Stránka 3 z 4

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2015 07:53
od Raduz
Filip Fabo píše:..... či nebude karbec v prdeli :/

:!: Prosím slušněji :!:

Filip Fabo píše:...auto jak tak vrčí


:!: Tak to tě brzo kousne do zadnice :!:

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2015 09:21
od Filip Fabo
Srandičky srandičky :D :D :D :mrgreen:

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2015 12:47
od Luděk Musil
Filip Fabo:
Už jednou jsem Tě žádal, aby jsi se krotil ve vyjadřování!
Teď to chápej jako důtku s výstrahou!
Příště už Tě některý z moderátorů zabanuje.


Nechápej to jako buzeraci - to v žádném případě. Mnohdy/stále se ptáš na věci, na které je již odpověď o 2 příspěvky výše.
Takže buďto nečteš nebo nerozumíš (a ani se nesnažíš pochopit) /nechápeš danou problematiku.
Za moderátory Luděk

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2015 13:03
od Filip Fabo
Ja pisem taketo male vulgarizmi a hned idete po mne, volado napuse ze je to v p### a nic, vysvetli mi to niekdo ?

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: čtv pro 17, 2015 17:31
od Luděk Musil
Filip Fabo píše:Ja pisem taketo male vulgarizmi a hned idete po mne, volado napuse ze je to v p### a nic, vysvetli mi to niekdo ?

Takže ještě jednou k tomu, co jsem napsal před chvílí:
K Tvému vyjadřování: přečti si viewtopic.php?f=1&t=5341 , obzvláště pak pravidlo 5 (pro Ladaklub).
K tomu ostatnímu: pročti si např. celý tento topic, můžeš si pročíst i ostatní topicy, ve kterých se na něco ptáš, ať už se jedná o elektriku nebo rozvody a rozmysli sám, jestli se náhodou neptáš na tutéž věc několikrát.
Několikrát Ti odpovědi kluci naservírovali na "zlatým podnose" (možná i s nářadím, které máš použít) a zeptal jsi se znovu.
Takže se (můj osobní názor) nemůžeš divit, že se nám (moderátorům) to příliš nelíbí a dostáváš se tak pod náš zvýšený dozor.
Luděk

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: stř pro 23, 2015 15:21
od Filip Fabo
tak skúšal som štelovať a furt nič benzín je iskra je ale vidím to asi na rozdeľovač momentálne tam je bezkontaktný a volado tu písal tuším majo že musí byť ložisko v rozdelovači dobré lebo ináč to bude robiť neplechu.
ale rozmýšľal som nad kontaktným ten sa mi zdá že sa bude dať lepšie nactaviť ale neviem tak sa pýtam bezkontakt ale kontaktné zapaľovanie, mám vo vyhliadke toto http://www.automanta.sk/product.php?id_product=691

http://www.automanta.sk/product.php?id_product=989

má to nejaký vplyv na spotrebu kontakt alebo bezkontakt, v túmovi som sa dočítal že rozdelovače bez podtlaku žrali viac ale jak to je s kontaktom a bezkontaktom neviem :lol: :lol:

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 10:48
od Filip Fabo
takže dnes som to zase nactavoval dal som dole dekel motora rysku na vačke zarovno s bodku na ozubenom kolesi vtedy akurát palec ukazoval na 1vý valec tak som rozdelovač vytiahol a natočil na 4 valec na výčku, potom som točil s rozdelovačom kým nehodilo iskru, rozdelovač som dotiahol kable prehodil a strielalo to do karbecu tak ja už neviem. ale zaujimave je že keď som skušal tu iskru štelovať musel som točiť po smeru a nie proti smeru . nejake rady ??

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 13:01
od Vašátor
jsi blízko, postup opět špatný.

- sundáš víko ventilů
- nastavíš značku na vačce na důlek na rozvodovém kole
- přesvědíš se, že značka na řemenici ukazuje na nejdelší rysku na prsou motoru, tzn. 0st., tzn. horní úvrať
- nastavíš palec rozdělovače tak, aby ukazoval na číslo válce 4 na víčku rozdělovače
- zkontroluješ zapojení VN kabelů, po směru hodinových ručiček 1-3-4-2, přesvědčíš se, zda jsou kabely správně zapojeny na svíčky 1-2-3-4
- motorem pootočíš kus ZPĚT (proti směru hodinových ručiček), následně pak motorem točíš standartně po směru bez VRACENÍ a natočíš na značku 5st. na řemenici a prsou (ryska na řemenici ukazuje na prostřední rysku na prsou motoru)
- jakmile toto všechno provedeš, můžeš teprve dělat předstih, teď máš teprve motor nastavený na ruční "bajvoko" nastavení předstihu
- nyní rozdělovačem točíš PROTI směru hodinových ručiček, dokud na kladívkách necvakne jiskra. V tento moment musí palec ukazovat na pozici válce č.4 na víčku rozdělovače.
- utáhneš rozdělovače, namontuješ dekl ventilů a můžeš startovat

Pokud je problém v seřízení a DODRŽÍŠ tento postup, musí motor běžet. Pokud tento postup nedodržíš, nediv se... Pokud něco z tohoto postupu nebude sedět, nebudou souhlasit obě značky na rozvodech a řemenici, atp. tak to tady napíšeš!

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 14:18
od Filip Fabo
ale ja mam bezkontakt je taký istý postup aj pri kontaktnom ?

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 18:34
od Vašátor
Postup je úplně stejný, jen jiskra se bude hůře hledat. S bezkontaktem a seřizováním jiskry "naslepo" nemám až takové zkušenosti, nicméně jiskra by měla padnout v momentě, kdy projde kotva okolo hallova snímače. Tudíž by to mělo být vlastně ještě jednodušší.

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 18:57
od Filip Fabo
takze moze byz aj takto,rysku na vacke zarovno s bodkou na koleckom, vtedy je na najdlhšej ryske na motory a musí ukazovať na 4 tý valec na výčku a potom točiť rozdelovačom kým nehodí iskru a dotiahnut prehodiť káble a štartovať ??

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 19:32
od Vašátor
A takto jsem to psal? Ne, takto to být nemůže. Takto nastavuješ předstih jinam, než má být ...

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 19:41
od Filip Fabo
motorem pootočíš kus ZPĚT (proti směru hodinových ručiček), následně pak motorem točíš standartně po směru bez VRACENÍ a natočíš na značku 5st. na řemenici a prsou (ryska na řemenici ukazuje na prostřední rysku na prsou motoru)

tento krok potom nema zmyslel pri bezkontakte ?

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 19:46
od Filip Fabo
a keď chcem nactaviť na prvý valec musím otočit ozubene koleso o pol otáčky a vtedy musi ukazovat na prvý valec ?

Re: Niva 1,6 -nestartuje.

PříspěvekNapsal: sob led 02, 2016 19:59
od Vašátor
Filip Fabo píše:motorem pootočíš kus ZPĚT (proti směru hodinových ručiček), následně pak motorem točíš standartně po směru bez VRACENÍ a natočíš na značku 5st. na řemenici a prsou (ryska na řemenici ukazuje na prostřední rysku na prsou motoru)

tento krok potom nema zmyslel pri bezkontakte ?


A proč by to podle tebe nemělo význam? Když osadíš bezkontakt, tak se snad mění základní předstih??