od adamulik » pon črc 01, 2013 06:30
Pánové rád bych Vás poprosil o další radu. Zapalování jsem zhruba zapojil ještě mi chybí vyměnit zapalovací trafa. Mám ale bohužel jiný problém, který mě doposud nijak neomezoval. Mám nivu 1,7 jednobod s lpg. Doposud jsem jezdil na plyn ale je mi třeba jít na emise a tam po mě chtějí benzín. Přepnutím řídicí jednotky plynu na benzín ani nenastartuju.
Benzín mi bez problému doteče až k vstřikovači a tlak je dle mého dostačující, propojením konektorů přímo na baterku banzín vystřikne při proměření napětí na konektoru jsem dosáhl hodnoty 11,4V. Jelikož jsem se dozvěděl že přez řídící jednotku je vstřikovač ukostřován tak jsem hodnotu měřil přímo na "-" baterie hodnota napětí shodná s napětím na baterii. Řídící jednotku plynu jsem odpojil a je to beze změny.
Bylo mi řečeno jedním mechanikem že toto může dělat snímač polohy škrtící klapy. Dle návodu na těchto stránkách se nejedná o čidlo na bází hallova jevu. Žádné hodnoty jsem na této věcičce nenaměřil tudíž asi opravdu je mimo. V některé rubrice jsem se zde dočetl že pokud je tato věc vadná přechází ŘJ do nouzového režimu. Vyblikával jsem chybové kódy a po půl hodině blikání se mi nenablikal jiný než 12. Motor je ukostřen přez vyfukové zběrné potrubí přímo na baterku a hlava je propojená s blokem měděným ukostřovacím páskem přímo na "myslím si" všechny hnědé zemnící dráty ŘJ.
Co by jste radili???
DÍKY!
Naposledy upravil
adamulik dne pon črc 01, 2013 13:46, celkově upraveno 1
Lada NIVA 1,7i, Škoda Favorit, Reform Metrac H5, Zetor 7211, Kubota 9540, Babetta 210, Jawa 50/21