TomasNM píše:Podla schemy,ktoru mam su poistky 7(svetla+SPZ) a 8(podsvetlenie budikov) prepojene s jednym vstupnym dratom. Za predpokladu,ze ten privodny kabel je niekde zaoxidovany/povoleny,pri skrate na konci auta(SPZ,P7) moze byt pokles napatia na tom privodnom kabli taky velky,ze to je vidno aj na veciach zavesenych na P8(budiky). Isiel by som v prvom rade po tom osvetleni SPZ,hlavne v ohybe a potom by som este skontroloval privodny kabel P8-spinac svetiel(cierno-biely drat),pripadne dalej.
Přesně tak, Stejně jak psal hurikán, je potřeba jít postupně po té vadné části instalace. Pokud jsou tam někde konektory, tak odpojit přední / zadní část instalace a vylučovací metodou určit vadnou část až k vadnému místu. Nebo, pokud jsou na autě známá místa namáhání kabeláže zkusít je přímo najít.