Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.

Moderátor: Moderátoři

Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.

Příspěvekod Kulda » pát pro 17, 2021 20:13

Dobrý den pánové. Prosím o radu. Necelý rok mám Nivu R. v. 2000 59kw. Spotřeba šílených 22 litrů. Měřeno 2x po sobě najetých 100km. Bylo LPG, ale je uděláno go motoru a LPG odstraněno. Vymena lambdy, svíčky, hadičky, ultrazvukem vyčištění karbec, chl. kapalina, klinovy řemen. Problém je spotřeba a někdy, hlavně při jízdě do kopce se motor začne dusit až musím podradit a držet 3tis otáčky. Děkuji za jakoukoliv radu. Na diagnostice jsem nebyl. Jsem od Velké Bíteše a neznám nikoho kdo by měl zásuvku na můj tip. 0
Kulda
Kulda
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte srp 24, 2021 14:28

Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.

Příspěvekod Henry » pát pro 17, 2021 22:35

Rok 2000 mam aj ja, takze asi mas tiez SPI (ziadny karburator alebo ano??). Na to uz moc diagnostika dostupna nie je, ten Ladascan, pripadne Tech 1 pristroj dnes uz nezozenies, ak si ho nechces komplikovane a zdlhavo poziciavat. Nastastie vyblikat zavady nie je nic zlozite, urcite to zvladnes, tu je vyborny blbuvzdorny navod:
viewtopic.php?f=50&t=14735

Potom sem pripadne napis zavady, ktore si nasiel. Spotreba 22 litrov je uplne sialena. Skoda, ze si odtial odstranil to LPG, pretoze v pripade, kedy benzinovy pohon poriadne nefunguje kvoli blbym vstupom z cidiel do RJ, LPG je na tom nezavisle (ak je to jednoduchy podtlakom riadeny splynovac) a da sa nastavit aj bez toho, aby si riesil celu RJ GM.
Henry
 
Příspěvky: 622
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.

Příspěvekod Luděk Musil » sob pro 18, 2021 09:13

Předpokládám, že máš 1,7 SPi - jednobodový vstřikování, v podstatě je místo karbu vstřikovač :idea:
Od VB k Tišnovu není zase až tak daleko :idea: .
Tech-1 je u Vašátora na Borači.
Osobně bych si tipl, že máš v háji teplotní čidlo a ŘJ to hodnotí jako studený motor a obohacuje směs.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10476
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.

Příspěvekod Mara » pon pro 20, 2021 00:42

22litru si neumim predstavit a to litam podlahu po dalnici. "Do kopce se motor zacne dusit". Co nastaveni vackoveho kola, je to na ryskach?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1182
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.

Příspěvekod Kulda » čtv pro 23, 2021 16:20

Díky za rady. Teprve jsem se dostal k tomu, abych zkusil vypipat závady a problém je,že když propojim svorky A, B zapnu zapalování, tak se spustí větrák který je už od předešlého majitele propojen na manuální zapnutí vypínačem a kontrolka motoru se ani nerozne. Ona teda bude asi praskla žárovka, protože ani při zapnutém klíčků se nerozne.
Kulda
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte srp 24, 2021 14:28

Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.

Příspěvekod Henry » čtv pro 23, 2021 18:25

Beziacie ventilatory su potvrdenie, ze si to prepojil spravne, pretoze v tom rezime "diagnostic display" RJ zapina viacero takychto obvodov, ktore by bolo za inych okolnosti problematicke zapnut zamerne, aby sa dala overit ich funkcia. Kontrolku Check Engine budes musiet sfunkcnit, bez toho sa dalej nepohnes - moznosti su vypalena ziarovka, poskodeny plosak budikov, zla kabelaz, zavada v RJ.
Henry
 
Příspěvky: 622
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK


Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron