Stránka 1 z 1

Prosím o radu a pomoc

PříspěvekNapsal: úte srp 29, 2017 15:22
od Medved009
Zdravim, dneska se na přístrojové rozsvítil kontrolka motoru. Auto jde nastartovat, ale strašně dlouho točí startér než se motor chytne. Zkoušel jsem diagnostiku a ta píše chybu P340 ztráta signálu otáček vackoveho hřídele. Chyba jde smazat, ale po cca 5 - 6 startech se ukáže znova. Hledal jsem na netu co by to mohlo byt našel jsem výpis chyby, ( ztráta signálu senzoru vackoveho hřídele déle jak má 3 vteřiny) vyzkoušel jiné palivo, vyměnil baterii. ale nikde není co jak vyzkoušet ( jak změřit senzor atd) . Prosím o radu co zkusit nez rozebereme 1/2 auta a zjistíme že to byla nějaká picovina za 10 Kč.

Re: Prosím o radu a pomoc

PříspěvekNapsal: úte srp 29, 2017 15:25
od Cory
Chyba cidla vacky sa prejavuje presne takto. Bud je vadne cidlo alebo konektor. Chyba sa zapise az po 3 jazdnych cykloch. Vyber cidlo a skontroluj, ci nie je zlomene.

Re: Prosím o radu a pomoc

PříspěvekNapsal: úte srp 29, 2017 15:38
od Medved009
Číslo je vizuálně ok, nevím jak ho můžu změřit, nebo odzkoušet. Dají se nějak vyzkoušet kabely, dá se tam něco nevěřit po zapnutí klíčků.

Re: Prosím o radu a pomoc

PříspěvekNapsal: úte srp 29, 2017 16:09
od Cory
Pozriem sa doma do schemy, ale malo by tam ist 12v, kostra a naspat signal. Cidlo stoji na ua okolo 8-10e

Re: Prosím o radu a pomoc

PříspěvekNapsal: úte srp 29, 2017 17:46
od Medved009
Podle schema by tam po zapnutí klíčku mělo jít 12V , ale mě tam nic nejde , a kabel jde přimo z řídící jednotky :-(

Re: Prosím o radu a pomoc

PříspěvekNapsal: úte srp 29, 2017 18:30
od Cory
Kabel nejde priamo z RJ ale pri RJ je uzol, odkial vychadzaju vsetky plusy k ostatnym cidlam na 12V. Je to len zalisovany spoj pod izolackou. Ale skor to vidim v predranom kabliku. Musis hladat a prepipavat