od Majo » pát bře 06, 2015 07:23
taketo zavady su fakt "najlepsie", z toho ide porazit. 2013 je este euro4 alebo uz je to euro5? Napadlo mi to iste, co Ludkovi Musilovi s priechodnostou listy, ale asi to bude blbost lebo Niva euroIV ma este vracacku do nadrze a teda sa lista neustale preplachuje(na rozdiel od napr Priory, kde sa bordel hromadi a nema kam dalej). A hlavne by sa to asi neprejavovalo prave na volnobehu, ale skor asi pod zatazou.
Skor mi to pride na nejaky kablik, bud na vstrekovaci, alebo na inducke(nizkonapatovy), ale taketo veci sa hladaju fakt tazko a tiez neviem logicky odovodnit suvislost s teplotou a volnobehom...
A mozno to nie je zavada elektronicka, ale mechanicka. Nebolo by zle zmerat tlaky, ci na 1.valci nie je horsi. RJ vyhodnocuje aj take blbosti ako je rovnomernost spalovania zmesi(ak hodnoty na lambde kolisu a RJ vyhodnoti, ze je to vzdy v case ked odpaluje prave prvy valec...)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4