Moderátor: Moderátoři
lesapan79 píše:No oni mi tvrdili v servisu ze k vuli tej euro 3 nebo 4 se tam musela přidat ta jedna lamda a nejake čidlo nebo co k vuli vívozu do ČR. Každopadně byla odpojena ta lamda co je u katu. a to čidlo je určitě taky špatně zapojené. Vedou tam tři dráty. Bych potřeboval právě nějak to proměřit a zapojit dobře jak tu lamdu tak to čidlo. Každopádně ted je lamda odpojená a když odpojim to čidlo tak to pojede taky. Tak sem s toho blázen.
Petr HC píše:lesapan79 píše:No oni mi tvrdili v servisu ze k vuli tej euro 3 nebo 4 se tam musela přidat ta jedna lamda a nejake čidlo nebo co k vuli vívozu do ČR. Každopadně byla odpojena ta lamda co je u katu. a to čidlo je určitě taky špatně zapojené. Vedou tam tři dráty. Bych potřeboval právě nějak to proměřit a zapojit dobře jak tu lamdu tak to čidlo. Každopádně ted je lamda odpojená a když odpojim to čidlo tak to pojede taky. Tak sem s toho blázen.
Ano, E3 má dvě lambdasondy a navíc čidlo nerovností povrchu vozovky. Kdyby to byla E4, měla by ještě navíc systém EGR (přepouštění části výfukových plynů do sání).
Opět mluvím o ŘJ Bosch. I pro Coryho musíš zde napsat celé číslo ŘJ. Je na krytu a pokud je to Bosch začíná MP7 atd. Podle toho Ti může poslat správnou dokumentaci vč. barev jednotlivých žil připojovacich kabelů. A jak už jsem psal, s odpojenými čidly motor poběží v nouzovém režimu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků