Podivná zavada

Moderátor: Moderátoři

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Majo » stř úno 01, 2017 20:35

Pán videl niekedy hydroopory??? Stlačiť vo zveraku ich treba pred každým založením a dotahovat veľmi jemné, skoro len rukou
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Adriansniper » pon úno 06, 2017 16:26

Nechal som sa žial oklamať... vo štvrtok som mu volal že tam nechcem ventili ktoré tam dal že chcem originalne... tak som objednal s manty... 8ventilov 8 voditok a 8 semeringov ma stálo s poštovným 59 eur.Mne povedal že ked chcem že on mi teda vymení ventili že nech mu teda donesiem a on mi vrati peniaze za ventili...V piatok ked mi prišli mu volám že mu ich donesiem.Hned namna spustil že sme sa dohodli že si beriem hlavu nazad on mi da za ventili a hotovo.Zostal som zaskočený a začal som o sebe pochybovať.Bol som si teda prevziať hlavu dal mi aj 58,84eur z celkovej zaplatenej sumy 332 eur.Neuvedomil som si ako ma oklamal...Kamarat ked som mu doniesol hlavu mi ukazal hned na prvom valci ako zle bolo zabrusene sedlo ventilu nebolo zabrusene rovnomerne dosadacia plocha sa líšila aj o 3mm šírku tam kde boli cca 3mm tak presne oproti cca 6mm podla mechanika by sa rýchlo začal podpalovať v tom najužšom mieste.Povedal mi aby som si išiel po peniaze kedže s hlavou nebolo takmer nič spravené.Budem to musieť riešiť,hlava sa dala na opravu čiže minimalne nech mi zaplatí cenu opravy hlavi kedže on si za svoju robotu vraj ručí...
Adriansniper
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 23, 2016 20:24

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Cory » pon úno 06, 2017 18:18

Podobnu "GO" hlavy som cakal. Dosadacia plocha ventilu na sedlo ma byt okolo 1mm. A ma byt rovnomerna. Takze dalsi odbornik do zoznamu :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Adriansniper » pon úno 13, 2017 19:39

Takže hlava opravená len nastal další problém.Potrebujem poradit...Po pridaní plynu auto nejde dobre do otáčok a po chvíli ako keby chcelo zdochnúť dusí ho... Vymenili sme z otcovej nivy komplet sanie pre vylučenie chyby na mojom saní a klapke ale robí to isté... Poradte čo skontrolovat? Kamarat chce už moju nivu zapáliť :/ :D
Adriansniper
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 23, 2016 20:24

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Majo » úte úno 14, 2017 09:58

To sa ťažko radí, keď nevieme ako je to opravené. Aj predtým to bolo "opravené". Kľudne to môže byť zle nastavený rozvod, alebo poškodené káble k čidlu kľuky alebo ďalších asi tisíc vecí...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Adriansniper » úte úno 14, 2017 15:53

Keby mal niekto čas a patričnú znalosť tak by som bol rád keby to niekto kukol...
Adriansniper
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 23, 2016 20:24

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Cory » úte úno 14, 2017 17:29

Keby si bol ochotny dojst na krajny vychod, tak s tym problem nemam :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Adriansniper » úte úno 14, 2017 17:37

Cesta by bola pekne drahá :/ ale stejnak nechapem čo za chybu to môže byt... Ked boly v hlave nespravne ventily tak to išlo pekne pravidelne potom kamarat skušal prehodit hadice na chladenie škrtiacej klapky a od vtedy to tak dusí.Pritom vymenil medzi sebou fakt len tie dve hadičky na vodu pritok a odtok...
Adriansniper
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 23, 2016 20:24

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Cory » úte úno 14, 2017 18:45

Tie hadicky nemaju na nic vplyv, ale mohol pri tom zavadit do konektora snimaca skrtiacej klapky. Treba skontrolovat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Liftback » úte úno 14, 2017 19:12

Adriansniper píše:Cesta by bola pekne drahá :/ ale stejnak nechapem čo za chybu to môže byt... Ked boly v hlave nespravne ventily tak to išlo pekne pravidelne potom kamarat skušal prehodit hadice na chladenie škrtiacej klapky a od vtedy to tak dusí.Pritom vymenil medzi sebou fakt len tie dve hadičky na vodu pritok a odtok...



urobiť pár fotiek a vložiť ich tu, nič nestojí, možno by niekto pomohol viac ak by zbadal problém, ktorý nemusíš vidieť..
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Uživatelský avatar
Liftback
 
Příspěvky: 2311
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné Slovensko

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Cory » úte úno 14, 2017 19:33

Fotky nepravidelne beziaceho motora? :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Majo » úte úno 14, 2017 20:00

ku mne by si to mal blizsie, ale stejne ist kamkolvek s takym motorom je pekne o drzku...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Liftback » úte úno 14, 2017 20:41

v servise sme mali všelijaké srandy keď niekto poprehadzoval niečo kam to nepatrilo, nevravím, že tento prípad, aj zabudnutá handra vo filtri vzduchu občas potešila.. o elektrike radšej nebudem ani písať
Wartburg 353 Ja Hans! Das Auto! (KIA)
Škoda Favorit 135 H Black Deamon (Retired)

Renault Megane 1.6 66kw/90k Classic (Predané)
Lada Granta 1.6 72kw/98k Liftback - Polárna Líška, (Predaná)
Lada Vesta 1.6 16v ? kw/ ? k Sedan - Eskymka - Posledná biela kráľovná
Uživatelský avatar
Liftback
 
Příspěvky: 2311
Registrován: čtv srp 04, 2016 14:30
Bydliště: Humenné Slovensko

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Adriansniper » stř úno 15, 2017 05:13

Stym motorom sa neda ani vycuvat ved to nemá absolútne tah a pritom tlaky majú valce po 12bar
Adriansniper
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 23, 2016 20:24

Re: Podivná zavada

Příspěvekod Adriansniper » čtv úno 16, 2017 08:54

Zavada pravdepodobne je skritá v piestnych krúžkoch... Je to podla mna divné že sú tak opotrebované po 94000 km...
Adriansniper
 
Příspěvky: 41
Registrován: úte úno 23, 2016 20:24

PředchozíDalší

Zpět na Elektrická soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků