Kolben píše:Krom toho, že je to rusky
tak je na stránce vir, což vidím jako větší problém
asi vindousy co
Zlatej Linux
Škoda, že to není panel 2121.
Chrom mně nabídl překlad:Takže, velice nelíbí skutečnost, že palivo jehla okamžitě reaguje na jakékoliv změny v úrovni benzínu v nádrži, protože šipky vždy viset ven, tj. například senzor zrychlení ukazuje více paliva, než ve skutečnosti je, při brzdění - menší, protože benzín v nádrži se brodit na jakékoli nesrovnalosti nebo náhlých manévrech, respektive, a snímač ukazuje, že tyto výkyvy benzín. Řešení tohoto problému bylo velmi jednoduché a elegantní, vyžaduje pouze jeden elektrolytický kondenzátor napětí 25 V a kapacitou 20 000 uF.
Protože obchod nemá takový kondenzátor, koupil jsem dva kondenzátory s kapacitou 25 až 10.000 uF každý, s jejich paralelním zapojení, jen je třeba naše kapacity. Zde jsou krásky:
Bylo rozhodnuto, že pájka je přímo na palubní desku, ale že to musí být nejprve odstraněny, není to těžké pro ty, kteří nevědí, Google, aby vám pomohl.
's byl odstraněn z mého auta pořádek:
Pájecí kondenzátory kontaktovat hladiny paliva senzor, nemůžete potit, já osobně ne pájka, ale jen sklonila konce antén kondenzátorů v kruhu a stiskl jim Gadget, všechno je v bezpečí. Jak a kde kondenzátorů podíváte na obrázky níže:
Mimochodem, měl poslední fotografie jsem omylem polaritu kondenzátorů, takže se nemusíte věnovat pozornost polaritě kondenzátorů být připojen, jak je uvedeno v předchozím obrázku. Nyní, když kondenzátory jsou již na místě, přejděte k počítači a připojte zcela všechny vodiče na přístrojové desce vypadat, že všechno funguje, včetně snímače hladiny paliva, pokud vše půjde dobře, je nainstalovat uklizený její právoplatné místo a užívat si života teď paliva jehla bude pracovat jako zahraniční vozy. Instalace kondenzátorů nemá vliv na přesnost palivoměru. No, to je všechno. Tento článek je s laskavým svolením publikace Timur Magomedov, za kterou díky moc!