Stránka 1 z 3

Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: ned zář 10, 2017 14:54
od Ondra1,7mpi
Zdravím
Kolik relátek je na Nivě vpravo a vlevo od volantu a k čemu jsou? Ty vlevo jakoby za pojistkovou skříní mě zajímají... Mám tam 3 ale konektorů 5, co s tím????
Kdyby mohl někdo popsat u jednobodu... Auto jede i se 3 ale nedobíjí. V jiné kombinaci zapojení nejde nastartovat.

Díky Ondra

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 19:14
od Ondra1,7mpi
Tak ještě dotaz, musí být relátka přidělaná ke kostře???
Vážně se nenajde nikdo, kdo ty relátka alespoň přepočítá???? :?

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 19:30
od Cory
Mozem to zajtra preskumat podla schemy,ak.budem mat cas

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 19:35
od Ondra1,7mpi
Ok díky moc!!!!! :)

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 19:36
od mirozv
Neviem,hádam pomôže https://лада.онлайн/do-my-self/repair/repair-lada-niva/895-rele-i-predohraniteli-vaz-21214-21314-niva-4h4-inzhektor.html

https://translate.google.com/translate? ... edit-text=

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 19:44
od Ondra1,7mpi
To je super, ale 4bod, nevadí ono to bude asi dost podobné, díky zkusím se poprat s překladačem...

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 18:24
od Raduz
S tema relatkama je to ruzne dle roku vyroby ja mel 2005 a mel jsem vsechny uvnitr, a novejsi mela i v mot.prostoru, vim ze jsme v Sadsky s panem N koukali do novy a neco hledali a oproti me to bylo jinak.
Za pojistkama je nejake hlavni,2xventilator masli dvoumotor, a jeste svetla potkavacky, dal uz nevim ale upozornuji ze to byl rok 2005.

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 18:34
od Ondra1,7mpi
Takže, po zapojení relátek auto nešlo nastartovat, check engine se nerozsvěcuje a čerpadlo v nádrži nečerpá...
V určitém pořadí zapojení relátek šlo jinak vše, kontrolky svítily startér točil, ale nemělo to benzín... RJ asi nějak zabloklá...
Na foto součástka asi čidlo v rohu pod kapotou u baterky... Nevíte k čemu slouží? Tím žlutým se dá točit, ale nevím k čemu???
Nevíte někdo zda má jednobod imobilizér? Ten nemám ale je možný že je vykuchaný....

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 18:40
od Cory
s tym sa reguluje predstih, musis dat dole tu zltu zaslepku. SPi mali aj imobilizery. Ale vacsinou nie.

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 18:45
od Ondra1,7mpi
Asi není potřeba regulovat když to jelo normálně.. díky za info...
Žel teď momentálně netuším co s tím...

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 19:05
od Cory
A co to vlastne robi/nerobi?

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 19:12
od Ondra1,7mpi
Po zapojení všech 5 relátek nejde palivové čerpadlo a nesvítí check engine při otočení klíčkem, točí ale nechytne...
Předtím na 3 relátka čerpadlo šlo, check svítil, ale nešli kontrolky baterky, oleje, nedobíjelo ale auto jelo...budíky nešli jen tachometr...
Teď to ani po zapojení 3 relátek nejde jak předtím...

Také jsem zjistil že v tý čtyřpojistkový skřínce u RJ v úplně pravé chybí i kontakty na pojistku... Asi tam nemá být??
Ještě je možnost že je to nějak překopaný nebo je někde zkrat ale pojistky jsou OK a elektrika vypadá origo...
Nechápu proč přestal jít ten check engine? Jako kdyby nešla RJ?

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 19:52
od Cory
Tak v prvom rade, te relatka a poistky pri RJ nemaju nic spolocne s dobijanim, olejom a budikmi. Tykaju sa vstrekovania.

1) Relatka maju byt 4 - rele vyhrievania sania (ježko), rele sahary, rele palivoveho cerpadla a hlavne rele. Rele sahary moze byt duplovane, ale stejne obe sahary spinaju asi naraz, preto tych relatok moze byt az 5.
2) Poistky su 4, resp 5 a vlastne 6 :D V tej 4-poistkovej skrinke su poistky - sahara, sytenie cievok a relatiek, napajanie cidiel a poistka pre palivove cerpadlo.
Jedna poistka (neviem kde umiestnena) je pre vyhrev sania a jedna je hned pri baterke, je to taky cierny "kablik" hned pri kontakte, ktory sluzi ako poistka.

Z vyssie popisovaneho stavu mohlo nastat par situacii:
-niektore rele nefungovalo a pri spätnom prehadzovani si ho dal namiesto hlavneho rele, preto ti motor nechyta a ani cerpadlo netoci.
-nieco bolo alebo je zle a vypalil si niektoru z poistiek a podla priznakov mozno aj ten tavny kablik pri baterke.

Kazdpovadne ked nesvieti CHE, ani nejde cerpadlo, znamena to, ze do RJ nepostupuje signal z hlavneho rele a takisto sa nezopne ani rele cerpadla, pretoze to je sytene z hlavneho rele a zaroven dostava spinaci signal z RJ, ktora nie je aktivna, pretoze nedostava signal z hlavneho rele :mrgreen:

Moja prva rada znie: Zmeraj, ci mas aspon na niektorej z tych 4 poistiek plus.

Prikladam schemu: http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... ntrvpr.jpg

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 19:59
od Majo
a dalsia vec! rele na SPI nemaju standarne osadenie konektorov a nejde ich zamenit! Daju sa pouzitlen original GM rele.

Re: Relátka na Nivě

PříspěvekNapsal: úte zář 12, 2017 20:02
od Cory
Ano, to som chcel napisat ako prve a zabudol som na to :D