Relátka na Nivě

Moderátor: Moderátoři

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte zář 12, 2017 20:20

Ok díky moc, jen nechápu proč tam tu pravou pojistku nemám, ani konektory k ní tam v tom plastu nejsou!!!
Relátka mám z nivy to nestačí??? Popis na nich jsem nezkoumal...
Tu jednu 50A na ten ohřev jsem našel, a od plusu baterky jdou 2 tenčí kabliky červenej a černej... Zítra prozkoumám, možná jsou od neustálého nandavání baterky přelomené...( Kéž by)
Ale díky moc, koupím si asi voltmetr :mrgreen:

Jasný taková zkoušečka... :D
Naposledy upravil Ondra1,7mpi dne úte zář 12, 2017 20:28, celkově upraveno 1
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Cory » úte zář 12, 2017 20:26

Na preskusanie staci ziarovka a 2 kabliky...vlastne aj jeden staci
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Majo » úte zář 12, 2017 20:28

relatka v Nive su standardne(starter, truba, svetla atd...). Relatka k vstrekovaniu GM SPI(palivove cerpadlo, hlavne rele a rele ventilatora) su nestandardne a nejdu pouzit ziadne ine. Takye ak si ich poprehadzoval, bud vyhadze poistky alebo to len jednoducho nepojde.

Standardne rele ma silove kontakty proti sebe zvislo(30 a 87), a ovladacie kontakty takisto proti sebe vodorovne(85 a 86).
GM rele ma silove kontakty vedla seba a takisto ovladacie... fotku neviem narychlo najst, ale myslim ze popis je jasny..,
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte zář 12, 2017 20:33

A proč to nejde když to dám tak jak to bylo prvé??? Asi to bude ten kablik, ale moc tenký mi nepřipadá... Jako kdyby ho někdo nahradil silnějším... :(
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Cory » úte zář 12, 2017 20:37

Pretoze to mohlo zoskratovat a odpalit hlavnu poistku pri baterke. Ako od pocitaca nezistis nic, musis merat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte zář 12, 2017 20:41

Ok, dam se to toho!!!! Moc jste mi s Majem pomohli!!! Kdybych měl víc času šlo by to rychleji...
Jen jsem nepochopil ten rozdíl v relátkách, jak je rozpoznám?
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Cory » úte zář 12, 2017 20:52

Vyvody su oznacene cislami. Vezmi si jedno GM relatko a jedno obycajne a hned uvidis rozdiel
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte zář 12, 2017 20:56

Ok, diky moc!!!! Kdybychom se někde potkali máte u mě pár piv!!!
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Cory » úte zář 12, 2017 21:00

ozvem sa ked pojdem okolo :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Ondra1,7mpi » úte zář 12, 2017 21:07

Jasný!!!! :mrgreen: lze i přespat :mrgreen: mám dvě dlouhý nivky :mrgreen:
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Uživatelský avatar
Ondra1,7mpi
 
Příspěvky: 1447
Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
Bydliště: Javořice - vysočina

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Milan_cze » sob říj 14, 2017 12:48

Ahoj, prosím o pomoc... Nedokážu identifikovat jedno relé v autě. Mám schémata, ale barevné značení neodpovídá. Potřebuji identifikovat relé z fotky https://img23.rajce.idnes.cz/d2303/14/1 ... .jpg?ver=2 to levé. Barvy vodičů - růžový (silný), růžovočerný (slabý), šedočerný (slabý), sedý (silný). Mám schéma na vstřikování. Celou elektroinstalaci mám taky, ale v šíleně blbé kvalitě. A to jsem postahoval co šlo a brouzdal jsem i na ruských stránkách, ale nic...

Toto relé sepne a vypne společně s kontrolkou checkengine.

Prosím o pomoc.
Lada Niva 1.7 MPi r.v. 2002 s LPG
Lada Niva 1.7 SPi s LPG (rozebraná)
http://tiga.cz/niva.html
Milan_cze
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte črc 25, 2017 14:48
Bydliště: Tábor

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Majo » sob říj 14, 2017 13:02

Rele palivoveho cerpadla
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Milan_cze » sob říj 14, 2017 13:56

Majo píše:Rele palivoveho cerpadla


Dekuju moc!
Lada Niva 1.7 MPi r.v. 2002 s LPG
Lada Niva 1.7 SPi s LPG (rozebraná)
http://tiga.cz/niva.html
Milan_cze
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte črc 25, 2017 14:48
Bydliště: Tábor

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Mara » pon lis 01, 2021 12:15

Procetl jsem a je tu toho dost. Nahodil jsem vosk do podbehů a rozcvakalo se pri nastartovanem motoru relatko za pojistkovkou. Mam tam asi3 (v kuse konektor) 1 je k cerpadlu paliva uprostred a napravo od nej to jedno cvaka a rele je mirne odlisne od tech 2 vlevo. Motor funguje, vse se jevi ze funguje kdyz rele odpojim, taky auto funguje. Pri cvakani to je lehce znat v napeti vozu a na volnobeh to houpe trochu podle cvakani. Zeby to bylo rele k ventilatoru?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

Re: Relátka na Nivě

Příspěvekod Mara » stř lis 03, 2021 17:11

Tak uz necvaka, ale cim to bylo nevim. Pohebloval jsem draty, at maji prostor kolem sebe a vic jsem nezjistil. Bez toho relatka ventilatory toci (po odpojeni cidla teploty u chladice) a auto jde nastartovat, cerpadlo to taky neni, to je vedle.
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Uživatelský avatar
Mara
 
Příspěvky: 1176
Registrován: čtv pro 10, 2015 14:18
Bydliště: F M

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků