Stránka 2 z 2

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 15:07
od Hurikán
:lol: :lol: JJ, ale když to vezmu do extrému, tak nejdivočejší palivoměry páchal PAL Magneton. Jak v Oktávce, tak i třeba ještě ve 105/120, byly rafičky palivoměrů extrémě divoké. Dobře si pamatuju, že hned po zapnutí zapalování, divoce vyletěly, rozkmitaly se a teprve poté se pomaličku uklidňovaly. :D Chybělo jim totiž tlumení vlastního el-mg. mechanismu. A když to vezmu tak nějak celkově, tak palivoměr v Ladě mě asi fakt vyhovuje nejvíc.

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: pon srp 20, 2012 17:45
od Luděk Ondrůch
V krabicích a kulaťácích je to lepší, ale Niva má nádrž naležato pod sedadlem a hlavně placatější a o hodně výš než kombík, tudíž tam to kmitání ručičky palivoměru je o dost divočejší.

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2012 09:27
od Dusan
Luděk Ondrůch píše:Vcelku elegantní řešení, akorát bych na vývody kondenzátorů připájel kabelová očka a ty přitáhl pod šroubky palivoměru. Vybuchnout v nádrži nic nemůže, protože tam žádný zásah do nádrže není, jedná se pouze o vyhlazení vstupního signálu pro budík aby se eliminovaly napěťové špičky vznikající při rozvlnění paliva při průjezdu zatáčkami.
Dá se použít jen jeden kondenzátor 22 000 mikroF. Třeba tento: http://www.gme.cz/elektrolyticke-konden ... -p123-326/


Pokial dobre pametam v nadrzi je reostat a ten je pripevneny jednym koncom na kostru, a teraz si predstavce co sa stane ak sa. Kondik 22mF nabity na 12V pripoji tvrdo na kostru v nadrzi....

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: úte srp 21, 2012 14:41
od Luděk Ondrůch
Nestane se vůbec nic.

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2012 10:07
od Majo
Dusan píše:Pokial dobre pametam v nadrzi je reostat a ten je pripevneny jednym koncom na kostru, a teraz si predstavce co sa stane ak sa. Kondik 22mF nabity na 12V pripoji tvrdo na kostru v nadrzi....

Ja ked som vytiahol Ickovy plavak u 04ky tak som sa nestihal divit, kontakt ulomeny, obcas sa oprel, zaiskril, druhy kabel tiez na odchode.... V nadrzi je prilis nasyteny vzduch benzinovymi vyparmi a prilis malo kyslika aby to dokazalo vybuchnut....

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2012 10:33
od Cory
čiže dobra rada znie - jazdit s plnou nadrzou :D

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: čtv zář 13, 2012 11:48
od RIKIJAN
ale ne u nivky jinak ty stějne pulka nadrže vyteče víčkem ven pokud se postavíš nekde v náklonu :x

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: pát zář 14, 2012 08:01
od Majo
Pokial nevymenis vicko za nejake normalne alebo ho nerozoberies a neopravis :wink:

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: úte bře 29, 2016 15:00
od Pertlik
Ahoj poradil by prosím někdo kam mám připevnit ten kondík na této přístrojovce? Je to Niva praktik 2001. Dík

Re: Hladina paliva v nádrži 2121

PříspěvekNapsal: stř kvě 18, 2016 12:35
od mirozv
Vidí sa mi, že tu by mohlo byť niečo okolo tej "kalibrácie" http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/dvig ... /du214.htm