.povedali mi ,že je to tým centralom ten odblokuje imobilizer stretli ste sa niekto s takýmto riešením?
nivapraktik
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

Re: imobilizer

Příspěvekod Majo » pát pro 30, 2011 12:59

Skor predpokladam, ze ho niekto vyblokoval cervenym cidlom. A to predpokladam, ze k Nive nebolo a skoncilo stratene kdesi u povodneho majitela. Keby si to chcel dat dohromady, menili by RJ imobilizeru a zrejme aj motora, kvoli sparovaniu, osobne si myslim, ze to nestoji za to.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: imobilizer

Příspěvekod Petr HC » pát pro 30, 2011 14:23

Spoustu informací najdeš na www.chiptuner.ru/content/immobil
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: imobilizer

Příspěvekod nivapraktik » pát pro 30, 2011 17:00

Ďakujem chalani velmi pekne a maš presne pravdu Majo s tým čidlom to sa kdesi zapatrošilo. A chcem sa spýtať, keď je to takto urobené myslíte,že to nebude blbnúť?????Malo by to ostať tak bez toho aby ten imobilizer nejako znovu nezačal blokovať štartovanie??????A súhlasim že to nestoji za to lebo to ozaj kôli tomu čidlu robiť nebudem.Ide mi len o to aby to fungovalo aspoň ako doteraz.Ďakujem chalani za odpovede.
nivapraktik
 
Příspěvky: 35
Registrován: ned srp 28, 2011 19:46

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků