Stránka 5 z 6

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 15:54
od Adriansniper
Tak je to dost ale nedalo mi to :D ono išla by aj viac ale tie vibrácie a rôzdne zvuky ma brzdili :D a už sa ako tak zabehla hadam a dufam že som jej neuškodil ale ani tak nejde o to že ide 120 ale od otačok závisí lebo pokazit ju môžem aj na redukovanej 1 keby nabodou čo ie blbost vytočim motor na 4500 otačok ale ked ide niva 120 tak tušim 4200 otačok bolo ale teraz mi už nejde otačkomer...Minule neukazovalo teplotu a palivo tak som rozobral pristrojovku premeral som ju a po zloženi ukazuje aj teplotu aj palivo ale nie otačky :(

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 17:02
od Jarda_NIVA1.7
Cory píše:120 na nivu v zabehu je dost, nemyslis? :)

ja zajizdel jeden skoda motor do Italie rychlosti i 170km/h, po 4tis. km jsem vypustil peknou metalizu :P ted ma asi 60tis. km a funguje OK, teda 170 z nej uz nedostanu, ale myslim, ze mam rezervy v hlave, az tam dam novou upravenou, tak myslim to bude dost slusne a olej taky nezere...

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: sob kvě 13, 2017 23:59
od Begi4
Vedel by niekto poradit?Ja mam Nivu 1,7r.v.1996 a za studena mi nastartuje pekne a za tepla nenatoci vobec len pretaca starter z tazkostou a svieti na palubnej doske cerveny obdlznik.Vymenil som starter alternator baterku aj snimac teploty vody a stale nic

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: ned kvě 14, 2017 09:54
od Mara
Mi to taky tak startovalo hlavne studene a taky jsem porad neco měnil. Pomohlo mi přidat ukostřujici kabel od baterky k motoru, od te doby je klid.

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: pon kvě 15, 2017 21:18
od Luděk Ondrůch
Je na tom červeném obdélníku nějaký symbol?
Ukostření baterky a motoru je v pořádku?
Je to spi nebo mpi? Pokud nevíš tak sem dej fotku motoru.

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: stř čer 21, 2017 09:01
od tramper
Zdravím, poprosil by som o radu. Na jar som si kúpil Nivu, r.v. 2005, 59kw. Teraz má najazdené cca 116000km. Je tam nejaká porucha, prejavuje sa to tým že strieľa do výfuku pri jazde z kopca a zaradenej rýchlosti, keď idem na redukcii do kopca 1.st, prudko pridám a preradím na 2st. a pridám, tak ju zdusí. Niekedy si sama počas jazdy chcipne, hlavne keď idem dole kopcom na rýchlosti. Servisoval som to v autorizovanom servise lebo som si myslel, že budu najlepšie vedieť čo s tým. Vymenila sa tam lambda, senzor klepania, sviečky, prečistili sa klapky a filter, raz na diagnostike vyskočila váha vzduchu, ale to bolo asi kontaktom, lebo od vtedy ide. Na diagnostike sa už nedá čo precitať a problém pretrváva... Uz som bol u druhého autorizovaného servisu v čR a nič, každý tam čosi povŕta a chce sa toho zbaviť. Tu zistili, že ma dlhu dobu vstreku 6-7 milisek., norma je 3 max. 4, veľký počet krokov 65-150, norma 15-20max pri jemnom zvišeni otacok sa tieto hodnoty trosku upravia, meracom emisii zistili vysoké hodnoty CO,CO a O2 a tieto hodnoty sa nezmenili ani pri inom režime, či vyžsie otačky, odpájanie senzorov a rôznych komponentov, ani keď upchali výfuk a merali to tak. No a z toho vydedukovali, že je to všetko kvôli vadnému katalyzátoru. Aky je Vaš názor eventuálne nejaký nápad ako to riešiť? Niva má spotrebu 12 - 15l na ceste kludnou jazdou na cestných pneu. Ďakujem za Vaše rady.

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: stř čer 21, 2017 10:20
od Cory
Odkial si? Mozno sa najde niekto v tvojom okoli, kto ti pomoze. Ak by si bol z vychodu,viem byt napomocny.

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: stř čer 21, 2017 10:58
od tramper
ja som z makova, studujem v Žiline...
takze dost doleko :D

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: stř čer 21, 2017 15:28
od Hurikán
Tak si to doplň do profilu. ;)

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 17:07
od riči
Zdravím,nedávno jsem si pořídil Nivu 1,7 rok 2004 .Jak jí dávám do kupy tak jsem narazil na problém v elektroinstalaci ,..nu spíše záhadu.Nesvítí zadní levé světlo jen obrysovka,(zpětné ,brzdové,mlhovka,blinkr funguje).Začal jsem žárovkou ,nic,po odpojení celých střev světla jsem proměřil okruh obvodovkou -ok,zkoušečka ukázala 12v na patici ,pojistka v pohodě(ostatní okruhy na pojistce bez problémů),při výměně žárovky z druhého světla nic,...nevím záhada nad záhadu :shock:

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 17:19
od valda1971
riči píše:.....jen obrysovka,(zpětné ,brzdové,mlhovka,blinkr funguje

Z toho co jsi vypsal je vše co by fungovat mělo, asi jsem špatně pochopil co nesvítí ? :rolleyes:

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 17:41
od riči
Aaa špatně jsem to formuloval,nesvítí zadní obrysovka, vše ostatní svítí a funguje....

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 17:48
od Luděk Musil
Potom už musíš hledat přímo na patici. Musí tam "doběhnout" jak +12 V , tak kostra (= -12 V) .
A pokud jsou obě podmínky splněny ... asi máš špatnou žárovku. L.

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 17:53
od valda1971
Jaká zkoušečka ? Multimetr tady nemusí býr OK. Kostru jsi bral při měření kde - z objímky ? Přinejhorším bych natáhnul drát z pravého funkčního. Také se ti nemusela "chytit" ta dobrá žárovka z druhého světla - řádně očistit. (všechno)

Re: Podivná zavada

PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 18:18
od riči
Nu pokud na to nepřijdu ,tak nezbývá než natáhnout druhý drát z pravého funkčního světla....