2 Luděk Musil:
ja mam nekde tlakovej snimac, kterej nerozsviti kontrolku ani po deseti minutach, od vypnuti klicku
dojel jsem s nim na Gibraltar a do Italie, no myslel jsem si, ze mi to tak drzi tlak oleje
, pak jsem dal jinej a uz to funguje normalne, asi ho dam do nivy, aby me nestvalo to blikani kontrolky
no mel jsem celkem strach, kdyz cloveku na volnobeh 10tis. km od baraku kontrolka skoro stale sviti a to jsem tam pouzival olej 20W50, horsi, kdyz to jeste treba naklonim, tak se zacne zhorsovat chod motoru a kontrolka pak sviti stale, jednou to az chciplo... a kontrolka se rozsveci i pri prudkem brzdeni, cim mam vyssi hladinu oleje, tim to je lepsi, ted uz to udrzuji na horni rysce stale, vis, ze uz to resim vpodstate od koupe auta a 70tis. km uz to dalo
, v olejove vane byl dost bordel, cerpadlo jsem pretesnil a nijak vybehane nebylo, jen jsem blbec nezkontroloval redukcni ventil
, v motoru nic nemlati a na vane nejaky ty plechy proti odlivani jsou
No ikdyby to bylo tim redukcnim ventilem, coz je docela pravdepodobne, ze muze byt sponka pod kulickou, proc by tak vyrazne klesal tlak pri brzdeni nebo naklonu je divne, saci kos preci musi byt pod hladinou stale...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet