Benzínová pumpa Lada niva 1.7i

Moderátor: Moderátoři

Benzínová pumpa Lada niva 1.7i

Příspěvekod Petr Šimela » pon srp 21, 2006 14:33

Mam dotaz.Niva po přijezdu a běžném odstaveni vozu nejde nastartovat( motor naskočí ale okamžitě zdechne) po aktivaci imobilizeru není slyšet náběh benzinového čerpadla(pumpy?) pojistky jsou v pořadku .Je složité se dostat k nádrži-čerpadlu a zkontrolavat 12 V na konektoru? poslední dotaz na kolik asi vyjde čerpadlo s výměnou v servise. Auto ja staré tři roky a ma najeto cca 50 000 km,díiky za odpověď. Během odpoledne jsem zjistil že problém není v čerpadle ale asi v jeho ovládáni(po připojení na 12 V běží). Problem je asi někde v elektrice , možná imobilizeru???
Petr Šimela
 

Příspěvekod Majo » pon srp 21, 2006 21:02

no tak to asi moc neporadime, to chce len hladat pokial prud tecie a odkial uz nie. Moze byt niekde aj taka blbost ako pricviknuty privodny kabel...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Wolf » úte srp 22, 2006 05:37

Klidova funkce dopravniho cerpadla je normalni jev. Po zastaveni motoru je dopravni potrubi stale jeste pod tlakem a v pripade, ze dojde k opetovnemu zapnuti zapalovani (aktivaci imobilizeru) v kratsi dobe od zastaveni motoru, cerpadlo palivo necerpa. Zavada muze byt v nespravne funkci rele cerpadla, ale to je velice ridky jev, ja bych se zameril nejdrive na potrubi (hadicky, spoje) a hlavne (zejmena, pokud to nemas od nova a nevis, co se do toho tankovalo) na palivovy filtr (ostatne nic nezkazis, pokud ho vysroubujes a podivas se, co z neho vytece (muze se stat, ze i voda). Neni od veci cas od casu (pokud netankujes Shell V-Power) procistit trysky pridavkem nejakeho dobreho cisticiho aditiva. Ted mne napada, ze mas vlastne vicebod a tak to, co jsem tu psal nemusi byt vubec pravda a muze to byt vsechno jinak :) . W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Petr Šimela » úte srp 22, 2006 06:31

zatím moc díky , mrknu ještě na ten filtr.
Petr Šimela
 

Příspěvekod Trevor » úte srp 22, 2006 08:21

No malo by to byt tak ze po zapnuti zapalovania rj zapne rele cerpadla a to cca 10sekund mozno menej zacne tlacit benzin ak sa potom do urciteho casu naspusti motor rj vypne cerpadlo a zapne ho az ked sa zacne otacat kluka.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Petr Šimela » stř srp 23, 2006 07:51

Taky se mi zdá divné že po demotáži čerpadla , filtru a jeho odpojení od benzinových hadic se po složení a zapnutí zapalování čerpadlo nerozběhne. I když je celý systém paliva vlastně prazdný. Potřeboval bych vědět kde je relé ,které ovladá čerpadlo .Možná že je součástí řj ??? Chěto by odzkoušet jeho funkci.
Petr Šimela
 

Příspěvekod Wolf » stř srp 23, 2006 08:32

V takovem pripade musi najet. Neni soucasti RJ jednotky, je samostatne. Umisteni najdes v prirucce (knihovna LADA klubu). W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Luděk Musil » stř srp 23, 2006 09:00

Wolf píše:...v prirucce (knihovna LADA klubu)

Dílenská příručka k motoru 1700 monovstřik (konkrétně strana 115. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Wolf » stř srp 23, 2006 09:14

Dik Ludku, zrovna jsem nemel moc casu to upresnit. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Petr Šimela » stř srp 23, 2006 21:28

Pánové díky, ta příručka je super, ale dostanu se k autu až zítra odpoledne a dám pak vědět !!

Pozn. L + W: Není zač! Musíme si pomáhat. L.
Naposledy upravil Petr Šimela dne čtv srp 24, 2006 07:30, celkově upraveno 1
Petr Šimela
 

Příspěvekod Drobek81 » úte srp 29, 2006 13:11

doporucil bych zkusit pripojit druhe cerpadlo, konektor je hned u nadrze...u kombika je to pod podlahou kufru.Jinak kombal ktereho mam ted mel cerpadlo v haji tak ho puvodni majitel nechal vymenit...kdyz odeslo podruhe tak tam naimplantovali z felicie a s tim jezdim v poho...pravdou je ze jezdim na LPG ale kdyz kdykoliv prepnu neni problem...ale nevim jestli to neni tim plynem ze odesly dve cerpadla bo u dalsich dvou kombalu sem nikdy problemy nemel...a to sem s nima nalital pres 70tkm...
Uživatelský avatar
Drobek81
 
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov

Příspěvekod matelko » pon kvě 03, 2010 09:54

neviem ci to davam do spravnej temy ale vcera som uz mal plne zuby toho ako mi v nive smrdi benzin tak som rozobral pravu stranu a tam som nasiel prerezane 2 tenke hadicky a jedna hrubsia bola odpojena.. vsetky isli to takej ciernej krabice skovanej na pravej strane v karoserii.. aku finkciu ma tato cierna krabica.

bude to mat nejaky vplyv na jazdne vlastnosti, resp vykon, spotreba?
Začíname -Lada niva 1.7I
Honda blackbird ešte nekončíme :)
matelko
 
Příspěvky: 79
Registrován: pon zář 21, 2009 08:00
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod jackfree » čtv čer 24, 2010 09:18

Právě sem demontoval palivové čerpadlo pro kontrolu, vyčistil sem tu filtrační "punčošku" a chci se zeptat co se dá ještě krom kontaktů zkontrolovat? Na výstupní trubičce nad samotným čerpadlem je taková nějaká krabička, co ta je zač? Myslím tu co je na tělese stále pod přírubou nádrže..
Uživatelský avatar
jackfree
 
Příspěvky: 126
Registrován: pon pro 01, 2008 02:29
Bydliště: Hradec Králové


Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků