zapaľovanie

Moderátor: Moderátoři

zapaľovanie

Příspěvekod alena25 » sob říj 24, 2015 16:17

zdravím
pri naštartovaní za studena po niekoľkých metroch mi motor stráca výkon resp. ide ako keby na tri alebo dva valce, keď ho vypnem a naštartujem znova sa to zopakuje motor ide ok a po niekoľkých metroch znova..... až kým sa nezohreje. potom ide až veľmi dobre. Správa sato tak iba za studena. cez čitačku ELM mi vypisuje tieto chyby. vie mi niekto poradiť kde začať... výmena sviečok, káblov, rozdeľovača a pod. /sviečky menené pred rokom, menil som už aj lambda sondu/

Ďakujem Slavo
mam Lada niva r. v. 2005, 1,7 štvorbod. vstrek. ---lpg
Přílohy
100_2894.JPG
100_2894.JPG (117.68 KiB) Zobrazeno 2689 krát
Uživatelský avatar
alena25
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Majo » úte lis 10, 2015 20:42

lambdu mas odpojenu alebo mrtvu? to je ale vedlajsie, lambda na toto vplyv nema...

vadny zapalovaci blok alebo privodne kable k inducke, skor to prve
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zapaľovanie

Příspěvekod alena25 » úte lis 10, 2015 20:50

ale zaujímavé je to, že ked vypnem a zapnem zapaľovanie ide chvílu normálne a zas akoby na tri alebo dve valce.... tak neviem, mam pochybnosti, že ked vymením káble a "rozdelovač" tak sa nič nezmení.... ale dik za radu
:mrgreen:
Uživatelský avatar
alena25
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Majo » úte lis 10, 2015 21:48

kable nemyslim svieckove... to je blbost aby blbli vsetky.... myslel som napajanie inducky.... Keby to nejak pomohlo, urcite mam inducku na zapozicanie....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zapaľovanie

Příspěvekod alena25 » úte lis 10, 2015 22:11

ale je zaujímavé, že ked sa motor zohreje už ide ok, skúsim ešte popozerať...
dakujem
sl
Uživatelský avatar
alena25
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Majo » úte lis 10, 2015 22:43

este mi napada - nemas na figu benzinove vstrekovace alebo este skor zaneseny filter? neopravi sa to prave po prepnuti do plynu??
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zapaľovanie

Příspěvekod alena25 » stř lis 11, 2015 13:15

skôr je to opačne na benzín ide avšak pri prepnutí do plynu to blbne, bol som aj v servise lpg, odporučili mi prečistiť vstrekovače lpg čo som aj urobil ale závada stále pretrváva až kým sa motor poriadne nezohreje....
Uživatelský avatar
alena25
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Majo » stř lis 11, 2015 17:02

lpg je na zapalovanie daleko citlivejsie, takze by to mohli kludne byt aj sviecky, ktore este na benzin este idu ako tak, ale na lpg to nestaci.
ale samozrejme to mozu byt aj vstrekovace, aku mas teplotu prepinania do lpg? lebo pod 40st je blbnutie lpg viacmenej normalny jav
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zapaľovanie

Příspěvekod alena25 » stř lis 11, 2015 20:17

sviečky boli menené....a teplotu pri prepínaní neviem...ale bol som v lpg servise na PC a tam to nastavovali....asi ich ešte raz navštívim..... pravdu povediac to 1,7i mi lezie na nervy furt niečo, keby to boli klasické mechanické závady ale elektronika snímače, čidlá a pod......
Uživatelský avatar
alena25
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Majo » stř lis 11, 2015 20:34

problemy s elektronikou velmi casto sposobuje mechanicka zavada :-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zapaľovanie

Příspěvekod alena25 » stř lis 11, 2015 20:37

Majo píše:problemy s elektronikou velmi casto sposobuje mechanicka zavada :-)

hlavne u 1,7 i.....mal som aj zlatú 1,6.....tam to bolo v pohode....
Uživatelský avatar
alena25
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Cory » stř lis 11, 2015 21:16

Elektrika v 1,7i je opravitelna s obycajnym multimetrom za 10e.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Luděk Musil » čtv lis 12, 2015 07:06

Já Vám teda nevím, ale mám už třetí 1,7i a problémy s elektronikou, kromě jedné proražené cívky, jsem zatím neměl. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10476
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: zapaľovanie

Příspěvekod Majo » čtv lis 12, 2015 09:31

ja som tiez dodnes nepochopil, preco vsetci nadavaju na "i" a je jedno ci spi alebo mpi. Ano, sem-tam sa nieco pokazi a ano, je to ine ako u karburatora. Oprava ale malokedy byva narocnejsia, len vyzaduje mierne odlisny pohlad na vec a trosku dalsieho studia. Diagnostika fungujuca s MPI sa da zakupit uz od 20€ a to kabel vcetne programu. LPG diagnostika je povacsine volne siritelna a kabel tiez stoji do 20€. Jasne, nemozu byt vsetci mechanici, kto je ale v dnesnej dobe stale zaseknuty u karburatora a nic dalsie sa naucit neplanuje, to bude mat v buducnosti tazke....

Tymto prispevkom nechcem nikoho urazit ani zhadzovat, je to len moj nazor
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: zapaľovanie

Příspěvekod alena25 » čtv lis 19, 2015 18:36

zdravím
tak som vymnil komplet káble a cievku zapaľovania, zatiaľ je to ok, vyskúšam zajtra za studena, iba probém bol v označení pripojenia na valce na novej cievke ...tak som to zapojil podľa starej.... ale neviem ako a nastal další problém.... ručička otáčkomera mi skáče aj ked volnobeh beží normálne, cez elm mi vypisuje chybu P1135, avšak na nete som tetno kod v cz alebo sk jazyku nenašiel, vie niekto čo to znamená?

P1135 pedal position sensor A circuit intermittent

dik
slavo :mrgreen:
Uživatelský avatar
alena25
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned čer 03, 2007 15:57
Bydliště: PO okolie

Další

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron