Imobilizér a řídící jednotka

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod plavec » čtv kvě 01, 2008 19:57

zelvotron píše:No třeba Plavec nemá imobilizér vůbec, nevím ale jestli už to tak koupil nebo s tím něco prováděl on, nemá tam ani ten senzor, jen díru po něm...

(doufám, že mu teď nešlohnou auto, naštěstí, že u desítky to moc nehrozí)


Přesně tak, imobilizer nemám, koupil jsem to bez něj, někoho asi sral, tak ho vyhodil.Do tý volný dírky co po něm zbyla jsem dal tahovej vypínač na zapínání větráku chladiče. :wink:
Ten kdo to auto ukradne, za rohem mu něco z něj upadne, takže si moc nepomůže :P :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Jena » pát kvě 02, 2008 05:19

plavec píše:Přesně tak, imobilizer nemám, koupil jsem to bez něj, někoho asi sral, tak ho vyhodil.Do tý volný dírky co po něm zbyla jsem dal tahovej vypínač na zapínání větráku chladiče.
Ten kdo to auto ukradne, za rohem mu něco z něj upadne, takže si moc nepomůže


A jakej máš motor? Z jakýho roku máš Nivu. Myslíš, že by šlo zjistit, jak je to odpojený?
Jena
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned bře 16, 2008 19:43
Bydliště: Vavřinec

Příspěvekod Majo » pát kvě 02, 2008 07:50

plavec nema nivu ale kombika. S MPIckom to ma skoro rovnaky system. Ovsem Ty mas rok 2002 a to je nejaky prechodovy rok, MPI je az od 2003, Ty by si mal mat SPI(ibaze by nie)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod sebest123 » sob led 17, 2009 16:30

V praci mame 3 Nivy, akonahle klesne teplota pod nulu nechce nam precitat imobilizer.
Musim ho 20 minut prikladat, otacat, .... . Nevie niekto poradit?
sebest123
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob led 17, 2009 16:21
Bydliště: medzev

Příspěvekod Majo » sob led 17, 2009 21:47

to akoze robi na vsetkych 3??? :shock:

ja mam len jednu a v zivote ziadny problem ani pri -20 :roll:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod TDI tech » pon bře 02, 2009 16:48

Ahoj,

Moj problem je nasledovny:
Jedna sa o vozidlo LADA NIVA 1.7MPI+LPG. Dnes som bol prizvany k autu mojim kamaratom ze ho nevie nastartovat. Nebolo vobec casu tak len velmi na rychlo som urobil diag. a urcil predbeznu zavadu. Po zapnuti kluca sa rozsvietia kontrolky a nieje pocut bzucat palivove cerpadlo a pri startovani sviecky nedavaju vobec iskru. Proste nejde palivove cerpadlo a zapalovanie. Hned som narazil na samostatny immobox ktoreho antena (citacia cievka) je na palubovke a blika po zapnuti zapalovania svieti. Hned som si vsimol ze na spinacke ziadna antena nieje a ani v kluci nieje chip IMM nakloko je len velmi maly a biedne poplastovany. Tak som sa ho spytal ze kde je ten chip IMM (taka minca) ktora sa musi pred startom prilozit o antenu na palubovke. Tvrdi mi ze k autu nic take nieje a ze to vraj doteraz riadne startovalo a jazdilo bez problemov (co sa mi samozrejme nezda). Je tam RJ motora BOSCH a dokonca som sa snou spojil cez VAG-COM no samozrejme nic som sa nedozvedel. V pamati zavad boli iba jedna chyba: RJ motoru "nenalezena zadna chyba" a bola tam iba jedna chyba ze "emise odpovidaji chybovemu kodu". Tot vsjo.
Takze sa pytam ma niekto nejake schemy aby som mohol spravit IMM OFF, alebo nejake napady?
Tie chipy IMM (privesky) niesu a nemam ani PIN. Da sa imobilizer nejak mechanicky uplne vyradit?
Dakujem
Uživatelský avatar
TDI tech
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2009 15:58
Bydliště: SK

Příspěvekod plavec » pon bře 02, 2009 17:09

TDI tech píše:Tvrdi mi ze k autu nic take nieje a ze to vraj doteraz riadne startovalo a jazdilo bez problemov (co sa mi samozrejme nezda)


Mě se zase nezdálo, když každej přikládal ten čip když chtěl startovat desítku :mrgreen:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod TDI tech » pon bře 02, 2009 17:18

plavec píše:
TDI tech píše:Tvrdi mi ze k autu nic take nieje a ze to vraj doteraz riadne startovalo a jazdilo bez problemov (co sa mi samozrejme nezda)


Mě se zase nezdálo, když každej přikládal ten čip když chtěl startovat desítku :mrgreen:


Tak co stym? Ked to "vraj do teraz startovalo bez toho IMM" nebol tam nejaky immo simulator? "a zrazu prestalo"

No tak teraz som volal kamosa a vraj to auto prestalo fungovat za jazdy. Vraj majitel riadne isiel a auto za jazdy skapalo a uz neslo natocit. Tak ho len pritiahli do servisu ku kamosovi.

Este jeden postreh. Ca sa nejako zistit PIN? Napr. nejde nejako vycitat PIN ako u VW group alebo FIAT group? Alebo u dealera zistit PIN na zaklade VIN? V tych materialoch po co su rusky totiz otec vycital ze PIN sa da nudzovo zadat cez plynovy pedal a dostat IMMO do servisneho rezimu, tym padom by to slo nastartovat.

[ Komentář přidal: Majo: po březen 02, 2009 20:32 ]
pouzivat edit a nie drbat 3 prispevky za sebou!
Naposledy upravil TDI tech dne pon bře 02, 2009 20:32, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
TDI tech
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2009 15:58
Bydliště: SK

Příspěvekod marty » pon bře 02, 2009 19:37

čau nevym jestli je to stejnej systém jako u jednobodu jestli jo tak čipem jde imobilizér trvale aktivovat tak že po tom auto funguje i bez čipu k imobilizéru. já jsem ho nedavno vyndaval z auta a jistil pouze dva okruhy,takže není problém ho obejít nebo vyřadit uplně. já jsem ho mněl pod přístrojovkou tak byl i snadno přístupnej. hlavně jde o to jestli je samostatnej pak neni problém vyřadit. jestli je integrovanej v řídící jednotce tak to bude problém
Uživatelský avatar
marty
 
Příspěvky: 122
Registrován: ned říj 17, 2004 19:37
Bydliště: kosoř

Příspěvekod TDI tech » pon bře 02, 2009 19:50

No co som zistoval tak u MPIcka uz komunikuje s RJ motora. Nieje samostatna jednotka. Vraj sa da v programe v RJ uplne odpisat a je klud. Tak neviem. Ale ak ta nieco napadlo tak sem stym. Za kazdu radu budem vdacny.
Uživatelský avatar
TDI tech
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2009 15:58
Bydliště: SK

Příspěvekod Majo » pon bře 02, 2009 20:03

tak pekne po poriadku:
kluc imobilizera u nivy je taky maly cierny sulec s logom lady. V pripade straty je k imobilizeru dodany este jeden cerveny - sluzi na programovanie. Cez plynovy pedal nic nevytukas, ma to mechanicke lanko nie elektronicky pedal a snimac klapky pochybujem ze predava informacie takym sposobom aby to slo pouzit ako PIN.

RJ je s imobilizerom sparovana pokial stratis cerveny kluc musis naprogramovat novu skrinku imobilizera a tu presne neviem postup. Cervenym klucom sa vsak da imobilizer uviezt do latentneho stavu - servisneho rezimu pocas ktoreho nefunguje, teda auto startuje aj bez neho. Ovsem myslim ze staci odpojit baterku a imobilizer opat funguje....

VAG-COM sa mne z ruskou RJ nechcel spojit - divne ze Tebe ano....

Pri montazi LPG sa nepaprali s elektronikou?

Chce to spojit sa s byvalym majitelom a pytat kluce imobilizera...


a mimo temu: pouzivaj tlacitko "edit" a nepis furt novy prispevok sam za sebou a uz vobec nevytvaraj duplicitne temy!....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod TDI tech » pon bře 02, 2009 20:29

Takze kamos sa spojil s majitelom ktory nasledne kontaktoval cloveka od ktoreho kupil tu Nivu. A dozvedel sa ze ta Niva je dovezena z Holandska a ziaden iny kluc ani nic ine nieje. Inac ten kluc s ktorym sa auto "startuje" teraz je uz na 100% duplikat kedze ziadne Logo na nom nieje a je dost malinky a potiahnuty tenkou vrstvou nekvalitneho plastu. A na spinacke ziadna antena (citacia cievka) nieje. Asi 150mm na lavo trochu do hora od spinacej skrynky je iba taky maly snimac (asi ako 50centova minca) s LED ktora blika. Prakticky k autu okrem technicaku nieje nic. Co teraz?

Ja som sa snou riadne spojil s origo VAG-COM 805.1 a HEX-CAN USB kablom. Klikol som na "OBD-II" a riadne sa to spojilo s RJ motora. Bude to asi tym ze ta Niva je uz MPI a ma RJ motora BOSCH ktora komunikuje standardne v norme OBD-II.

OT: beriem na vedomie, sorry
Naposledy upravil TDI tech dne pon bře 02, 2009 20:36, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
TDI tech
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2009 15:58
Bydliště: SK

Příspěvekod Majo » pon bře 02, 2009 20:34

navstivit autorizovany servis a pripravit sa ze to bude drahe. Novy imobilizer, naprogramovanie, vyfasovanie klucov.....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod TDI tech » pon bře 02, 2009 20:39

Zohnal som kontakt na jedneho chlapika v Cechach co vie z programu v RJ motora uplne odpisat IMMO. Tvrdi mi ze po tomto zasahu uz pobezi aj bez toho immoboxu a ze stym bude uz na vecne veky svaty pokoj. Vraj to takto riesi hned ked na zigulaku zacne zlostit IMMO. Pyta za to 4500KC. Tak co robit?
Uživatelský avatar
TDI tech
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon bře 02, 2009 15:58
Bydliště: SK

Příspěvekod plavec » pon bře 02, 2009 20:43

myslím si, že za těch 4500kč si u autorizovanýho servisu ani neprdneš.Jestli na něj zjistíš dobrý reference, tak proč to nezkusit?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron